地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:68484    回应:19
文亮言

占中下,何解楼价仍然创新高

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2014年11月15日

  在过去几年,不少评论员都预测楼价在他们发表预测后两三年内下跌5成,而事实上,楼价不但未有下跌,反而倒升,很多专家亦摸不著头脑,而我认为他们的预测是没有错。不过,他们是将令楼价下跌的负面因素列出来,而那些令楼价上升因素就只字不提,所以,他们的预测未能反映真正市况,以至他们的预测不但不准确,甚至背道而驰,以专家的身份来说,的确有些尴尬,不过大家又不用替他们担心,香港人是很善忘,几个月之后已经冇人记得哪些专家预测升,哪些预测跌,一般市民都不以为意,预测亦只不过是靠估,何必咁认真。
 
  接近50日前,副教授宣布占中启动,启动占中,物料进场开始,就算唔系专家都预期楼价在成交量锐减之下,一定会大幅下跌,谁不知一地眼镜,楼价不跌反升,仲开破有史以来最高纪录,连破两次,大家都变得哑口无言,有人心中想,香港人是否撞邪,连占中都唔惊,其实,香港人非常害怕占中,在过去两年,三子不分昼夜经常提及占中,又唔讲实行时间,总之在大节前后就话占中,香港人在买楼的时候早已将这个因素计算在内,即使三子启动占中,楼价下跌两成,他们亦不需要将物业卖走,正是这个情况,就算占中启动,为此而要卖楼的人不多,没有大量供应,即使占领行动令买楼的人减少,楼价仍然不跌。
 
  占领行动虽然有三个占领区,但是与策划占领的人当初想法相去甚远,因为三子等人当初是策划占领中环,瘫痪香港金融经济,做成股楼大跌,所有香港人蒙受损失,继而迫使香港政府接受他们的提案,不过,学生哥突然发难,占中变成占钟,继而占领旺角,铜锣湾等地,占地虽多,但达不到他们的目的,扰乱金融经济不成,反而扰乱民生,现受千夫所指,占领人士正处於一个进退为谷的阶段。市民有见及此,知道占领行动亦将进入尾声,有人更大胆置业,这就是我们常说的执输行头惨过败家,结果做成楼价破顶,实非一般市民可以预料。如果三子等人不启动占中,很多市民或者仍然采取观望阶段,他们恐怕占中令楼价下跌,这样,楼价反而不会破顶,所以,我说占中令楼市破顶,或者会有人说我白痴,但若果问一问最近买楼的人,他们都会说,占领行动已经水尾,此时不买,更待何时。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2014-11-15 11:47:02
我谂佢地本来就系声东击西,唔系边有协调呀。
2. 中女社社长 2014-11-15 11:55:30
上个星期发表既CCL, 港岛区大跌4点子, 看来有人成功在雨伞运动中劈价.

自古有买必有卖, 恭喜那班买家成功劈得好价 ^ ^
3. 中女社社长 2014-11-15 11:56:37
引刀兄, 博士没说错, 那的确是占中原本的意图...
4. 本地人 2014-11-15 12:33:09
因为智者知道经此一役,反中乱港之辈将被连根拔起,此后香港可得一片蓝天,安居之地楼价怎会跌呢?
5. 引刀一快 2014-11-15 13:04:07
To 社长兄

我一路觉得,呢场大龙凤,唔系以扰乱香港经济为唯一目的,甚至,根本唔系真正动机之一。
系想考验大陆,嚟一个真正嘅声东击西,大陆楼市明挺暗冧就快冧出面,佢地想用连锁反应打沉大陆,但系出乎佢地意料,大陆今次应对好靓。
唯一唔靓嘅地方,就系冇揿住纣螎,俾佢喺度一味卖口乖搞乱档。
6. U仔 2014-11-15 15:44:40
联按有限公司执行董事莫耀强指,父母支付首期常见,尤其是三十五岁以下、做九成按揭客人,约六成人部分首期来自家人。

https://hk.news.yahoo.com/新-代买楼-父母奉旨-畀首期-224538945.html
7. 珍惜香港 2014-11-15 19:35:44
珍惜香港

占中下,何解楼价仍然创新高?呢个问题,令我谂起最近发生嘅一件事。

话说,占旺区尾近油麻地一处商场,平时小猫几十只,近日突然人头涌涌,原来搞咗个展览。咁热闹,梗喺要去睇睇,顺便恭喜一下果班小商户啦;唉!点知俾人喷到一面屁,话我唔喺攞景,就喺赠庆喎!搞乜?走去望下个展览先,唔错吖,仲有 COSPLAY 姐仔 ... 咦?啲展品,唔怕得罪讲句,又少又冇料喎!哦,原来挂羊头卖狗肉啫,实情喺一个卖铺展嚟!哗!成百几间铺,出租率近 100%,手快有,手慢冇!

喺边间商场就唔讲啦,长睇呢个网站嘅都喺高人,唔会唔知嘅!

不过,成三球一个铺,几千蚊租,坦白讲,在下真喺自愧不如,冇咁嘅实力买埋啲咁尊贵嘅好嘢,梗喺留番俾啲 CASH KING 强者啦!原来占领行动,唔单止整唔冧个市,仲令到啲吊紧盐水嘅小商场租金倍增添,呢次真喺大开眼界!唔知呢排施 SIR 有冇鼻敏感?依家班商户日日咁闹佢,只要各位去果度走一转,一定听唔少。

其实,佢地应该走出去闹果班黄虫,叫佢地收手;不过依家生米已经煮成熟饭,闹佢地有 Q 用?你同佢地讲,大如特首庸梁,出埋哂啲消极辣招,都整唔冧个市,反而令到个市升得仲快,班黄虫跟本唔会明你讲乜。佢地活响个井底度,瞓一世街都唔会明白;你玩嘢,你父母会迁就你,警察会迁就你,政府会迁就你,甚至国家,SOMEHOW,都会迁就下你,但喺,你同市场玩嘢?市场,喺一只无情嘅巨兽!

一个老牌嘅长线收租佬,由沙士到依家,纵使租金唔高,都冇话要卖走呢件物业,结果汇聚一群志同道合嘅商户,演变成呢个商场嘅特色。沙士果阵,见到大家群起抵抗,齐心消灭呢只病毒,都叫做有个希望吖;但今次呢班黄虫为患,杀又唔得,赶又唔得,唔知几时会停,就算停咗,到一年一度 928,唔知会唔会又走番哂出嚟。面对减租压力,倒不如一次过卖走佢,吐现两亿,唔错吖?接棒嘅喺一个实力投资者,点会同你客气,要保证利润,当然要活化一下,仲即时将百几间商铺拆售啦!

我成日都话,作为投资者,机会一定唔会放过,但做人就唔可以咁黑心。响灾难之中揾食,无可厚非,但绝对唔可以为咗一己私利,去制造一个灾难图利。买入商场再拆售,属前者;班黄虫,属后者。一班少数人,为咗连自己都未搞清楚喺乜嘅所谓理想,就去摧毁人地经营多年至得到一丝曙光嘅实质理想,真喺天理不容!

香港人之所以能够对抗沙士,就喺因为齐心,而呢一份齐心,令到每一个举足轻重嘅人,对前景充满信心。今时今日,香港人又有冇咁齐心驱黄?呢个商场嘅旧业主,都一样举足轻重,信心嘅流失,造就一个决定,呢个就喺市场巨兽摆动嘅威力。所以点解我同引刀兄讲,无谓执著周融呢个小角色。一百八十三万个签名反黄,重创民阵小猫几百只游行,翌日沪港通宣布启动有期,当中,又有几多举足轻重嘅决定?警方,又有冇乱嚟?正如果次引刀兄话,唐败梁胜,喺背后助力有变,我当然认同,但如果当年香港人够姜,响一大堆黑材料之下,唐唐民望不跌反升,仲高至八成嘅话,大如国家,亦唔会逆天而行嘅!

DAY ONE 开始,我就对於呢班黄虫,全面否定。我地要唾弃呢班人、歧视呢班人、淘汰呢班人。市场巨兽摆动之后,最终会达至平衡,但当中有几多无辜嘅人会受到伤害,就要睇香港人,对驱黄有几齐心。越姑息呢班人,就越多无辜者再受到伤害。坦白讲,我点会唔知个展览搞乜?928 之后,果度有少部份商户都有撑黄,依家当然喺转哂軑,而我就喺专程过去攞景赠庆,串到佢地无地自容嘅!

至於呢个商场嘅发展,将会由市场决定,接唔接呢个棒,就睇各位个别嘅投资取向,而我亦唔想就一个个案,影响任何人嘅利益。总之,都喺果句,要有积极正面嘅投资态度,就唔会点输。
8. 回 七楼 2014-11-15 20:09:03


倒不如一次过卖走佢,吐现二百几亿  ??

应只是两亿几...约2.55亿元购入的油麻地现时点商场地下至二楼,将分拆122个铺位出售。


9. 珍惜香港 2014-11-15 20:21:04
珍惜香港TO:8/F

SORRY 发紧梦,咁都错得!啱啱修正番,多谢提醒!

10. Oscar Lam 2014-11-16 11:26:48
7/f 珍惜香港兄,

珍惜香港兄在文中提到劏埸,个人衷心希望,有兴趣投资劏埸的小投资者在决定购入劏场前应慎重考虑,劏场的坏处很多,好处却极小。

商场的价值在於人流。劏铺由於已卖散,没有大业主集中管理,没有主题,没有集中宣传,很难吸引人流。且小业主多数实力不足,当一段时间内未能租出商铺时会心虚,跟著会劈价,且越劈越狠。

投资劏场的多数是实力不足,经验不够的小投资者。本人实在不忍心他们深陷陷阱!
11. 珍惜香港 2014-11-16 16:21:56
珍惜香港TO:10/F Oscar Lam

既然 Oscar 兄咁有雅兴,在下又不妨写多几句。

呢个商场,喺经过多年发展,至有今日嘅特色。当中旧业主对租金嘅宽容,喺关键因素,因为呢一门嘢,唔喺靠流量生存。今日,商场以现存特色,作为卖点拆售,实不敢恭维。具体啲讲,佢地喺承受唔起加租嘅压力;只要一加租,呢个特色就会消失,百几个铺,亦好难再搵到一个新嘅定位;能否维持租值,就会成一大变数。

Oscar 兄,呢度始终喺公开网站,作为投资者,倒人米真喺唔太啱行规嘅。再者,新业主喺打开门卖铺,公开公正冇隐瞒,卖点亦好清晰。我地可以唔 BUY 佢嘅卖点,但唔可以话佢欺骗,亦唔可以响言语之间,存有呢个暗示。所以讲陷阱,都要话明喺市场嘅潜在陷阱

果度有啲相熟商铺,我都觉得好可惜。但都喺果句,生米已经煮成熟饭,一切将由市场决定。香港人有好多闲钱,要搵十个百个买家唔难,佢地喺要对自己嘅投资决定负责。我地旁观者,依牙松钢,只能点到即止。我地亦唔可以怪责啲实力投资者,因为佢地无论几大,都只喺市场巨兽嘅一群小齿轮,顺势而转。要怪嘅,喺果啲自以为是,狂莽自大,以为自己可以驾驭市场嘅无知黄虫,累己累人,呢啲先喺市场同社会嘅败类

香港嘅行业,有如天上繁星;当中嘅经济链,亦有如千丝万缕。响班黄虫嘅眼里面,只喺见到财团、金铺、药房;见唔到经济体深处,各阶层唇齿相依嘅关系;佢地仰望个井口,细得可怜!
12. al 70 2014-11-16 19:52:37
同意10:
商场将来发展如何,大家5知!
但简单几句已反映商场劏铺风险事实!
若是个个隐恶扬善,写黎仲乜?
若是任由大户做势,将来更扭曲地产巿埸发展!
13. Oscar Lam 2014-11-16 22:06:52
珍惜香港兄,

小弟写商场劏铺的坏处并没有针对任何商场,事实上,你说的商场我也没有看过。

近几年出售的劏场不少,有荃湾的、有尖沙咀的,很多在短时间内卖清。最后结果相信大家都很清楚,在大业主的二年租金回报保证期过后,由於人流少,小业主就算以贱价亦未能将商铺租出,最后要大劈价出售物业。

小弟无意倒任何人的米。相信本网站的读者很多都是资金不足的小业主、小投资者,买错住宅只要你降价一点都可以卖得出,但如果买错没有人流的商场就算大劈价亦未必有人肯接,这是我担心之处。

小弟只是希望提供一些意见给其他人去考虑,在考虑购入劏场时,不要简单地考虑大业主给予的二年租金回报保证,更应该多些考虑那些不利的因素,毕竟市场上成功的劏场实在不多!
14. TC 2014-11-16 22:16:42
请问有冇朋友知道现在若以公司名义买商场铺,是否要比15%税?谢谢!?
15. Oscar Lam 2014-11-16 22:51:24
用公司名义和个人名义一样,买商场铺要交双倍印花税,按金额最多8.5%,除此之外,没有其他辣招税。
16. TC 2014-11-16 23:07:31
谢谢Oscar. 这里真好。好多又专业人又好的人。
17. 珍惜香港 2014-11-17 00:48:28
珍惜香港TO:13/F Oscar Lam

Oscar 兄喺商铺投资老手,在下绝不敢班门弄斧。阁下分享宝贵经验,喺网友之福。劏场唔喺我嘅主题,只喺对一个相熟嘅地方,面临巨变,深感唏嘘;对无知嘅井底蛙,涌出愤慨,不吐不快!

言词之间,若有冒犯之处,请 Oscar 兄多多包涵!
18. Oscar Lam 2014-11-17 08:14:24
珍惜香港兄,

兄台言重了!兄台热爱香港,积极正面,充满正能量。希望兄台多些出文,在这个多事之秋,纲友间能够互相交流、鼓励、支持。
19. 物业初哥 2014-11-17 10:40:54
我经常都会到该商场行睇野,据我所知好多租客租几个铺卖野,尼间贵去另一间平几十蚊但系两间铺同一老板,唔知算唔算假象..