地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19489    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(#146)當事人應該出嚟解釋一下

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年5月26日

  當謠言滿天飛時候,當事人有必要出嚟解釋一下,玩失蹤不但不是辦法,而且害了幫他們的人。

  今早去到茶餐廳,有客人話國泰地氈事件,愈搞愈大,已經是國際議題,香港人已經被不少國家的人認為是媚洋崇外,無端端惹禍上身,老實說,媚洋崇外的確是誇張一些,但偏向白人亦是事實,三位當事人亦應該企出嚟面對現實,唔出現代表默認,仲衰過認輸。

  老闆話國泰三位空姐冇想過會搞到咁大件事,唔敢面對群眾亦是正常,那位加拿大莊姓議員,話有人騷擾他在香港的親戚,搞到中加互逐領事,他應該有真憑實據,在互逐領事之後立即企出嚟證明中國騷擾他的親戚,但他一樣冇出現,令到小杜以及支持他的政黨議員等非常尷尬,甚至是害了加拿大政府,連一生從政的議員都唔敢面對群眾,三位空姐又點敢,更何況是證據確鑿。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2023-05-27 00:48:38
三個空姐應該出嚟面對群眾,投訴人同偷錄人亦應該一同出嚟面對群眾,咁事件就清晰嘞。



4. Cici 2023-05-27 17:21:13
唔係事件搞唔搞大問題,係佢地行為嘅問題!佢地做嘅行為敢面對群眾咩?咁仲幫佢地,係這些人白痴啫!

加拿大政府仲白痴, 自己家人被騷擾都要從媒體得知, 會係咩嘅家人呢?會有幾真?係d白痴議員同政府搞政治show
5. 朔風厲 2023-05-28 11:16:09
他們已經完成了自己的「工作」,已經「收工」嘞!對華作戰,不需要甚麼證據,「神」說有,便有!為何要走出來澄清?