地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:34669    回應:14
文亮語
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 如何煲豬肉湯 2014-02-12 09:52:25
唔單只豬內臟, 博士講過架仔為求快靚正落豬腦呀.
2. Andy 2014-02-12 10:18:13

I like this: 輕挑萬撚

3. 輕挑 2014-02-12 11:10:43
千挑萬揀是吧?
4. 逸瑤 2014-02-12 11:58:10
雖說博士出身草根,卻是識飲識食兼識煮呢。
5. just joking 2014-02-12 13:15:34
真實博士姓湯另那人亦姓湯所以解讀兩人化名時除去湯便是清雞與豬肉。
6. just joking 2 2014-02-12 13:22:21
咁痾呢? 痾清雞?
7. 36歲中產 賺9萬儲4萬【晴報專訊】 2014-02-12 14:09:45

".....近年政府出招打壓樓市,他把兩個物業變賣,變現約七百萬元購入內地成都三個寫字樓,現時每月收租近四萬港......"

May I ask anyone who can give me a hand by giving some information about 購入內地成都三個寫字樓,現時每月收租近四萬港元

Thank you very much!

8. 丅0:樓上 2014-02-12 15:38:33
Yes! 我都想知成都系咪有咁高回報!
9. 36歲中產 賺9萬儲4萬 2014-02-12 19:29:09
早前月入七萬的中產在網上「呻窮」,迅即成為熱話。坊間卻有月入九萬的家庭,要供樓又要養兒育女,每年去四次旅行,還有一半收入可「落袋」。投資有道的男當家,以簡約生活解構成為快樂中產的秘訣。
中產是否如此難捱?家庭收入月約九萬元的岑皓軒(Matthew,三十六歲),每月使四萬多元,衣食住行仍「好鬆動」,岑家每年去四次旅行,以東南亞為主,每次花費兩萬元,依然有錢剩。

看好磚頭 買內地寫字樓收租

Matthew是全職爸爸,問他如何持家,他把關鍵一語道破,「要看你的錢是花在負債或是具增值的資產上。」零五年他靠工作及投資儲得六十萬首期,轉為全職炒股,翌年他沽清股票,以二百萬買入麗港城兩房單位。
零八年物業升值近倍,他將單位加按變現,再買一個麗港城兩房單位,實行以租養貸,二零一零年他曾擁有三個總值近千萬的物業。兩個兒子出生後,他轉做全職湊仔兼包租公,連外傭也不用請,靠炒期指及期權,每月賺萬餘元。

身教與家庭聚會 取代興趣班

近年政府出招打壓樓市,他把兩個物業變賣,變現約七百萬元購入內地成都三個寫字樓,現時每月收租近四萬港元。他愛投資「磚頭」而非名車或名牌,因前者具增值潛力,後者只是花錢負債。
不少中產想孩子贏在起跑綫,讀名校、學習琴棋書畫。Matthew卻為大仔選擇有學券的幼稚園,孩子也沒上playgroup或興趣班,「有些家長沒時間陪子女,才讓孩子上很多興趣班;我自己湊仔,用身教、家庭聚會和旅行,已是最好的學習。」任職中學教師的岑太(Isabella)也說,平日愛跟兒子閱讀及畫畫,他們常去郊遊及露營,讓孩子從生活中學習。

茹素強身健體 無買醫療保險

由於家裏吃素,除了簡單麵食,平日主要食蔬果及自製酵素。Matthew笑說,平日較少出外用膳,別人過年食山珍海味,他們反而慳一筆。記者見他在超市花二百元買了大堆蔬果,他說足夠吃兩天。
另外,很多中產會以基金及保險儲蓄作投資,Matthew認為投資求人不如求己,買保險不如強身健體,故他只買人壽保險,「很多家長花大筆錢幫孩子買醫保,我們寧願在飲食及運動着手,兩個仔食素後,平日絕少看醫生。」岑家生活簡約,一家人經常笑容滿臉,連旁人也能感染他們的快樂。

分清需要與想要 做快樂中產

有中產入不敷支,浸大財務及決策學系副教授麥萃才認為,問題取決於生活態度,開支預算不應高估個人能力,選擇消費品勿看重品牌多於實用。
麥萃才稱:「有些人會把中產生活定性,例如認定是中產,就要住甚麼樓,揸甚麼車,子女又要讀名校等。明明給孩子買對三百元波鞋便夠用,卻礙於中產身份,要揀數千元的Air Jordan!」他建議中產在理財上分清優次,滿足「需要」後,按資金是否鬆動,分先後次序才去滿足「想要」的東西。

逐漸縮開支 無礙生活質素

智才投資學會行政總裁羅振邦亦指,Matthew以租金作固定收入來源,即使不用工作,已可享退休生活,是體驗書籍《富爸爸.窮爸爸》的理念。他又懂得善用政府資源及家庭成員專長,毋須為孩子的教育額外花費。羅又指Matthew眼光不俗,適時投資內地商廈,無論在收取人民幣租金及存款利息上,都是上算。
他建議中產若想「慳家」,又不想生活質素大變,可考慮在每項使費打九折,適應新的消費習慣後,再逐步將開支減至八折,循序漸進會較易接受。
記者:翟秀娟
10. 80后。向上樓 2014-02-12 19:31:16
80后。向上樓
Saturday, January 25, 2014

全職股神

每一年當股市稍為暢旺,不難我地成日會聽到坊間又會出現一批少年股神,又或者係討論區提出辭去工作,以全職炒股為生的目標的人。


講真,聽呢D故事背后,首先為免又有一堆鍵盤戰士出擊,我都唔排除有人真係股神,有人真係可以做到所講的野,但實際上有幾多人做到,又有幾到人輸到一褲都係呢,如果要比例黎計,我相信一定輸到HIHI的人係多數。


人生行到呢個年紀,身邊總有好多不知天高地厚的人曾經認為自已可以戰勝一切,特別係係股票市場,以為三幾十萬就可以嬴錢,又或者賺個生活費,我曾經都係其中一員。不過可惜,股市變化萬千,你一兩個月Win大錢,無問題,但一個小股災,就可以攞你狗命,呢D野我同我身邊識的人都聽過唔少故事。


所以,如果有人話比你聽可以全職炒股生活的話,我大部份時間都係得啖笑,而且你越后生我就越唔建議,始終好好地有個職場的規劃比你你唔行,但如果比你炒番兩三四年后得個桔,之后想搵番份工真係又晒時間,又要吹水呃人話你去左外國果D咪得啖笑,不過咁都好彩只係由頭黎過。之但係我聽的故事入面,亦不難聽到有人輸幾十萬要孭住條數做人,試諗下有邊份工打工會打到有negative數呢?搵食姐,咁搞就真係無謂。


而近日又更加見到有個湊仔公,呢家係大陸有數個物業,月入三萬幾,然后再加上股票期權,已經在享差唔多(半)退休生活,仲上埋電視好似生活無憂無慮咁,真係好似好正,不過細心睇呢位仁兄的經歷,我實在唔係好計到條數出黎。


http://the-sun.on.cc/cnt/finance/20130218/00434_052.html


當然,條數佢亦無完全公開,我亦無乜興趣再去dig deep on佢的background,如果我估錯講錯亦請見諒,之不過如果佢只係係銀行做左3年,靠3年的收入買到一層麗港城的話,講真就當你iBank都係講緊頭兩三年的收入,平均都係2球一年左右,三年咪六球野,減埋稅啊呢样果样,個本得果4-5球左右,都未計你食計你洗啦。如果唔係ibank做三年野有幾錢,大家都心照啦,而睇埋佢話呢家攞住30萬黎玩,唔係100-300萬,咁即係你本身都應該唔係做果三年野搵到D咩錢啦,之后無收入的話,我只可以諗你應該得番兩個收入 -- 1.物業 2.老婆。


好啦,樓的話,你買一層,之后當你一開二至三,無收入靠老婆,借亦唔借得好多,自住樓要加按又即係未供得晒應該,錢我相信有得win,如果唔係都唔會敢退休,但係你話win好多咩,我相信5球野應該差唔多,然后轉番大陸買物業月入30K,呢下我就唔係幾識計啦,始終大陸物業租金回報普遍低,而大陸息口又普遍高,當你香港做按食埋呢舊又賺多二三百萬,但點都應該仲有幾條大陸按揭係身,加埋香港自住樓的按,理論上表面月入三萬,實際還債亦唔少野。


我唔敢講我完全岩晒,但呢條數係無外力的資助下,應該雖不中亦不遠矣,咁如果係咁的話我堅唔係好明佢點解咁勇可以玩退休,因為我相信如果以隊長的投資回報都應該比佢高或者就算差唔多的情況下,我都唔夠膽講係呢一刻退休,如果做野3年又無人幫,理論上你本錢少,比你食到盡個樓市都賺唔得多的情況下,咁都可以退休的話,呢條數我絕對計唔清,除左最后一個可能性就係佢老婆收入頂住,以老婆收入養家,以租供樓,等十幾廿年時間供甩,人生就搞掂,之但係......咁係咪即係咬老軟呢?


如果真係咁有能力的話,會唔會係連老婆都唔駛做會好D呢?除非老婆又係做老師係人生興趣咁就另計,不過我相信呢個case,如果佢地四十零歲就合理,三十中可以咁,除非屋企大把,即李檡楷話比你聽佢財務自由,你都廢L事聽啦,叫佢講比你聽商業世界的成功故事好過啦。其實如果我係佢,咪做野做多幾年,當你一年搵多一百萬(因為唔知佢係咩bank la),你做三年都搵到咁多野,比你做多五年先退休仲唔識飛天咩,捱多幾年就有一個肯定唔會錯的退休生活,咁都唔制?睇黎佢真係好醒目,又或者係我計數大錯特錯。


講真,其實佢條數點計唔係我想講的重點,但反而成篇野的目的,係想講人生係后生時捱下好正常,一來為社會出一分貢獻,二來亦趁自己最捱得最有條件的時候捱係好合理,特別係響職場上,經驗同收入都係要靠時間去浸淫,你突然間無做野五至十年,人到中年先搵番份工,低人工你又唔制,高人工人地又嫌你咩都唔識,最后人生四五十歲又玩中年危機,為乜?


計錯數的人真係好易,但如果你識計的話,二十出頭捱幾層樓番黎,四十中已經收得工,差少少五十歲都叮噹叮噹可以退休,但相反呢個時候你準備享受世界的時間,先見到呢個湊仔公發現自己計錯數,入番黎你公司由頭做起,收入都可能係要用黎還番果條唔知邊年突然大插五日而輸錯方向的期權債時,你會發現原來電視同報紙的新聞特輯,到最后都只係一個沒有財商的記者碰上一個老散的故事而己。
11. 成都寫字樓 2014-02-12 19:34:46
36歲中產 賺9萬儲4萬 ﹣ 佢應該係跟前yahoo blog top10 既 "yc" blog "One day in my life" 去買
成都寫字樓的, 可惜yahoo blog 摺左冇得睇番。如果有人BACKUP 左放出黎造褔人群就好啦。
成都甲級寫字樓做到7/8/9厘淨回報(扣去所有雜費同出租稅)仲係有的, 不過一定要選最旺既街最近地鐵既出口, otherwise 你租唔出幾高都冇用。

12. Oscar Lam 2014-02-12 20:25:08
看完博士這篇文章,不禁使我會心微笑!博士的那位宗兄如果繼續只入不出,很可能會消化不良,要看醫生,那就大件事了!(其實我不知道甚麼叫宗兄?just joking)。話說回來,本人十分贊同博士的投資策略,即"做法就是買入一個優質物業的時候,在未成熟得透徹下絕對不會賣走"。但本人的策略有一點點不同,即"做法就是買入一個目前不太優質,但有升值潛力物業的時候,在未成熟得透徹下絕對不會賣走"(因本人買不起優質物業)

幾年前我一直不明白舖王波叔為何無論在市旺和市淡的時候都經常買賣,也不太明白為何資深投資者經常說無論市升或市跌的時候都一樣開心的道理。后來我終於明白了,原來在市旺時,無論你的物業質素多差,代理總可以幫你賣掉它。相反,市淡時,無論你的物業質素多好,你也很難把它賣掉。資深投資者只是趁著旺市、淡市時不停買賣,換貨來優化本身的投資組合,從中取利。巡環不息!
13. 樓上 2014-02-13 00:22:44
宗兄= 同姓
14. Oscar Lam 2014-02-13 09:59:48
樓上,謝謝!