地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:10807    回應:7
文亮語

順差,逆差

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月11日

  復活節假期最後一日下午,一個人在屋企聽下老歌,當聽到徐小鳳的順流逆流,令我想起現在大家經常提及的順差逆差,大多數人認為一個國家順差好過逆差,本來是冇錯,但仍然不能夠一概而論,但有一個國家是逆差好過順差,這就是美國。

  我很懷疑特朗普識唔識政治經濟,其實,佢只要識一樣,就唔會以美國對中國逆差為理由開徵貿易關稅,記得特朗普第一次開徵關是10%,中國廠家咬緊牙關照付,第二次25%,廠家無法支付,改由美國入口商代支,這亦是美國通脹上升原因之一,特朗普當時話,只要加25%關稅,每年有3000多億收入,於是出現一個問題,點解只是特朗普諗到,以前的美國總統諗唔到,其實,所有美國總統都知道,只是印公仔紙就可以買到中國貨物,根本唔使理順差抑或逆差,而特朗普為了降低逆差,竟然由美國入口商代為支付,輸到頭崩額裂仲以為贏咗,真係要寫個服字。

  美國一直以印銀紙來解決問題,逆差是必然的事,如果美國順差,代表美國輸出的貨物比入口多,亦代表美元霸權殞落,所以,順差對於美國來說,並不是一件好事。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. K 2023-04-12 23:06:14
可惜歐洲各國政棍都怕咗佢👹
2. 自我陶醉 2023-04-13 09:58:02
我曾經聽過一個小朋友同爸爸對話內容:

小孩:爸爸你今天不要上班,陪我去玩好不好?

爸爸:不上班就沒有錢了!

小孩:到提款機撳錢就可以,為什麼你一定要去上班?

小孩同博士的邏輯非常相似,小孩唔明,到櫃員機撳錢是有一定條件的,如果一無錢就印,完全冇生產的話,仲有冇人會信美金? 就算信,又會信幾耐?這就是經濟學了!


3. 向泛民说不 2023-04-13 17:19:20
今次撑忠犬啦,俄乌战争后,俄罗斯落底了,原以为是什么强国,结果原来已经是二等国家了,而美国以外自己美金霸权强大,将美金做武器,结果吓坏了全世界,导致全世界加快去美元化,这是前所未有的事情。现在只有中国未开牌。所以大家只能靠估,包括美国在内的很多国家已经当中国是超级强国,所以开始将自己的安全财产压倒中国上。

大陆最近有一句话,几过瘾,

拜登这批人,总是胸有成竹、有条不紊地,把所有事情都搞砸。
4. 元 2023-04-17 08:55:43
这问题都讨论过。

货币只是交易的媒介。除非冇入口,只储美元。 赚的美元再去买粮食,矿物…

当然美国打劫了全世界。
5. 引刀一快 2023-04-19 06:09:47
灣元

美國打劫全世界,俄羅斯就淨係一味強搶周邊國家嘅土地,尤其係中國,照你咁講,好似係美國衰啲喎,真係值得深思嘞。
6. 元 2023-04-19 09:33:16
刀兄,

美国是印第安人的!谁侵略多些?
7. 引刀一快 2023-04-19 13:26:46
咁又係喎,俄佬身上咁重嘅蒙古血統,肯定係元朝強姦咗大量歐洲人嘅後代!