地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:10979    回應:0
文亮語

復活節假期之後,加價嚟啦

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月12日

  復活節假期後第一日,有錢佬請食午飯,埋單時問點解貴了咁多,經理話百物騰貴,想唔加價都唔得,加10%已經好忍手,否則仲要加多5%。

  返到公司,同事話今日茶餐廳加了價,而且加幅不少,叫我識做。我話識鬼識馬,美國加咁多利息,賺埋都唔夠畀息。現在日常生活必需品物價升幅不少,收入跟唔上,似乎衰退無可避免,希望只是輕微衰退,唔好進入深度衰退或者蕭條,否則就大件事。

  今次各項消費加價不似往年,以往是逐少逐少加,今次都唔理三七廿一,大刀闊斧咁加,唔加價做埋都未夠成本,老實說,香港還好一點,美國通脹非常驚人,不少人即使不斷降低生活質素,但仍然不能避免債台高築,老實說,我都唔明白美國政府諗乜嘢,明知取消關稅可以降低通脹,但死都唔肯做,寧願加息,用加息壓通脹是非常痛苦的事,因為在通脹未下降之前,一定要經歷衰退甚至蕭條,一不小心,美國就會出現動盪,唔通美國政府諗唔到。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼