地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:35148    回應:16
文亮言
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 法子 2013-11-26 09:26:16
CY 的性格,絕對會為自己的生存空間,不停挑撥中央和港人之間的關係。

嚇!CY 的生存空間竟然是「中央和港人之間不和」?

對!如果中央和港人有互信,下一步就係建設,CY 在這方面的能力非常低,沒有價值,當特首不輪到CY。

但如果中央和港人互不信任,那麼中央的首要做的並不是「建設」,而是找一個心腹放在香港,CY 也經常在這方面突出自己。
2. 打麻雀 2013-11-26 09:47:43

博士我哋重喺打緊東風噃,做乜會轉打西風?

 

3. 雲C兄新作 2013-11-26 09:49:51
2004年,國際貨幣基金組織有一個統計,當年全球可變現資產的模規為170-220萬億美元,住宅及商業地產90-130萬億,股票35-40萬億,黃金只有黄1.6-2萬億。因此從全球範圍來看,地產占人類財富的比重超過50%。


由於量化寬鬆的影響,貨幣貶值,全球不動產價格持續走高,今日房地產所占財富比重應該更高,中國大陸和香港尤甚。房地產所占財富比重超出50%,非常驚人,一點點的波動對整體經濟的影響都會很大。


所以那些希望政府把樓價壓下來,好讓自己有機會上車的人,非常幼稚。樓價的大幅下跌,往往是由於經濟進入下跌周期後一段時間發生的,樓市進入跌市又反過來影響到經濟的景氣度。經濟不好,中低收入中仕必然首先受影響,屆時有無能力買樓又成為新問題。退一步講,你有能力買,但有沒有膽量買,又是另一個新問題。


把命運交給他人安排,總是靠不住的。在傳媒面前舉牌要房給兒子結緍,只能自暴其短。一個到了婚嫁年齡而不能自立者,市場不可能給你同情。


今日恆指出現調整,由於向上的趨勢已定,見回落可收集,有收獲便買樓。
4. 吳天海今日的忠告 2013-11-26 11:21:01

吳天海:土地供應增加令建築成本上升


九倉副主席吳天海指,過去5至10年,本港的建築成本上升1倍至近每平方呎4000元,而


土地成本每呎亦達4000元。

他指出,一般當政府增加土地供應,地價應會下跌;但增加供應卻同時帶動建築需求,令建築成本上升。他認為在這情況下,難以估計最後本港樓價會否向下。

吳天海期望,政府及立法會減少干預市場,認為應由市場自行運作。


5. 貴租令港企灰爆!六成小企料明年負增長 - 配合李sir明年辣招負面影响 港樓危矣 2013-11-26 13:49:49

澳洲會計師公會的調查發現,超過六成(64%)的香港小型企業預期,明年業務會出現負增長,為該機構5年前起進行有關調查以來首次。

公會在9月期間,訪問了314家企業,有61%受訪者認為,過去一年受成本上漲影響,部份認為成本上升和租金增加,會阻礙明年業務增長。

對於宏觀環境,只有29%受訪者認為明年香港經濟會有正增長,對比新加坡和印尼等5個地區有受訪者,香港企業的信心最低。

公會大中華區會長楊佳錩指,本地租金高企對小型企業造成整大壓力:「可能間公司受惠自由行,賺左錢,但業主又加租,利潤都俾業主食哂」

 

6. C觀點: 政治困境將拖累樓市 - 難怪李sir要錢不要貨 炒家將臨告劫 2013-11-26 13:54:01

昨文在分析香港地產市場的前景時認為:香港的樓價雖會出現下調,但幅度不會太大,原因是當經濟仍在穩步增長的時候,市場是不會產生恐慌性拋售的,擁有者會傾向先守住即使已經升得偏高的價位,而不傾向減價求售。業主會認為,只要經濟持續向好,原先偏高的樓價就會逐漸合理化。香港的樓價在政府的辣招下,依然在高位橫行,就是這個道理。


然而,影響樓市的,不只是經濟因素,地產屬不動產,無可避免受當地的政治局勢影響。以飽受內亂影響的埃及首都開羅為例,無需專家分析,亦可推論,當地樓價一定是跌多升少。歷史上,香港的樓價大幅下跌,很多時都與政治因素有關,如六七年的暴動,以及八二年的中英談判觸礁,都一度對香港的樓市造成沉重的打擊。我十分擔心,歷史又將重演。


香港的問題,是現時活躍在政壇上的搞手,只曉得堅持抽象的理念,完全不理會政治現實。政治從來都不只談對不對的問題,還得考慮行不行得通的問題。如果一開始就定位失誤,又選擇不當的時機發難,那就只會弄到滿盤皆落索。香港的政客,不應為了確保自己「政治貞操」,要香港人為他陪葬。


以政制發展為例,誰不知道最好以「民有」、「民治」與「民享」為基礎(即Government of the people, by the people, for the people),但現實是世界上只有少數國家才做得到;有部分形式上做了一點,實質上是另一回事;更多的情況卻是:政府掌控在政治鬥爭中的勝利者手裡,而最常見的取勝方法則是武裝奪權。在奪得政權者的心目中,「Government should be of the winner, by the winner, for the winner.」


我作為一個人,當然希望生活在政府屬於人民,由人民的代表代人民管治公共事務,以人民的利益為最高原則的社會。沒有人希望由奪得政權的人掌控自己的命運。然而,理想與現實之間存在著一條很大的鴻溝,香港需要有政治智慧的人,帶領我們越過這條鴻溝,而不是簡單告訴我們,這條鴻溝根本不應存在。


現時的北京政權是中共用槍桿子奪回來的。他們現在也在研究執政後的新遊戲規則,他們也不想每隔幾年就玩一場槍桿子遊戲,但由於中國大、環境複雜,這種改革會進行得很緩慢,可能還需幾代人。但在這一刻,中共仍是隨時準備拿起槍桿子,去保護既得利益的政權。鄧小平堅持要在香港駐軍,就是想在必要時以槍桿子去保住對香港問題的話語權。


可惜,現時香港反建制派的政治搞手都不願意面對這個現實。在他們心目中,只有一套他們認為是最理想的政制改革方案,而完全不顧北京的取態。雙方的見解南轅北轍,如果各不讓步的話,衝突遲早會發生。在這種形勢下,難怪有些地產投資者,對香港的政治前景開始擔憂,不敢把資金過度押注在不動產上。

 

7. 亮劍 2013-11-26 13:57:42
喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供流動性,冇咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,冇流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!

以前大陸客其實係水魚,佢哋以高溢價接走部分一手貴貨,間接為香港低下階層提供福利。佢哋少咗來,地產商就唔會再同你政府高價投地此其一。而從此以後,地產商唔回贈大部份BSD, 都幾難叫佢哋買嘢,但請問呢啲回赠係邊個夾?係地產商同其他港人買家齊齊有份呀,此其2。最後境外客可以用「合理價」入貨,咁揸過世都唔使怕啦,大家都雷打不放,港人第二時想在市區靚地段住,唯有同佢哋租,此其三!

收租佬嘅角式,係為市場提供另類選擇,等那些資金另有用途或首期不足嘅人可以暫時租住先,少咗收租佬,咪下下要買?選擇少咗此其一,其次少咗人做收租佬,租盤減少,那租金能夠唔升嗎?
8. Vincent 2013-11-26 15:26:35

尋日係度睇到有網友引述果位又癲又喪又黑心既陽萎先生既言論, 話什麼港樓"應跌不跌", 遲d跌就會跌到仲深仲急. 今日突然諗返依條傻佬所講既"應跌不跌"係咩意思. 究竟佢咁講有d咩問題.

特府連環出招既主要目的係乜? 印象中班垃圾官冇話出招係要樓價跌喎由始至終, 所以何來"應跌不跌"呢? 出招唔係因為個市升得急, 政府要拖慢個升勢咩? 所以我認為只要政府令個市"應升不升", 已經達到佢原先出招既目的.

9. Angry Bird 2013-11-26 15:29:55

樓上講得啱,689又點會真的打樓市呀

只不過宜家可以官商勾結的唔係以前四大地產商,而是新世界同上海姑爺姐!

10. Dan Ariely 2013-11-26 15:33:07

Last year end, I already told you that property price is going down and stock market is on its mega bull trend.

Almost the whole year in 2013, many chances for you to buy stock at cheaper price. Why you buy it now at the level 23,000.

今日恆指出現調整,由於向上的趨勢已定,見回落可收集,有收獲便買樓。
 
 
11. 真正小本投資者 2013-11-26 15:51:45
最蠢嘅人都知, 經濟危機, 政争動乱, 天災戰乱瘟疫等情況出現時, 人心必然虛怯, 争相將資產股票變現金實金以圖保命, 賣得快好世界, 争做醒目仔, 造成人踏人場面, 造成資產股票割喉斬頭大出血價, 利誘儍仔接貨.

歷史重演又重演, 每次隨之而來嘅經濟重甦, 一次又一次重罸咗嗰班危機時嘅醒目仔, 重賞咗嗰班喺危機時賤價接貨嘅有錢儍仔, (當然無錢無資格做危機中嘅儍仔), 醒目仔同儍仔就會互換位置.

現在危機隱約又來了: 政改危機, 中日互兇危機, 加息危機, CY牌胡椒危機(胡乱出招), 供應增多危機...........,  無力抗拒唯逆來順受的我, 只好想辦法儲多啲錢, 準備做危機中嘅儍仔.
12. 無奈 2013-11-26 16:18:09
法子兄,見解非凡,可能已觸及香港未來十年問題的核心了。
13. 7.應該及事實系 2013-11-27 00:45:58
7. 亮劍 2013-11-26 13:57:42
喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供流動性,冇咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,冇流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!
7. 亮劍 2013-11-26 13:57:42
喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供流動性,冇咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,冇流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!

喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供虛假而短鏨流動性,有咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,有多餘又飄忽流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!

14. 不應該及也不是事實 2013-11-27 01:29:42
7. 亮劍 2013-11-26 13:57:42
喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供流動性,冇咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,冇流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!
7. 亮劍 2013-11-26 13:57:42
喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供流動性,冇咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,冇流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!

喺投資市場,炒家嘅角式係為市場提供虛假而短鏨流動性,有咗佢哋,市場價格可能表面平靜,但內裹充滿暗湧,首先升會升過龍!而當第二時市況逆轉,有多餘又飄忽流通嘅市場就會跳價落,即跌會跌過龍!

15. 小本投資者 2013-11-27 07:47:53

炒家, 危機.

炒家現身令樓市先升後跌, 危機出現令樓市先跌後升.

炒家令樓市先升至97年峯值然後下跌4, 沙士危機接力令樓市先跌至97年峯值7成然後回升至97年峯值1.2, 至今呈現後升乏力頹勢, 後市何去何從?

炒家於3D後消聲匿跡, 接力再升己無望.

多個危機: 政政危機, 中日互兇危機, 加息危機, CY牌胡椒危機, 供應大增危機....., 已隱約準備接力登場, 令樓市轉勢向下之勢甚囂塵上.

作為小本投資者, 財力智力有限, 現正努力評估除炒家外之樓市繼續上升條件: 供應增多困難因素, 美國退市加息無期, 中港經濟向好展望, 3D因政治經濟而撒....., 務求於樓市夾缝中覓得生路.

目前憑心而論: 負面 > 正面; 小跌 > 大跌.

16. To 13、14 2013-11-27 08:38:23

真知灼見就係呢隻,數字兄兩叁年前講嘅嘢,呢兩年喺市場度體驗曬!

 

7. 炒家炒高樓價
錯!實際係「買家買高樓價」。冇炒家唔代表用家會平賣俾你,有人肯接炒家貨,代表炒家有眼光,估計到未來樓價有水位,係先有購買力後有炒家。其實有買過樓都會知,買炒家貨好買過用家貨,議價空間比用家盤大,因為炒家係做生意,計好個ROI唔怕平少少賣俾你,但用家就皇帝女唔憂嫁,大不了住多2年先賣。再者,炒家買完一定賣,穩定供應,用家就有入冇出,炒家有時反而會有調低樓價的平衡功能。
結論:自願的價就係市價

 

8. 冇炒家樓市升唔起
炒家炒高樓價呢個誤解唔單只淡友有,甚至連好多業主都有呢個誤解。事實上,炒家係經常創出屋苑呎價新「低」既人,有睇開樓既人都會發現市場突然會有平10~15%既成交,唔知道呢d就係agent炒家鋤價既成果。地產代理每日既工作之一就係鋤價餵炒家,因為一般玩開既炒家冇即時水位都唔會入貨,父子都冇情講,好多人以為炒家用市價入貨然後mark高黎賣,大錯特錯。代理日日鋤價,部份分行會獎勵鋤到價既agent,鋤低過市價10%的話,即使手上冇炒家,同事成交到一樣有10%佣份。因此,係炒家出沒既屋苑入面,經常會有一股睇唔到,但實際存在既樓價下跌壓力。每一個業主(用家)要出貨時,都會俾agent試探性地鋤一輪摸底,企硬唔俾人鋤既業主可能放盤成個月都冇人睇樓。
另一方面,由於炒家有入就一定有出,令市場長期處於供應充足,樓價上升有壓力。Agent為搏獎金(其實係犯法),專谷炒家貨,正常用家業主要同炒家鬥就只有減價,坦白講用家業主真係多得炒家唔少。
樓價升跌係經濟大圍環境影響,市升,用家盤一樣會升,市跌,炒家一樣有份。炒家只不過係將物業的實際價值在短時間內反映,因為最終接貨都係用家,用家自願付出的價位,就係市場合理價。
冇左炒家會點?好簡單,agent鋤價的動力、動機會消失,因為鋤到好價,都係益左自住用家,自住用家唔會俾獎金,買左又唔賣,倒不如唔鋤價,佣係用買賣價計,唔鋤價做少d反而高d佣,鋤黎做乜?我可以好肯定,業主冇左炒家鋤佢地價,一定放肆心雄。
炒家係市場生態學上,屬於獅子老虎的食肉型,佢地一消失,原本俾佢地食住既鹿、牛、馬等草食型用家業主,就會坐大影響生態。受害既係準買家!
鋤到價買家唔會俾著數agent(俾都唔夠膽收),但做高個價反而可以收多些佣,agent今後既方向好清楚,橫掂以後每單deal都係one night stand,點解唔去盡?
冇買過樓既淡友唔知業主諗乜。同樣,冇做過代理亦唔會知佢地諗乜。分析樓價升跌既人就多,但分析負責做dealagent,真係只此一家。