地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:24198    回应:3
敢说亮话

茶餐厅日志(252)男人心态好似买楼的人

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2018年1月10日

一个月Hibor 0.935,继续下跌

  今日去到茶餐厅,见到老板被一个师奶缠住,以为佢临老入花丛,师奶走了之后,老板同我讲,原来师奶问佢男人心态究竟是怎样,以往日日煲靓汤,蒸鱼炆鸡炒菜,谁不知佢老公情愿去茶餐厅食饭都唔返屋企,近日,她与一班师奶朋友去karaoke,佢老公反而日日问可不可以返屋企煮饭,师奶不明白男人心态,於是问老板,老板话会问我,又睇我可不可以将事件牵涉到物业投资方面。

  我叫老板问师奶有没有买楼,如果有就容易解释,任何买家去到新楼售楼部,见到有很多单位任拣,他们反而唔敢落搭,物业代理讲多两句就会走头,现在就不一样,要抽签才有机会买楼,而且抽中的机会不高,他们就会抢住买,因为他们知道,买唔到地产商又会加价,结果每一个新楼盘都非常畅销,於是,我叫老板同师奶讲,叫师奶话俾佢老公知道,以后每个星期一煮饭,如果唔得闲返屋企食饭,下星期一请早,老板话好,又多一个长期客户。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2018-01-10 19:48:20
咁又系,吊高嚟卖系煞食D,每个人身上都有条贱筋,懂得挑拨就十试九灵。


2. 真真薯片 2018-01-10 20:38:26
饥饿营销, 前题系要冇竞争对手, 小米手机就系饥饿营销既专家, 一开头好威, 依家已经冇人理佢

如果男人有另一头家, 有靓女煮饭, 好食之余, 食完仲有特殊服务, 咁老婆话一年先煮一次饭都冇用啦
3. 引刀一快 2018-01-12 08:29:08
真真薯片兄

小米嘅饥饿营销,完全系学苹果,只要卖点独特,有冇对手一样发挥。OPPO、vivo打低小米,系农村包围城市,打低嘅唔止小米,系几乎全部。

靓女煮饭加特殊服务,都唔及自己老婆好,因为再靓都会审美疲劳,有感情又何须特殊服务?