地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:21001    回应:3
文亮言

何谓柒,何谓叻

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年10月4日

  昨日中午在游艇会食晏时,有会友话睇我Facebook ,有好多人话我好柒,自己又唔知自己柒,仲冲出嚟讲台积电,会友话睇完我几篇关於台积电文章,又唔系太柒,都有一些见地,会友问,何谓柒,何谓叻。

  其实做叻仔很容易,就算唔识嘢都可以做叻仔,以今次为例,不少网友话我咁柒就唔好冲出嚟讲台积电,令人认为那些网友已经掌握答案,原来又唔系,他们连一知半解都未达到,不过,既然话得人柒,唔使讲自己一定好叻。

  台积电是台湾护国神山,如果处理不当,随时被美国佬掠夺,台湾无论蓝绿都震过猫王,香港人隔岸观虎斗,当然唔担心,台积电是否是代工厂或者来料加工厂,我们斗咀都冇用,大家等多一个月,如果台积电唔交机密资料,而美国政府又没有追究,台积电可以证明自己主权独立,不是代工厂,如果台积电交资料,反证台积电是代工厂。

   会友问,如果台积电唔交资料,美国可以做什么,美商务部长雷蒙多话,她的工具有很多法宝,随手攞一件叫「国防生产法」就可以置台积电於死地,少则没收50台ASML光刻机,现在全世界只有102台,重则将台积电收归美国国有,所以,我认为台积电一定会交出机密资料,而且自愿罚上一大笔美金,这是上策

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2021-10-04 13:18:33
十一仔咪叫做叻罗,铺铺估乜都中,关键系timing,公布自己中彩嘅timing,准确搭正事后,诸葛亮再世。
引刀就正式系柒,同呢种东方不败对战,赢咗都蚀水。
2. 十一哥 2021-10-04 14:21:31
刀刀 咁QK嘅…成日吹赢…原来蚀水、又鬼拍后尾枕嘞、正常嘅…输人唔输阵…眼泪往心里流…忍住…唔好上天台…唔好去河边…
3. 十郎 2021-10-04 15:44:44


      何请柒? 何谓叻?

      好简单 , 柒少d就叫做叻 , 即系话全世界都是柒柒地。说别人柒的人 , 得罪人 , 其实比别人更柒。识得解释“五十步笑百步” , 就识得呢个问题了。