地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:20959    回应:3
敢说亮话

茶餐厅乱话(1391)中国空军巡台,台空军应放弃升空

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年1月2日

  今早去到茶餐厅,台湾客人话,唔讲唔知,去年共机犯台,接近1000架次,今年恐怕只会多,不会少,虽然每一次都被台空军广播驱离,但总有一次会擦枪走火,就给予陆方武统藉口,情况实在令人担心。

  老板话,现在双方实力悬殊,根本冇得打,最好方法就是唔打,不但唔打,甚至将防卫责任交俾中国政府,年中就可以悭返唔少钱,继而集中搅基建,唔讲台独,就没有武统,有乜好担心,而事实上台湾最担心就是冇空军愿意升空,就会变成国际笑话,台湾客人话,现在已经好似咁样做,所以,很久没有听到有共机犯台的事,原来唔讲就当冇发生过。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十郎 2022-01-02 13:25:38


      升空驱赶 , 系要用钱㗎 , 唔记得详细的 , 去年好似用左200亿港纸 , 大陆用得多过佢 , 但系有银両过佢。

2. 十郎 2022-01-02 17:30:30


     麦炳荣  --------  一叶轻舟去 , 睇下洋基仔派一只驱逐舰去巡洋南海 , 就了解到洋基仔几能手紧啦。

4. 十一哥 2022-01-03 10:22:11
如果菜菜子忧怨默然…放软身段…由得阿爷竉幸、咁老表就小咗练兵演嘢嘅机会、深层蚀章系小咗一个索洋基佬高科技嘅桥梁。