地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:16805    回应:3
文亮语

今年春节,孤独老人过年特别多

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年1月21日

  有几个老友一齐在年卅晚在其中一个家里食饭,问我是否参加,我话过时过节,我无权话事,反问点解他们可以一起,唔使同家人食饭。

  老友话,子女移民去了英国,他唔想去,与老婆留在香港,所以搵埋其他孤独老人一齐在年卅晚食饭,知道我要陪家人,亦唔敢打扰我。

  在2020年底,英国推出BNO移民计划,估计五年内有三十万人用BNO移民去英国,第一年会有十五万,但结果只得七万,一般人认为英国高估自己吸引力,其实英国也没有估错,但想唔到老人家唔想移民去英国,做成人数大幅减少,如果老人家与他们的家人一起移民,人数一定超十万,其实,现在老人家与子女玩拔河,睇吓最后是老人家去英国抑或子女回流香港,我估计双方势均力敌,有老人家不甘寂寞而去英国,亦有子女未能适应而回流,各适其式。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2022-01-21 12:33:07
大家关怀下十一仔喇。
2. 十一哥 2022-01-21 18:07:02
刀刀 好唔得闲咩..又要去修O呀?唔洗搵替工嘅…。11哥等得嘅…
3. 引刀一快 2022-01-21 19:56:45
十一仔,关怀你果啲,唔系替工,系社工呀,咪嗌错呀。