地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14640    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1606)去了台灣的香港人唔會唔再離開

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年8月12日

  今早去到茶餐廳,有客人話有一個移民去了台灣的朋友現在很頭痕,在中國政府不斷軍演之下,究竟是否應該離開,最閉當年移民台灣的時候用了一大筆錢,如果離開就乜都冇,就算唔介意,究竟應該移民去邊度。

  老闆話如果唔擔心武統,移民台灣的確唔錯,生活節奏慢,生活指數不高,大陸有咁多惠台政策,講衰啲,就算國內人唔食都要俾台灣人食,但台灣人始終唔滿意,做成今日局面,連博物館的國寶都移民,估計有不少台灣人準備離開,老實說,天下烏鴉一樣黑,移民去到邊度都差唔多,如果唔係走路去台灣,根本不用離開,統一有什麼大不了,改朝換代而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼