地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:25894    回應:3
文亮語

贏咗錢梗係買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月20日

  中午一個人在遊艇會食飯,有人替我埋單,原來是一個股票炒家,我話昨日股票大跌,昨晚中美談判又開片,後市有危機,應該我埋單,佢話大話夾好彩,本來睇唔好樓市,但聽到我講樓市將會是開河的魚,今年升10-15%,於是在股票高位時放了大部分股票,有不俗利潤,見舖位跌了咁多,於是用賺到的錢full paid買了一個舖位,玩股票的人知道,如果唔將公仔紙變成實物,總有一日變回公仔紙,買走了股票,不用整日心驚膽跳,有時間去遊艇會食個午餐,老友心態可以證明一件事,不少股票投資者只是股市過客,搵到錢唔變成實物就蠢過隻豬,就算唔買樓都會買金,就唔會買比特幣,股票起碼有張紙,比特幣只是虛擬,輸咗都唔敢講比其他人知。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 明智 2021-03-20 16:10:57
套股換樓,一次好彩,畢生受用
2. 十一哥 2021-03-20 16:32:53
虛擬係概念…隨口噏多人信就有價值、下家冇人接就扒直、士嘜街就似玄學家…吹完玄妙概念收咗大利士…要揾碇、冇理由去幫趁行家買概念、地球得一個…買一忽小一忽…有乜嘢買磚頭穩陣得過、落鎚睇timing帶多少彩數、路畸唇拿捏就最重要…咁先可以就算買貴都冇有錯。

3. 大鄉里 2021-03-20 16:41:27
比凸幣應有排玩,可能對準中国,想一鋪炒起割韭菜。

庄又係佢,貨又係佢多,例又係佢,網又係佢,錢又佢印,閒家買大細,冇咁易玩。