地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12466    回應:0
文亮語

由賣家變買家,樓盤消失了

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年12月6日

  較早前有一個朋友有急事搵我,佢有一個單位放售,被地代鋤價鋤到失魂,仲話有其他樓盤平過佢的,如果唔趁早賣,以後損失仲大。

  朋友其實並不需要賣樓,不過近日被那些分析員嚇到失魂,賣一兩個物業為求自保,但想唔到被地代鋤價,鋤到佢都覺得其他樓盤很抵,於是問我是否應該賣走放售的物業,我話應該反其道而行,對地代講有興趣其他正在放售,售價比他的更平單位,地代話冇問題,自此失了蹤,終於搵到那位地代,答案是那個平價樓盤已經賣走,朋友行遲一步,朋友話既然沒有平價樓盤,他的單位亦不急於出售。

  朋友今日多謝我指點,我話當日亦遇過同樣問題,好彩得到前輩指點,沒有賣走手上的優質物業,朋友不需要多謝我,或者可以多謝我的前輩。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼