地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17697    回應:6
文亮言

特首選戰之落霞與孤騖齊飛

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年1月20日

  冼師傅突然宣布參選特首,估計很難得到188張選委票,應該連參選的資格也沒有。冼師傅這樣做應該是為了提高個人知名度,日後在咭片上甚至可以印上「準特首參選人」。好似曾經報名參選港姐的靚女一樣,即使連20名都不入,又冇得出鏡,但仍然可以同人講是準港姐候選人,不是港姐準候選人,兩者是有分別,千祈唔好搞錯。

  老友問林鄭如果參選,得勝的機會率有幾多,我話落霞與孤鶩齊飛,老友唔明白,問點解唔係鳳閣恩仇未了情,而是落霞與孤鶩齊飛,我話聽古千祈唔好駁古,否則冇古仔聽。

  大家都應該知道落霞與孤鶩齊飛出自王勃「滕王閣序」,當日,王勃雲遊四海,去到江西南昌,洪州都督閻伯嶼重修滕王閣完畢,於閣上大宴賓客,初唐四傑之一王勃亦在受邀之列,席間受邀為滕王閣寫序,王勃亦勉強為之。

  而事實上王勃恃才傲物,根本睇唔起參加宴會的賓客,在寫滕王閣初段亦提不起勁,所寫的亦平平無奇,其他賓客有見及此,在席間猜枚行酒令,嘈喧巴閉,王勃突然間寫下「落霞與孤鶩齊飛,秋水共長天一色」,所有賓客拍爛手掌,王勃餘興未盡,一口氣寫下不朽名作「滕王閣序」,一般人認為這兩句是形容意境,簡直是無懈可擊,其實,王勃是有其他意思。

  老友話,就算我作的故事是真的,這與選舉有什麼關係。後來有客人發覺,王勃自比孤鶩,其他賓客都是落霞,只是陪襯而已。今次特首選舉,如果沒有一些有份量人士參選,以現時格局,林鄭是孤鶩,其他只是落霞而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2022-01-20 11:27:56
放數底…門派味…江湖恩怨理不斷、形格聲線…絶非至尊之才。

環顧香江政客…衹有文建聯一姐比較夠台型…就差D火喉。

生意佬..正苦官、掂嘅冇謂濕身、肯落場嘅…人情糾纏太多。

身在漢營心在英....不過後路已斷....小女子身不由己、阿爺...鴉片賊架撑…何妨留嚟攻玉。
3. 孤鶩 2022-01-20 13:22:01
新冠大流行,遠離禽鳥小動物為妙.
4. 引刀一快 2022-01-20 14:52:28
喺度就啱嘞。

刀刀 係要牛林塞下先開竅、

妖。

60皮擺咗喺山旮旯…

又係毫無根據鳩噏山旮旯


住又唔係…揾到人租都唔夠比裝修費、

就係自用,點解住又唔係?規定要日日喺度瞓?你估居家隔離呀?幾時叫過人返大陸買屋出租?

呢頭香港搵食要做租租…幫人供樓。

個個買大陸樓都瞓緊街嘅咩?傻

刀刀吹水就當佢真嘅…山旮旯嘢…

山旮旯即係邊度?大灣區邊啲係山旮旯,邊啲係靚區 你根本噏唔出,百度吖馬,咁單純嘅,哈哈哈哈

炒埋都唔夠香港一碟、

駛乜炒埋?好多一換一都得,就係成本低過香港一大截,唔抵得?你又唔知人地講邊度,毫無根據。

返唔到香港咪就係結果囉。

無釐頭鳩,點返唔到香港呀

等緊你反駁呀。
5. 十一哥 2022-01-20 19:56:55
刀刀 示範咗大婆等7…
6. 引刀一快 2022-01-20 22:05:00
噏乜呀十一仔,回應唔到咩?
7. 自比王勃 2022-01-21 09:01:21
TO 3F
我自沙灘漫步,白泥看落霞.