地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:47933    回應:44
文亮言
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 法子 2014-02-22 09:31:04
我在08年,09年的時候叫人買樓,俾人鬧到狗血淋頭,他們普遍會說,樓價已經升了咁多,還有得升?所以,由於樓市已經上升了那麼多,又上升了一段長時間,已經沒有專家夠膽話樓市會再升,就算幾牛的專家都會基於這個慣性而改變口風,市場上的聲音一面倒說樓市下跌多少基於這個道理。

------

exactly!

經歷一樣的事情。
2. BT 2014-02-22 10:09:57
非常同意.

認真想上車的人不要信太多"專家"意見, 踏踏實實自己做點功課就夠, 想著以為可以撈個底是不切實際, 市場變化萬千, 起跌週而復始, 何須考慮太多. 李嘉誠慣常回應記者那個說法很實在, 有自住需要又負擔得起, 幾時買都不會錯.
3. 亮劍 2014-02-22 10:11:41

呢幾年我問黎問去都係呢幾條問題:

1 點解人哋輸鑊甘,你政府仲要抽SSD?

2 慈善機構買樓作公益用途為何括免唔倒BSD?

3 點解有實質經營生意嘅公司買舖買廠買寫字樓都要交DSD?

4 請問點可能在呢個買賣兩閒的時候,做到6個月內樓換樓,取回多付的DSD?

5 買家在入貨嗰時,並無3D,但政府突然加呢樣、整嗰樣,要是要沽貨,一係你要賣俾指定買家,或者就要比較市價平成幾,有冇奶油先?


有意見認為,冇咗雙辣椒個市會升,但今日我睇倒太古西灣台項目上載樓書,呢個項目示範單位設於現樓,而收樓期係七月。

實際上現在大把中短期樓花甚至一手現樓,可以隨時應市,發展商唔攞出來賣,只因客路窄,例如你係半年以上嘅樓花,除非你同人找DSD,否則根本就冇換樓客同你接!

雙辣椒拉倒,隨時成千上萬個長中短期嘅樓花會推出市場,個市升定跌,可能上帝先知結果!

4. 小業主 2014-02-22 10:25:05
絕對認同,08,09叫人買樓,俾人狂鬧,自己07年已買樓,就俾咀咒睇你幾時變負資產,今日嘅情況都差不多,叫身邊人儘早上車,又俾鬧個個官員,專家都話息口有加冇減,美國退巿走資,供應大增,發展商劈價清貨……過多幾年,大把平貨慢慢揀。

可憐所有未上車者及於早年落車者,都被那些庸官,所謂專家洗腦

慶幸小弟近期發現此平台,可與知音溝通
5. TT 2014-02-22 10:26:34
湯師父,各位師兄,小弟想請教吓我宜家可以上車?
6. 小業主 2014-02-22 10:36:19
回應5

只要自己有能力,可過壓力測試,我覺得現時買巿區樓上車冇問題,啲人成日話冇平樓,冇去睇梗係冇啦,事實係巿區仍可低於400萬上車(係細d,但省回嘅返工時間,絕對好過住大d但偏遠地方),新界樓就唔好唸,始終多供應,租值冇保證
7. TotallyBS 2014-02-22 11:12:46
博士,你驚無人接貨咩! 噤你班友最近有冇入貨呀,現在入市禁好,你去買多的喇,唔使日日叫人買,同你爭貴晒,我想只有白痴才信你現在去買樓,自己看看成交吧!
8. to 7/f 2014-02-22 11:16:38
你咁講就唔岩啦,你估呢個世界白痴多定聰明人多?
9. TT 2014-02-22 11:19:53
回應6
多謝師兄回覆^_^
我其實第一次!想買第一城,有冇研究沙田區?
不過我有小小可怕有10%回落
所以你是我會點做!?
10. 睇得通 2014-02-22 11:24:54

倒不如等樓價上升了15%才入市,因為在政府的辣招下,樓價仍然上升,即是樓市處於一條上升軌跡,最初的15%升幅只不過是樓市大升的序幕,不過,我從來未聽到過一位專家說等樓市上升15%的時候才入市,我這條理論是偏方,但千祈唔好否定其存在......................

筆者在2009年購入兩個物業,2012年購入三個住宅都是相信: 樓市處於一條上升軌跡,..........現在零負債,很安全........2014年進入人心恐懼年,投資方案: 投資心得: 優質自住物業,低負債率可擇優而購...............

11. 哈哈 2014-02-22 11:26:08
回9
咁長遠(20 - 30年) 睇升定跌吖? 睇跌就吾好買。 脱升又怕咩? 最多咪賺少D。
12. J 2014-02-22 11:28:48
To:7/F,啱啱先買左層樓,好開心咁等緊成交,買樓有咩問題?
13. 小業主 2014-02-22 11:41:22
回應7
我們已上車,如買多間不需比五成首期及DSD,已再買了,廢政府攪咁多野出嚟阻止人做收租佬,少了咁多競爭對手,為何不上車? 收租佬儲多兩三成首期嘅速度,一定快過未上車者儲一成首期

回應9
個人始終喜歡巿區,沒人有水晶球,如跌一成已令你瞓唔着,就不要買,量力而為,有能力守短期嘅帳面捐失,有何問題呢
14. 揾完料先寸人-----唔該 2014-02-22 11:55:01
博士,你驚無人接貨咩----
博士以及紀惠集團嘅投資組合,絕大部分係商業大廈、舖位、豪宅及酒店,件件幾仟個起碼,我估剩係叫你俾 SD 你都無水!
 
噤你班友最近有冇入貨呀,現在入市禁好,你去買多的喇,唔使日日叫人買,同你爭貴晒----
最近他有否入市?唔該上網找資料,才寸人啦!
 
我想只有白痴才信你現在去買樓----
現在地產商跌緊錢出來,真係貼市價益街坊,咁去買樓有乜奇?
 
自己看看成交吧----
點解成交稀疏?有銀用嘅俾 CY 阻擾入市囉!
15. 至 7 2014-02-22 12:10:59
你無看到新聞博士的集團剛購入灣仔天樂里一間酒店嗎?
16. 法子 2014-02-22 12:21:42
提防有人「例如…人民力量甚至部份民主黨、公民黨」特登唔入會投票,間接令法案出席過半數通過…所以變數非常多…👿

詐詐帝支持雙辣。

我講過好多次,票數上,「缺席」等同「在場投支持票」。詳情請見人鬼表。
17. BT 2014-02-22 12:27:16
看到 7.樓的回帖...

忽然想起跟08年買樓時遇上身邊八九成人一樣反應. 結果....那件樓仔到現在翻一翻都不止. 公眾的看法對我們閱讀市場真是十分重要. 尤如明燈引路.

18. Peter Paker 2014-02-22 12:30:02
BT兄

十分同意您的看法
19. 睇得通 2014-02-22 12:43:40

致網友法子:

建議名詞修改:

最新雙辣招: 納稅人,代言人/民碎,丐幫, 投票意向表: 反對/支持……

20. to 16 2014-02-22 12:51:41

又係粉腸人同塗緊身, 都唔知有冇 jj 嘅. 無法坐在議會支持草案, 所以離場支持囉

雙 辣 招 表 決 時   工 黨 或 離 場 抗 議
2014-02-22 HKT 12:28

立 法 會 三 讀 審 議 印 花 稅 修 訂 條 例 草 案 。 工 黨 主 席 李 卓 人 表 示 , 如 果 政 府 承 諾 三 個 月 內 , 向 立 法 會 提 交 修 訂 草 案 , 確 立 未 來 調 高 稅 率 時 會 「 先 審 議 後 訂 立 」 的 口 頭 承 諾 , 就 會 支 持 通 過 草 案 , 否 則 為 了 維 護 議 員 的 憲 制 權 利 , 亦 希 望 辣 招 能 夠 通 過 , 將 離 場 抗 議 。

民 主 黨 立 法 會 議 員 涂 謹 申 , 形 容 政 府 有 無 數 機 會 令 法 例 通 過 , 但 政 府 不 肯 妥 協 , 質 疑 是 否 想 保 留 違 反 承 諾 的 機 會 , 表 示 「 百 思 不 得 其 解 」 , 民 主 黨 無 法 坐 在 議 會 支 持 草 案 。

他 又 說 , 二 讀 時 民 主 黨 是 支 持 草 案 , 但 不 能 接 受 政 府 自 製 危 機 但 同 時 要 求 他 們 顧 全 大 局 。      


21. To 17 樓 2014-02-22 13:11:01
是的, 98年入市只翻一翻, 如果有能耐在02-05年才入市, 一間樓錢可買兩間, 再翻三翻, 不計98-05 可賺的利息, 來回已是六倍以上, 98 年買還算什麼聰明呢? 
22. TT 2014-02-22 13:30:19
咁即係3年後入市比現在什入貨好??
23. 說反對但離場 2014-02-22 13:35:21
一位口說反對立法的議員但決定離場棄權投票等同來回兩票支持立法。似乎最衰仔衰女乃這隻。
24. 橋頭堡 2014-02-22 13:39:04
一向大力反對雙辣招者,非田北俊,而是林大輝,梁美芬和梁君彥等議員,今天他們都選擇逃避,可想而知,他們的壓力有多大,我認為選擇不出席已是一種抗議,平常心看招雙辣招,今天的因是明日的果!
25. 小業主 2014-02-22 13:41:50
向10請教

2014年擇優而購………

今年什麼盤才為優? 那區是心水?
26. to 25 2014-02-22 14:29:21
大觀園
27. Vincent 2014-02-22 14:40:13
話人白黐之前,唔該做下功課。博士前排的確有入貨。
28. To TT 2014-02-22 14:47:54
現在樓市根本沒有上升動力,供應只加不減,息口有升無跌,靜待政府正式減辣便是入市時候。
29. 唔死無用的議員 2014-02-22 14:50:19
到場大罵政府為自己而演說但投票時離場棄權投票去支持政府通過辣招是非常歪。這下流的到場講離場棄權投票做法本沒倒置。唔死都無用。
30. 28樓心水極之一致 2014-02-22 15:04:46
回應:
現在樓市根本沒有上升動力,供應只加不減,息口有升無跌,靜待政府正式減辣便是入市時候。

俾你講中我心底諗法, 我袋定錢諗住16年中至17年中, 靜待政府正式減辣便是入市時候, 買多間收租!
31. 講座現場 2014-02-22 15:18:36
32. 講座現場 2014-02-22 15:27:01
33. 改寫一生僚倒命運 2014-02-22 15:48:19
向10請教

2014年擇優而購………

今年什麼盤才為優? 那區是心水?
 
網友回應: 每一個人都有自己的低線,自己衡量自己投資可以承受壓力,自己在1997年購入一間工廈導致財困.........2003年購入兩間商舖,改寫一生僚倒命運......
34. To 30 樓 2014-02-22 16:44:42
Yeah 投資靠用腦。跌一半買多幾間。
35. 講道理 2014-02-22 22:49:46

法子兄:

6名投反對票之中,有4名是自由黨成員,自由黨對得住小業主!

36. 慘烈 2014-02-23 01:02:10
辣招正名,幻想不再。樓價揭開下跌序幕,打後全無好消息,壞消息就會陸續有來,陰乾式下跌中夾雜偶發性的劈價潮。
37. 從炒股學起 2014-02-23 01:27:03
炒股的人都知道,不要與中央政策對着幹,所謂走得快好世界,如果唔係,超人就唔會咩都賣喇。
38. 寧願加按也不賤價出售物業 2014-02-23 08:16:02
馬年後發展商馬上減價推盤,一手盤減價,直接對二手市場構成壓力,樓市已死的聲音又開始傳遍市場。但自2008年後的樓市,都是以用家主導,故成交量減少,亦不易逼使二手樓業主減價出貨變現。現時交投量大減,賣樓變現必遭買家大力壓價,部份急需現金周轉的業主,寧願加按也不賤價出售物業,這樣做亦有好處,原因是業主既可取得現金應急,又可保留原先物業自住,以免賣錯樓後,以後無法重新入市。現時銀行對加按物業審批較之前嚴謹,但基於大銀行加按金額的貸款息率仍可低至約2.2厘,故以這樣優惠息率提取現金,對加按業主甚為有利。

二手樓市 料難大跌

筆者認識不少自住業主,最近都將物業加按,因此就算看淡樓市及需要資金應用,不一定要立即賣樓。
雖然馬年後發展商相繼減價開盤,但現時的二手業主寧願加按也不賤賣物業的情況普遍,因此二手樓全面崩盤機會率甚低。這亦解釋了為何一手樓削價,二手樓業主也不完全跟風減價放盤的原因。大市低迷,逼使剛性需求的買家也延後入市計劃,這些累積的住屋需求,促使租盤的需求量隨着買賣交投減少而增加,而近期一些市區劏房月租也升至4,000元以上,兼且有市有價。因此無殼蝸牛,其租金的開支未能受惠低迷的樓市。

何熊輝
樓評人

39. 黑色星期六 2014-02-23 08:22:08
222是中產業主的黑色星期六.
40. To 38樓 2014-02-23 09:33:11
這要看個人工作收入有多穩定,以02~03 為例,誰也不想那時賣樓,但樓市長時間轉差,財富效應減退,令經濟下滑,失業率上升,加上現時利率只會升不會跌,若你的行業也有這些不穩定因素,我覺得加按非明智決定。所謂留得青山在,那怕無柴消。
41. 離場抗議=實質支持 2014-02-23 11:39:59

昨天在立法會三讀通過BSD及DSD時, 很多議員詐罵辣招離場抗議真虛偽因為

離場抗議=棄權投票=在場投票人數減少=實質支持BSD及DSD通過

42. 亮劍 2014-02-23 11:41:12

2 22 日,立法會通三讀過咗 BSD 條例,淡淡熱烈地彈琴熱烈地唱,好似有咗呢條條例之後,拒哋就會咸魚翻生,以後就可以半價買倒樓!

但又喺同一日,小弟一次過聽到三大知名好友,包括林奮強、湯文亮及曾淵滄講經濟論樓市,真係獲益匪淺。

他們不約而同地指出,短期例如年零內,美息要向上調整的機會,好細!

而中長期來講,西方國家因為要面對接踵而至的戰後嬰兒退休高峰潮,定必出現的是稅收減少,但醫療及福利支出又大增嘅困局。

因為此等西方國家都係十个茶壺得七个蓋,因此人為地將利息壓喺低位上落,會變成常態,否則破產都有份。

唔少坊間半桶水樓市評論者都有个錯覺,樓市需求已經被 3D招數所壓服,那當香港打後供應追翻上來,就一天光曬!

今日就等我亮劍點醒呢班友,指出佢哋犯了乜嘢錯!

香港土地供應渠道,分幾个途徑:

政府土地庫

MTR沿線物业

舊區重建

但土地改變用途呢一範,絕對不容忽視,其中從以下幾個途徑所取得的土地,更建成唔少大型屋邨:

 

油庫用地改變用途------例子有美孚新村、麗港城、海濱花園

船塢用地改變用途------例子有太古城、黃埔花園、香港仔中心

貨倉用地改變用途------例子有和富中心、均益大厦、淘大花園

發電廠用地改變用途------例子有城市花園、海怡半島、海逸豪園

填海、河、魚塘------例子有沙田第一城、嘉湖山莊、將軍澳及九龍西南新發展區

農地改屋地--不勝枚舉,多到數唔倒從畧

 

呢啲大型屋邨,隨隨便便就幾千過万伙,敢問各位打後幾年,在土地改變用途呢一方面,會有幾多新增土地供應?

 

-----加唔倒幾多

-----加唔倒幾塊

建築費就升硬------

 

那麼樓市走向,答案係咪好清晰呢?

 

43. 陳大文 2014-02-25 13:39:32
到底名稱如何注册?請大家指教。
44. Admin 2014-02-26 17:37:15
回43樓,如果你慣用一個稱呼作回應, 而這個稱呼又不想其他人使用, 請將你的稱呼, 如「亮劍」, 電郵到 admin@property.hk , 我們會回電郵給你一個密碼, 以後需要在 [回應者名稱] [密碼] 欄先輸人有關名稱及密碼, 然後click [登入], 這樣就可繼續使用你的稱呼。