地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:51323    回應:66
文亮言
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 財爺是最大的沽樓幫凶者???? 2014-01-29 09:08:38

從這個推斷,我理解到點解有人在聽從評論員,甚至曾蔭權將自住物業賣走而不敢怪責他們,就算他們怪責,那些評論員都會說他們只不過說出自己見解,又沒有叫人跟隨,若果有人為此而出售自己物業......................

曾財爺是最大的沽樓幫凶者????

2. fiona 2014-01-29 09:21:59
如點早幾年已經知道博士嘅blog 就好了。 早幾年聽新聞聽得多,以為個市真係會跌,結果錯失入市機會。結果樓市不跌反升,都唔知入唔入市好了。
其實買樓投資或自住都係自己決定,好多人怪呢個怪嗰個,不如怪自己睇唔透啦。
3. 亮劍 2014-01-29 10:38:36
呢幾年 27 及 700 升到阿媽都唔認得,那麼邊啲人最想呢兩隻嘢跌鑊甘呢?
1 窮到燶的人——乜嘢係27、700?
2 有少少銀用嘅人——股票嘅嘢我掂喎,有錢剩會存人仔!
3 有點投資經驗嘅人——我買兩電一煤加地鉄,27同700好貴,我唔會買啫!
4 買咗但揸得少嘅人——都話呢兩隻嘢正啦,可惜買得少呀,否則⋯⋯如果佢哋回落少少,我會加注,今次唔好再走鳮!
5  買過但神早走清——呢兩隻嘢價高、PE貴、派息差、大陸會點點、澳門又點點⋯⋯總體來說,最少跌四成,隨時一半,唔好忘掉8號仔!

總之揸咗好多就睇好,清曬倉就睇淡,但 CY 就係都要向「淡5」獻身,要對冧個市俾睇錯市嘅人平倉,咁樣政策傾斜法,我亮劍就打死都唔服,話之你講緊股或樓!!
4. Wild goose uni post(poned) graduate 2014-01-29 10:43:24

政府要一視同仁,要用對中產/業主/納稅人的態度去對所有人

政府要成功及得到市民支持:

1) 一定要公平公正

2) 保障香港人的權益為先

備註:除了香港外,不會有一些地區或國家大開中門資助非正式公民

 

5. 順民 2014-01-29 10:49:10
看完博士今日呢篇文章﹐才知道梁振英不斷出招是受到「前朝官員」的強行建議﹐我估可能「前朝官員」還手拿著機關槍迫令梁振英這樣做呢。還有﹐當年八萬五也是「前朝官員」迫令董建華這樣做的。對不起博士﹐我相信讀者們對你這些見解都當作是神話故事而已 ﹗

6. 梁振英出辣招 2014-01-29 11:06:21

“大家亦可以明白點解曾蔭權離任後,前朝的官員見樓價不落而強行建議CY不斷出招,難得CY又聽他們老點,搞到民望每況愈下,直至今次承認樓價飆升乃土地供應不足所至,民望才稍為回升,既然知錯,點解唔改,或者,在撤銷辣招後中產會投他一票,如果他亦有那些輸了錢的賭仔心態,不怪責叫他出招的同僚,反而堅持樓價上升是點解那些有樓的人唔賣樓,香港就有難矣。”

究竟係前朝官員強行建議CY出招?點係CY主動出招,甚至仲嫌出招唔夠辣?我睇怕後者居多。博士如果係想比CY一個落台階又係另一回事,不過我認為博士無謂咁比面CY,條友係點樣既人,呢度係人都知!

7. 順民 2014-01-29 11:18:54
還有一提﹐那些天天希望樓價大跌﹐要樓價下跌50%甚至要跌 70% 的人﹐都奉梁振英為神﹐奉梁振英為他們的大救星。看來他們是奉錯了神﹐應該奉曾蔭權為神才對﹐可能遲些還要上街要求曾蔭權回朝執政呢 ﹗

8. 劏人心 2014-01-29 11:21:05

博士你是否和曾蔭權有仇???? 放過他吧!!!!

恩將仇報,上天都看不過眼。

生勾白作是否閣下專利?? 曾特首什麼時候公開叫人賣樓???

9. xx 2014-01-29 11:22:19
難得CY又聽他們老點?? Is this the truth or just a joke? According to the character of CY, I hardly believe in it. Please kindly stop to help the rubbish CY Leung to explain to his silly policy and wrong decision. I believe that truth is just the opposition. CY insisted to 不斷出招m the civil servants had tried to convinced him not to do so.  However, CY believed that he was the most smart peole in the world and did not accept their opinions!!!!
10. to 亮劍 2014-01-29 11:24:09

你有你唔服, 其實跟政府個的先係叻仔. 貧不與富鬥, 富不與官爭. 你有無聽過?

狼英承繼晒阿爺套野, 民生野唔係個皮, 但權鬥內行. 你睇佢點鬥臭糖糖就知有料到. 同老毛一樣, 鬥死晒的反對者, 但經濟上就完全外行, 整個大躍進出黎.

你睇4大地產商, 一係就交心, 唔交心既就三家分晉, 比人請飲咖啡, 或唔敢過大海. 李生有骨氣, 明知無得同官鬥, 唔夠玩, 索性走佬.

11. 範士八段 2014-01-29 11:30:21

人生若有如果,那有後果和結果?
做投資、望賺錢,點先可以真實而又恆久?

臨過節,陪老婆行轉上環海味街,相信多少已經有答案。
認識其中一間海味店老闆,自置物業,現值過億,
手貨同物業,一路同步增值。

你齋睇唔幫襯咩?冇問題,啲貨一樣自動增值,
問點解?誰先訂加價?加幾多?有冇人客去消委會投訢?
你話呢?

唔食得唔得?有冇代替品?
花膠(鰵肚公)• 療糖尿、助生仔;
冬蟲草 • 抗癌、保命。
食療好過藥療,望下間「養禾」,幾宏偉、幾高檔,唔通睇醫生平乎。
同樓市一樣,必需品,又點跌?

12. 梁振英是禽獸! 2014-01-29 11:31:35
梁振英是禽獸!

因此,成功的政府應該令到社會上有更多的人可以自食其力,可以透過自己的努力去追求自己的幸福;而不是令到更多的人,都需要依靠政府的福利。福利只宜作為一種安全網,而不是要全民一起掉進去的。
(轉載自20140129am730C觀點)

13. 唔止3D其他法案也過唔到立法會 2014-01-29 11:58:19
問題是3D未立法但巳經執行一年。 如果立到法班港官還不立刻立法!
14. ... 2014-01-29 12:07:33
3D 既錢幾時退呀? 未立法做咩要收住先ga? 立左法先收唔得咩?
15. 超!點解一定要推冧個市,叫D業主犧牲.....#@%*...... 2014-01-29 12:10:45
大陸供港雞有H5N1就連香港D雞一齊殺清,
仲叫人改吓食活雞嘅習慣. 食冰鮮雞都得....
咁!點解CY冇GUTS對市民說, 依家你地覺得私樓咁貴, 
咪改吓囉,放棄買私樓囉, 住公屋咪仲好,
又可以攞D首期上大陸做生意添....咁咪合符晒我屍正怖告嘅內容....
但係唔講得,前者有冰鮮雞代替, 
後者卻冇公屋供應,
就算有,呢班手持首期待買樓的,又過不了入息或資產上限.......
超!點解一定要推冧個市,叫D業主犧牲.....#@%*......

16. to 14 2014-01-29 12:11:10
就算你半年內換左樓, 都唔攞得番住也, 一於有拖冇欠!
17. 梁振英是禽獸? 2014-01-29 12:14:51
梁振英是禽獸!
本人絕不認同.....
他連禽獸都不如,
他是.....妖....
18. 諫 2014-01-29 12:32:12


博士唔使刷CY鞋啦,過幾日就馬年,會有人落馬啦,市面應開始跑馬仔,睇中心水馬買一注獨贏重實際啦。





19. 過路 2014-01-29 12:34:09
17樓的心態要改一改,否則愈陷愈深。
20. 80後打工仔 2014-01-29 12:42:01

梁X振英可能真係無辜架喎!最衰都係佢果個腳老母之嘛.生舊叉燒都有得食呀!生著件咁既野,害人害物.抵佢俾人掉架.

我相信狼英真係為人民服務架!不過佢無問過我地使唔使佢既務者.套用一句舊說話,佢真係出少句聲當幫忙!!

如果第時D壞人打完劫俾人拉左,唔知佢可唔可以話"我為個受害者服務,幫佢洗少少錢之嘛!法官大人你唔可以話我有罪喎!!"

21. 亮劍 2014-01-29 12:49:03
要是雙辣椒過唔倒垃圾會⋯⋯

呢年幾應該有業主賣樓嗰陣,「被迫」代買方繳部分或全部BSD或DSD,咁如果垃圾會議員玩嘢,整鬼「老母雞」,否決或唔通過當中重要條款,最終攪到政府要回水,咁那條「C忽數」應當點計算?

呢鑊真是好睇過戱!
22. 講開老母雞 2014-01-29 12:52:07

高大官人官仔骨骨, 樣貌還可以, 就是不論是奶奶還是外母都 buy 果種, 可算支持率高矣. 唯做事方式令人莫名其妙, 是除了西洋醫學之外不知正字和邏輯有沒有長處, 繼限奶令沒完沒了之後, 殺雞令又是一則, 石 sir 都有感而發, 至於以下回應, 牽扯去公平貿易, 你說是甚麼話呢? 要讓人覺得佢唔是玩緊野, 真係有點難度, 一個二個官都玩緊野...

雞 農 指 本 地 雞 能 應 市   高 永 文 : 涉 公 平 貿 易
2014-01-29 HKT 12:10

食 物 及 衞 生 局 局 長 高 永 文 就 認 為 , 能 否 有 持 續 供 應 是 問 題 之 外 , 亦 涉 及 公 平 貿 易 的 問 題 。

23. 諫 (ll) 2014-01-29 13:14:39


其實CY部份性格同以前上門踢館嘅 陽痿虫嘅性格一樣……


借用“珍惜香港”兄嘅形容詞


“語言藝術、有錯不認;心胸狹窄、拒納意見;惡者奉之、賢者拒之


博士謹之。


24. 3D 在今年度預算案前要好交代清楚 2014-01-29 13:20:09
3D真的過唔到。英哥那麼喜歡領功, 如果3D過到立法會早就張楊取威。如令收唔科。似乎上任以來他政府都只能梅花間竹立法。好多時都碰牆。好戲在清明節前要了段。
25. 3D逾時不過立會! 2014-01-29 13:26:38
到時誰來負責?
26. 高官衛生跟 2014-01-29 13:43:45

自從高官上位後,以為官場還有點正氣之士,可惜觀其言行,怕已修練一身官場絕技,過著快快樂樂遊花園,平平安安回家來的無能庸官日子!!

何解!?   庸官絕技,問題簡單複雜化,再而複雜問題變臭化。高高在上,長做長有。   

如果政府肯由醫療系統直接訂貨轉售港媽,問題就如B仔打針般簡單即刻搞掂。區區幾個奶粉商,莫非可以公然唔賣比政府??

如果肯比4,5個鐘隔離大6雞雞係文錦渡,問題就如你我係機場等上機簡單即刻搞掂。竟然話無地安排有難度,笑唔笑死人。你估要起個人工島豪華候雞大堂咩!!

查實"高官"係路姆西個死黨,"衛生跟"

27. 法子 2014-01-29 14:15:57
有一些為此而賣了樓的人更加經常以評論員那些預測反擊那些說樓價不會下跌的人,說那些人心胸廣闊倒不如說他們被牽著鼻子走,已經不能回頭,直至樓價大跌,他們才能吐氣揚眉。
---------
很有同感。

28. 法子 2014-01-29 14:23:25
現在問業主為何有樓不賣?原因是這幾年出的辣招。

從2011年中出SSD1開始,已經沒有炒家或實力不足的買家入市。幾年過了,餘下的業主都是穩定的。沒有什麼原因賣樓。
29. 法子 2014-01-29 14:39:58
回12樓,

本人十分同意 am730那部份,但你那句「梁振英是禽獸!」我不支持。當然我知你想罵梁振英,但邏輯上你同時也在罵「禽獸是梁振英!」如此一來,禽獸便無故被罵,對禽獸太不公平了。
30. 真係進退兩難! 2014-01-29 14:55:48
個個議員都有好幾個物業,
口口聲聲話要推冧樓價同打壓地產霸嚟抽水攞選票,
但拖吓拖吓,依家辣招要立法了,
自己卻又冇打頭陣將物業賤賣來撐政府.
辣招唔過又難, 過更難!
真係進退兩難!
31. 亮劍 2014-01-29 16:08:24
天榮站九日前截標,又話會盡快於短期內公佈結果,現在撹邊科?
得嗰3份標書,一個星期睇乜都睇曬啦。
我之前估20億,即每呎AV2千左右,你唔好話我知長實、新地及信置連呢口價都俾唔倒呀!

要是天榮唔到價又流標的話,即如此低迷情況會延續,咁大圍嗰幅MTR地,奉勸你港鉄董事局都係唔好攞佢出來獻世住!

咁攪法就算呢塊大圍地起到 7-9倍地積比都冇銀用,只是嘥緊大家時間煲冇米粥!
32. 珍惜香港 2014-01-29 16:35:58
珍惜香港TO:1/F 財爺是最大的沽樓幫凶者

都喺果句公道說話財爺曾已經响自己嘅能力範圍之內,盡哂力去抵銷庸梁果啲消極廢策嘅負面影響。

仲有,曾蔭權推 SSD 果陣,喺戰戰兢兢,佢冇沾沾自喜,更加冇鼓勵過人將自住嘅物業賣走。

怪人須有理,公言要負責,唔好屈得就屈。
33. 天榮站 2014-01-29 17:02:42
建住房等如做善事 靠樓下商場博些少利潤 真的找鬼建屋
34. CY vs 財爺曾 2014-01-29 17:27:49
似乎無必要研究誰是操刀傷小業主的刀手。如果後者無份必挺身走出來唔撈。前者就責無旁太。 對我們香港市民來講兩位都是不柏伯仲好吧。所以希望他倆再加壓力陳早些引疚請辭。
35. 其實最好攪個有條件反佔中的遊行 2014-01-29 17:45:42
條件就是立刻取消3D及按樓緊貸與壓測, 看有幾多人參加, then who is friend and who is enemy can be defined. No excuse and not to wrongly blame the good citizens.
36. 要食新鮮雞 2014-01-29 18:31:41
高永文局長唔好攪到咁理論化, 甚麼公平貿 易, 真是荒謬  

民生問題, 要solution, 不要理論  

新年流流, 唔好攪到市民無新鮮雞食, 雞農虧本, 業界無工開3 星期  

洗乾淨個雞場, 賣香港雞啦

37. 14年走勢圖 2014-01-29 18:31:52

銀河娛樂 (0027.HK).....14年走勢圖????

-HKSE

74.400 下跌 1.850(2.426%) 01月29日, 星期三, 15:59

技術分析 取得 技術分析表對象:
GALAXY ENT (HKSE)
範圍: 1日 5日 1個月 3個月 6個月 1年 2年 5年 最大 類型: 柱形圖 | 線形圖 | 陰陽燭 比例: 線性圖 | 對數圖 字體: |
移動平均線: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200 EMA: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200
技術指標: 移動平均匯聚背馳指標 | 資金流向指數 | 變速率 | RSI | 慢步隨機指標 | 快步隨機指標 | 成交量 | 成交量+移動平均 | 威廉指數
並排圖示:
圖表用途銀河娛樂 (0027.HK)


銀河娛樂 (0027.HK).....14年走勢圖????

圖表用途銀河娛樂 (0027.HK)

銀河娛樂 (0027.HK)...14年走勢圖...???

目前無法取得指定之日期範圍的股利資料。???

內地百貨股08 盈利平均增長46.3%,其市場滲透率低,反映增長只是早期階段,首選股為百盛。 ================= 大摩上調 銀河娛樂( 0027- HK)至增持,目標價7.6元 2008 / 02.........???????

38. mini 2014-01-29 18:39:42
> 正文

一二線城市6天誕生3地王創紀錄 預計將延續升溫趨勢

2014年01月29日 08:28:12 來源: 證券日報
分享到:

  一位接近方興地產人士向《證券日報》記者表示,方興將把該地打造高端住宅,但方興認為,從單價、總價和溢價率方面比較來看,該地都算不上上海新地王

  1月28日,上海和廣州兩地的土地出讓紀錄將2014年土地市場開年就推向高潮,廣州、上海兩地同一天賣地收入超過了159億元。

  其中,廣州賣地進賬58.3億元,保利地產先後以8億元、16.6億元分別創下了番禺、黃埔地塊區域樓面價單價新高紀錄;而上海則拍出了總價101億元的住宅用地,被業內認定為上海住宅用地總價地王。

  “2014年1月23日至今,在6天時間內,廣州前海、杭州以及上海等地都拍出了地王。”中原地產首席分析師張大偉向記者表示,這一輪地王出現的力度超過歷史紀錄,相比往年樓市最火爆期出現的地王,本輪地王的單價、總價都突破了市場的想象力。

  售價或達8萬元/平方米

  1月28日,現場經過28分鐘、154輪激烈廝殺,最終方興地產以101億奪得上海閘北區大寧路街道325街坊住宅用地,折合樓板價47609元/平方米,溢價率111.5%,成為上海住宅用地總價地王。

  “此前,上海成交總價最高地塊為新鴻基217億元獲得的徐家匯地塊;單價最高為華僑城52783元/平方米獲得的蘇河灣地塊;溢價率最高為臨港新城地塊,溢價率高達445%。”上述接近方興地產的內部人士向《證券日報》記者表示,方興認為,從單價、總價和溢價率方面比較來看,該地都算不上上海新地王。

  此外,該人士還向《證券日報》表示,該地塊位于上海內中環間,距離上海市中心人民廣場6公裏,臨近1號線及南北高架,屬于上海大寧國際社區核心位置,區域配套完善,並擁有上海大學等優質教育資源。鑒于此,方興地產稱,將把該地塊打造成高端住宅產品,成為中國第五座金茂府。

  “方興地產目前在北京、蘇州等地運作的高端住宅非常成熟,在各地落地的金茂府項目都屬于市場頂級高端豪宅,因此運作上海大寧地塊對于在高端市場有經驗和競爭力的方興地產來說,風險相對小很多。”張大偉向記者表示,該地塊周圍中高端物業售價目前已經接近5萬元/平方米,因此該項目預計未來售價將超過7萬元/平方米。

  “從該地周邊的住宅項目看,方興的項目未來入市價格在8萬元-9萬元∕平方米的可能性很大。”上海易居房地產研究院研究員嚴躍進也向《證券日報》記者表示,此外,預計2014年上海高端物業政策會有所放寬,方興地產或許瞄準了這一政策趨勢,從而積極補倉。

  不過,嚴躍進也向本報記者強調,該地塊總價和單價都較高,運營該項目需要充足的資金,而且未來上市價格定價也對將項目取得預售許可證和銷售情況都有很大影響。

  一、二線城市6天現3個地王

  事實上,據中原地產監測數據顯示,2014年開年之際,上海、廣州以及杭州等多個城市頻繁出現地王,房企在一、二線城市的土地市場競爭已經愈發呈現白熱化趨勢。

  1月23日,深圳前海地塊再受熱捧,商業用地T201-0080宗地公開招標出讓以134億元、樓面地價28113元/平方米,再次刷新深圳單價、總價“雙料”地王紀錄。該地塊由美國兆華斯坦開發公司聯合深圳市前海國際能源金融中心摘得。

  同日,杭州單價地王也再度誕生。融信投資集團以33.84億元奪下去年由于市場過熱而被暫停的杭州西湖區翠苑單元地塊,折合樓面地價為2.94萬元/平方米。

  更值得一提的是,北京市土地整理儲備中心最近發出公告,暫停出讓4宗用地。張大偉認為,這與北京土地市場1月份的活躍行情顯然不無關係,預計未來一周,上海仍有可能誕生單價地王。

  張大偉稱,2013年以來各地地王出現最頻繁,甚至成為普遍現象,一、二線城市只要出現土地交易,價格就飆升。

  更為值得注意的是,大部分地王地塊的樓面價已經超過了區域內在售物業價格,尤其北京、上海、天津等地的地王,已經秒殺了在售的絕大部分物業。

  對此,有業內人士稱為,以近期全國主要城市的地王為例,如果想達到房企預想的利潤空間,那麼未來入市定價最起碼要高于現在周邊在售物業平均價格一半左右。此外,大型房企普遍預判,2014年地產行業資金鏈偏緊,同時,融資成本正在節節攀升,屆時入市地王或將面臨利潤被侵蝕,甚至消化緩慢等風險。

  不過,盡管如此,目前從全國土地市場看,2月份預計也將延續升溫趨勢。實際上,據中原地產監測,目前北京挂牌待售土地規模已經達到了242萬平方米,預計累計土地出讓金將突破300億元。記者 王麗新

Source: xinhua news

39. 年息率...0.001879...??? 2014-01-29 18:41:44

騰訊控股 (0700.HK)

-HKSE

532.000 上升 29.000(5.765%) 01月29日, 星期三, 15:59

技術分析 取得 技術分析表對象:
TENCENT (HKSE)
範圍: 1日 5日 1個月 3個月 6個月 1年 2年 5年 最大 類型: 柱形圖 | 線形圖 | 陰陽燭 比例: 線性圖 | 對數圖 字體: |
移動平均線: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200 EMA: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200
技術指標: 移動平均匯聚背馳指標 | 資金流向指數 | 變速率 | RSI | 慢步隨機指標 | 快步隨機指標 | 成交量 | 成交量+移動平均 | 威廉指數
並排圖示: 保力加通道 | 拋物轉向系統 | 拆股 | 成交

騰訊控股 (0700.HK)

-HKSE

532.000 上升 29.000(5.765%) 01月29日, 星期三, 15:59

技術分析 取得 技術分析表對象:
TENCENT (HKSE)
範圍: 1日 5日 1個月 3個月 6個月 1年 2年 5年 最大 類型: 柱形圖 | 線形圖 | 陰陽燭 比例: 線性圖 | 對數圖 字體: |
移動平均線: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200 EMA: 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 200
技術指標: 移動平均匯聚背馳指標 | 資金流向指數 | 變速率 | RSI | 慢步隨機指標 | 快步隨機指標 | 成交量 | 成交量+移動平均 | 威廉指數
並排圖示: 保力加通道 | 拋物轉向系統 | 拆股 | 成交
0700.HK 與   
圖表用途騰訊控股 (0700.HK)


騰訊控股 (0700.HK)...9年走勢圖...

股本回報532年......年息率...0.001879...???

2013年5月20日 1.00 股利.......

價格
日期 股息
2013年5月20日 1.00 股利
2012年5月18日 0.75 股利
2011年5月3日 0.55 股利
2010年5月5日 0.40 股利
2009年5月6日 0.25 股利
2008年5月6日 0.16 股利

40. mini 2014-01-29 18:48:45

When people are getting older and older, the officials only keep printing notes as shown...

1947年上海通货膨胀奇景

 
2013年11月13日 19:21:03 | 责任编辑: 马俊卿 | 来源:中国广播网    ♦ 关键词 ⇒   1947年  上海  通货膨胀  奇景  

通货膨胀货币贬值,政府大量印制货币。

41. mini 2014-01-29 18:50:50
YouTube :   蝕到空虛(阿燦)




  •  

    42. 法子 2014-01-29 18:52:31
    條件就是立刻取消3D及按樓緊貸與壓測, 看有幾多人參加, then who is friend and who is enemy can be defined. No excuse and not to wrongly blame the good citizens.

    -------
    同意35樓。
    43. 財政司司長曾俊華干預樓市時 2014-01-29 19:03:47
    1. 香港財政司司長曾俊華干預市時,總會留下尾巴威脅再來。最近熱錢氾濫,又再一次迫他兌現承諾,不惜一切阻止市形成泡沫。他最新推出的降溫措施,既有必要也很適當。僅僅四個月前,曾俊華才剛剛宣布對香港非永久居民和企業徵收住宅15%印花稅。.........
    2. 圖:曾俊華認為市民買樓一定要衡量經濟能力。 人民網6月10日電 據香港大公報報道,香港立法會經濟事務委員會昨日舉行會議,曾俊華在會上簡報香港整體經濟最新狀況,並回應議員提問。多名議員都關注香港高樓價問題........
    3. 每次港府揚言推出措施遏抑價,市民無不嗤之以鼻,因為港府出口術的效果往往適得其反。財政司司長曾俊華再次大談「狼來了」,指港府正密切關注外圍市場波動,適當時候會推出措施,他又呼籲市民置業量力而為。怕........
    4. 我們未曾限制過任何人購買或者轉售本港的住宅物業,這類建議會涉及很大的政策改變。”曾俊華認為 ... 做過研究,如果利率提升百分之三,市民置業的負擔比率將升至六成三。因此,曾俊華提醒市民,如果現在買樓一定要 ...
    5. 賣地前,曾俊華於台北表示,不相信賣地可以和市有直接關係。曾俊華 ... 的4個方向推出進一步措施」,即市繼續升溫便會再次出招。但他否定限制境外人士在港買樓的建議,認為要 ...
    6. 【本報訊】財政司司長曾俊華表示,超低息環境終會完結,加息勢在必行,呼籲市民貿然置業。他又說,港府早前推出打擊炒措施是「非常措施」,目的是確保整體經濟及金融市場的穩定,港府會繼續監察情況,在有......
    7. 提醒有意置業者,「現時利息已很低,若利率升一轉,就對生活有影響,現時未必是最適合買樓;因利率一定會升,但我講不到何時會升。」 至於市場何時開始轉勢加息,加息步伐是快是慢,曾俊華指,現時難以推測,視乎美國第二輪「量化 ...
    8. 因香港政府對住宅物業交易下了重藥,令到香港地產代理萬人瀕失業!曾俊華叫人唔好買樓!,陈伟andy的网易博客,陈伟andy(香港), 网易 ... 曾俊華(左)稱加息勢在必行,呼籲市民貿然置業。 (麥潤田攝) 【本報訊】財政司司長曾俊華表示,超 ...
    9. 熱錢湧入香港﹐香港金管局早前大手沽港元﹑美元﹐以穩定港元匯價﹔香港財政司司長曾俊華預料﹐在美國推出QE3後﹐資金流入港元的情況會持續一段時間﹐但難以預料最終有多少﹐呼籲市民要小心資金流向突然逆轉的風險。曾俊華今天將赴北京訪問3 ...
    10. 財政司司長曾俊華表示,雖然近期整體市交投下跌、價升勢急速放緩,但市泡沫風險不容忽視,需要小心利率一旦掉頭回升帶來的影響。 他指出,政府仍以增加供應為首要目標,至於何時收回調控市措施,則考慮........
    11. 港府上周五推出兩辣招壓抑本港熾熱市後,近兩日內地家幾乎「無晒影」,但以財政司司長曾俊華 ... 要小心資金突然逆流風險 財政司 司長曾俊華在網誌撰文,指港元匯率因市場對港元需求增加,外界擔心熱錢會進一步推高樓價令市更加 ...
    12. 用公司名義置業實屬少數。既然所有香港永久居民都可以選擇用個人名義買樓,而毋須繳交 BSD ... (以上是財政司司長曾俊華9月15 日在網誌發表的文章。標題為本網站所加。) 回最上 連結及資源 財政司司長辦公室 ...
    13. 曾俊華:十分關注市泡沫風險,香港政司司長曾俊華公佈新一份財政預算案,一直十分關注市泡沫風險,不時提醒大家,流動資金充裕與利率超低的環境不可能永遠持續,市民作出置業決定時要小心衡量風險,量力而為。為了減低市泡沫風險以確保 ...
    44. 珍惜香港 2014-01-29 19:14:40
    珍惜香港

    庸梁辣招,搞到累人累物,如今騎虎難下,喺邊個嘅責任?究竟曾蔭權喺始作俑者,還是只喺庸梁自作孽?

    就算唔睇我果篇長嘢,只要喺咁易問一條簡單嘅問題,答案就呼之欲出。

    反對辣招嘅人,當然會贊成撤招。如果真喺撤招嘅話,應該點樣撤至啱?

    1. 只喺撤走庸梁定嘅所有全方位辣招,但保留曾蔭權、任志剛年代定嘅基本 SSD 同樓按信貸規限。
    2. 全撤,連曾蔭權果陣定嘅都撤埋,即喺連基本 SSD 都要撤到冇,仲要關閉埋正面信貸資料庫添。

    唔好唔記得,曾任改革前,個樓市喺點,同埋八萬五真正嘅教訓喺乜嘢。

    諗清楚至好答,然後再反思,究竟曾蔭權喺始作俑者,還是只喺庸梁自作孽
    45. Oscar Lam 2014-01-29 19:25:56
    32/f 珍惜香港兄,同意你的看法。雖然曾特首當年在增加土地供應、增加房屋供應方面沒有盡力,如今樓價上升他應負部份責任。但相比CY,曾特首在發展香港經濟、大市場小政府、捍衛自由經濟核心原則,嚴控福利支出等方面,比CY優秀很多!

    其實,作為特首,CY應該乘現在有充足的盈餘 ,大刀濶斧,加大經濟投資,方為上策。沒有銀兩,何來福利?
    46. 法子 2014-01-29 19:47:46
    32/f 珍惜香港兄,同意你的看法。雖然曾特首當年在增加土地供應、增加房屋供應方面沒有盡力,如今樓價上升他應負部份責任。但相比CY,曾特首在發展香港經濟、大市場小政府、捍衛自由經濟核心原則,嚴控福利支出等方面,比CY優秀很多!
    -------
    是對曾蔭權公道的一番話。同意!
    47. 過路 2014-01-29 20:05:24
    我不明白為什麼有人說CY是禽獸,他究竟做了什麼禽獸行為?
    48. Oscar Lam 2014-01-29 20:39:12
    CY 這次辣招,確實是城門失火,泱及池魚。許多有實在上車、換樓需要的人,由於稅金或過不了壓力測試原因而無法實現理想。相反,對於物業投資者而言卻影響有限。許多物業投資者在12年底時趁高位時已賣掉部份物業。現在低潮更加提供了一個絕好的機會給他們慢慢入貨,極其量他們也只是入少一、二件貨而已。

    希望CY政府能信守諾言,辣招只是非常時期的非常手段,情況許可下盡快撤招。
    49. 啞子食黃連 2014-01-29 20:48:23

    梁振英 不斷出招是受到「前朝官員」的強行建議﹐???

    可以解釋為: 行政會議議事規則,有行政會議成員提出動議,有行政會議成員和議,過半數議員通過表決案通過所有絞殺香港經濟自由議案!!!行政會議保密制度,啞子食黃連???有苦說不出???

    50. 三T 2014-01-29 20:51:50

    曾特可能煉精學懶,但佢內心並不奸險;佢中意同有錢人做朋友,的確唔係幾妥,但佢沒視全香港有資產的人為階級敵人;佢唔得低下階層擁戴,但佢都沒派錢鼓勵不勞而獲;佢都俾人插,但唔會派錢俾插自己的人;佢係鬼佬帶出身,雖不改中國人的外表同內心,但少左中國式奴才的氣味;但的笑容僵硬,但唔會令人不寒而慄;佢任內可能毫沒作為,但都沒阻香港同其他人發展;佢唔想做野,但都唔會要求每個人按佢的意思做野。

    有少少想念佢添!

    51. 同意50樓 2014-01-29 21:40:36
    同意50樓

    講中哂。

    曾特首好!

    梁振英狂派(別人的)錢為自己買選票。

    而且打亂香港市場經濟。
    52. 另類辦法 2014-01-29 23:04:08
    唔通如董伯伯八萬五咁 , 突然話現在已過非常時期 , 辣招已經唔存在?
    53. 689是onX仔 2014-01-29 23:23:07
    689不是禽兽,是人渣,onX,以为可以用钱买选票,结果民望更低
    54. 博士醒下啦 2014-01-29 23:59:22
    如果下次选举真系有得选择,同时一人一票,689一定下台,博士无谓同条废材搅在一起.
    55. 689民望 2014-01-30 00:04:07
    历史上好小机会像689这样民望低的人可以提升. 现在689最想原地踏步,他可以在小圈子精选中胜出.
    56. 珍惜香港 2014-01-30 00:37:01
    珍惜香港TO:34/F CY vs 財爺曾

    回應閣下嘅問題:唔喺只要反對廢策就得?點解仲要搞清楚埋啲誰是誰非嘅嘢?

    波浪理論之所以會成立,就喺因為當環境走向一個極端嘅時候,羊群就會走向另一個極端,從而將環境推至逆轉。基於羊群善忘同不斷更新嘅現實,呢個週期現象,會喺咁循環不息。如果唔去睇清楚誰是誰非呢樣嘢,盲目以極端嘅態度去撥亂反正,咁我地就等於隨波逐流,臣服於波浪定律之下,一之又一次去令到災難週期性咁發生。

    又正如我响上面咁話,公言喺要負責嘅,如果為咗強化一啲意識形態,不惜以言入罪,將冇做錯甚至有功嘅人都要攞埋出嚟祭祺,咁到頭來,天理循環之下,矯枉過正,最終只喺會自食其果。

    有人話,真的假不了,假的真不了。針對樓市政策,曾任改革是功,庸梁辣招是過,如果連呢樣嘢都睇唔出,咁我响上面問果一條咁簡單嘅問題,難道要揀第 2 個答案?

    千祈唔好為支持而去支持,為反對而去反對,一定要先睇清楚誰是誰非嘅真相
    57. 以陰謀論論之 2014-01-30 01:52:38

    行政會議成員提出動議,有行政會議成員和議,過半數議員通過表決案通過所有絞殺香港經濟自由議案!!!

    行政會議是原罪,集團負責通過所有議決案,以陰謀論論之,是前朝官員裝設的彈弓???推跌新特首???

    58. PN 2014-01-30 08:34:09
    天榮站bid:
    My thought is that the developers are facing policy risk (or political risk let put it that way) than ever. God knows what sorts of additional control measures they will bring into the market in case the existing measures still fail to do what they wanted.

    59. MM 2014-01-30 10:49:02
    賭仔心態的賣樓人士
    你就想
    最好等你班廢炒沽晒貨先
    60. 34 to 56 2014-01-30 13:31:48
    政治上有個準則是叫 "集體負責制”阿頭就必定要負責 阿二阿三如果不同意阿頭的政制理應一年前實施3D緊按及壓測時作出反應辭官反對阿頭的錯誤施政。所以不是本人摸不清是閣下唔明政治規矩吧。
    61. 珍惜香港 2014-01-30 16:01:24
    珍惜香港TO:60/F

    我唔喺講過,主宰命運嘅,喺人,唔喺數字

    張震遠辭職,陳茂波死守;辭唔辭職呢樣嘢,喺好睇個人取向同一系列嘅客觀因素,而唔喺死牛一面頸咁執著埋啲乜乜集體負責制或者政治啲乜乜規矩。規矩喺死嘅,人就喺生,點解一定要辭職?

    一個人唔認同阿頭嘅理念或政策,佢可以選擇辭職,亦可以選擇死守。呢樣嘢,唔喺我同你呢啲外人有資格去話佢應該點做。如果選擇死守,就要作出犧牲,為嘅,可以細至一個五斗米,或者大至一個使命感

    不在其位,我地有乜權去批評呢啲個人嘅取向
    62. 60 to 61 2014-01-30 16:27:04
    張震遠不是因政策理念跟英哥不同而退出政府是他個人財務上問題政府怕被他拖累才退出。波哥跟英哥理念相同所以怎樣也留下來助英哥。閣下說3D是英哥主意不是曾俊華的錯。 我說的是如果曾梁在3D緊按壓測政策有理念分歧, 曾財爺應一早提出公諸於世作反對後辭職,  不然香港巿民就當華公英哥一同理念迫害小業主。
    63. 珍惜香港 2014-01-30 21:35:40
    珍惜香港TO:62/F

    閣下唔知算唔算喺完美主義者,其實舉例只喺導出個 idea,你要咁 exact,好難同你傾噃!

    張、陳嘅例子,只喺表示,有好多嘢,唔喺單一做法。張震遠只喺個人財務有問題,會唔會拖累政府,只喺見仁見智,如果佢同庸梁嘅理念相同,一樣可以死守;陳茂波搞到成眾矢之的,亦可以話佢會拖累政府,令到政策寸步難行,要佢辭職。況且你又知陳茂波死守唔喺為咗五斗米?要注意,五斗米,唔一定喺錢。佢地內部點傾,你同我都唔會知啦!

    坦白講,如果結果喺,張震遠死守,陳茂波辭職,你咪一樣會搵到另一個解釋!

    講番財爺曾,我已經提過唔止一次,呢個人,喺好深不可測。閣下認為,財爺响政策上同庸梁若有理念分歧,就應該公諸於世作反對後辭職,否則就即喺接受咗庸梁嘅政策同理念。如果你用呢種咁一廂情願嘅邏輯去睇嘢嘅話,咁你一世都冇可能睇清個真相。好多嘢,冇話應該唔應該,應該嘅嘢,唔一定發生,唔應該嘅嘢,一樣可以發生。

    財爺連任果陣,態度戰戰兢兢,佢同庸梁有理念上嘅衝突,喺人都知。點解佢唔拒絕連任?究竟喺邊個要佢連任?呢啲問題嘅答案,到今時今日始終喺一個謎。如果要詳細分析財爺曾,恐怕又要寫一篇長嘢,我依家冇 mood。不過,我想响呢度引用佢於曾蔭權時代推出 SSD 半年後發表嘅一篇網誌裡面,對當時出招目的嘅解說:

    1. 遏抑物業投機活動
    2. 防止按揭信貸過度增長
    3. 提高物業市場的透明度

    以上三點,同我果篇長嘢裡面講嘅,喺唔喺不謀而合?
    64. 珍惜香港 2014-01-30 21:47:45
    珍惜香港TO:62/F(修正)

    SORRY,果一篇網誌唔喺响 SSD 半年後發表嘅,只喺佢後嚟一個比較有代表性嘅解說。

    呢個時間上嘅錯誤雖然喺好 minor,不過你嘅要求咁 exact,費事俾你串啦!
    65. to 64 2014-01-31 04:16:25

    曾財爺又有什麼高深莫測。正面信貸資料庫, MPF, 3D 及 樓按壓測 政策都是將香港市民及大陸富豪個人財政資料贈送給在香港營運的外資大銀行及旗下對沖基金。後果是後者再用來跟國內及香港有錢人對賭。略有智慧的人都察覺到。

    66. 地產商是騙子 2014-02-02 19:25:03
    地產商設計屋苑為求51%地權比率,控制屋苑所有的話事權才是禽獸~都不如。