地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:27183    回應:6
敢說亮話

角球時可不可以換人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年9月17日

  灣仔甲組隊今晚進行主場比賽,是今屆第二場,而我們今屆主場是跑馬地,所以,要睇波就比較容易,毋需長途跋涉去九龍仔公園,去年我接手球隊,目的只有一個,就是唔好降班,不過又唔好升班,因為升上港超聯,班費就不得了,如果升班,降班任我揀,我情願揀降班。

  第一場我們對東昇,去年的乙組冠軍,僥倖贏2:0,今日對觀塘,去年我們與他們對賽成績是雙方各驘一場,而觀塘戰至最後一仗才可以留在甲組,我們就比較好,還有五場比賽就已經上岸,今晚,名副其實的五五波,各位網友如果有興趣,今晚8點,可以去跑馬地2號場睇法,昨晚,我寫文章時,我才發覺唔知道在足球比賽角球時間,可不可以換人,今晚問顧錦輝,明日向大家講賽果。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 井 2016-09-17 10:31:13
強國網民對「愛國」呢個話題,有幾咁狂熱,唔少人領教過,唔表態?你唔愛國!唔嗌口號?你唔愛國!唔貼地圖?你唔愛國! 

就係因為咁,要證明自己愛國,只需喺適當時候嗌嗌口號,做吓致敬手勢,強國網民必定歡迎你! 
之但係,若然你做咗啲喺網民眼中,所謂「大逆不道」嘅事,強國網民一定鬧爆你! 
噚日iPhone 7正式開賣,但綜觀整日微博,奇怪拎「新玩具」出嚟貼相嘅藝人,少之又少。其實又難怪,舊年喺強國勁受歡迎嘅林志穎,只係稍稍拎部iPhone出嚟,都俾玻璃心嘅強國網民狙擊,結果要匆匆刪相,就知威力有幾咁大。 
不過,都總有「勇者」冒險身先士卒嘅!講緊嘅就係呢排成日上內地真人騷嘅容祖兒(Joey),噚晚佢就放咗張同iPhone 7貼面合照上微博,唔難估到強國網民嘅反應…… 
「說好的愛國呢?」 
「為什麼要買iPhone 7?國產手機不好嗎?」 
「見你一次打你一次?」 
「早點滾咯!」 
「乾脆移民啦,還在中國等死咩??」 
「不愛國,背叛中國,不要臉!」
2. 引刀一快 2016-09-17 13:54:54
未起腳前,我唔敢講,但係一脚角球射爆後衛祠堂,咁就一定有機會換人。
3. 向飯民說不 2016-09-17 16:03:14
井,其实这些大陆愤青同你地高登废青真系无咩分别。
如果你要说分别,就是你地高登废青白鬼强奸都会感到幸福。甘愿做花园道走狗。
4. 引刀一快 2016-09-17 18:53:42
喂喂喂,呢篇係講足球,你地將個波踢咗去邊?
5. Tony lam 2016-09-17 20:05:05
啱 ! 講波、揾你做後衛就冇祠堂比人射爆嘞 ! 哪 !  講波咋唔准發爛炸㗎 !
6. 引刀一快 2016-09-18 01:22:09
你冇手冇腳得把牙,踢殘奧咩?一樣冇你份搭爹呀。