地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:29356    回應:6
敢說亮話

人民幣貶值,王弼去年的最佳預測

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年1月19日

  王弼先生是何許人,點解在演講台上有五個人,偏偏要窒王弼,原來,王弼是今年獅子山學會主席,專長奧地利經濟學,副專長奧匈帝國的匈牙利經濟學,如果唔湊效,就會凶吓你,死未。

  去年,有很多人話我的「細價樓爆煲論」預測準確,其實,如果與王弼的「人民幣貶值論」相比,簡直是小巫見大巫,而貶值論簡直是凶吓你經濟學經典之作,王弼在六月初發表,我在六月中被邀請與銀行家午膳,對方是外資銀行總行的主席及CEO,我知道會無好會,但我銘記王弼的貶值論,於是我扮英語水平不佳,未能明白對方的要求,最後,大家同意日後由雙方CFO跟進,我心想,日後俾個官你做,於是我甩難,如果我沒有聽過王弼的「人民幣貶值論」,一定會買一些人民幣Accumulator,我有機會輸十五億元,可想而知,貶值論比爆煲論不知強多少倍,但很可惜,王弼是學者,唔似我咁厚顏無恥,到處宣揚爆煲論,如果他肯,話唔定有更多人逃離災場,或者,有人為此懷恨在心,趁機窒吓佢。

  爆煲論與貶值論有一個共通點,就是扭轉形勢,老實說,的確唔易做,叫我預測多一次都唔會,唔想衰收尾,王弼就唔同,佢不怕強權,未來有更多出位文章,這純粹是我的幻想。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 占士 2016-01-19 17:47:31

期待弼兄更多的好文章!

2. 占士 2016-01-19 17:48:04
7. 三傻 2016-01-20 01:10:33
王弼,你要小心啲.
8. 真真薯片 2016-01-20 15:44:01
想當日人仔貶值, 眾分析員仲話有利港樓, 因為港樓會係資金避風塘

今日既局面, 真係冇人預計得到, 其實年年都有人講支爆, 不過年年都唔爆, 再講都比人笑, 唯獨王弼兄捉到timing, 的確係有料到
9. 引刀一快 2016-01-20 16:42:30
王弼兄,有見地有魄力,喺硬好林立嘅地産網,能夠暢所欲言,好有意思!

不過要小心,天朝在上,洩露天機,小心“被偷渡”呀!
10. Alan Pepper 2016-01-20 18:43:28
博士,唔好理其他人點講呀,你的忠實fans才是重要

不過如果俾人恐嚇,就要報警喇。😁😁