地產博客 > 蔡志忠 返回
瀏覽人次:30429    回應:165
蔡志忠
2016年7月13日
是樓價貴才移民 還是樓價貴才有資格移民?
 
蔡志忠
東區工商業聯會會長
港島工商團體聯盟會長 (2015-2016)

  日前有報章頭條新聞指出,近年不少港人因社會撕裂、教育制度、假難民潮、劣質食物以及高昂樓價等問題,萌起移民念頭。除熱門的美加及澳洲之外,連生活條件比香港較差的台灣,也成了港人移民熱點。有立法會議員表示:「TST的出現,年初二的掟磚事件等,都嚇怕港人。而樓價高於市民負擔,也是移民潮出現的主因。」

  香港在上述各方面的確是愈來愈走下坡,但是如果說港人是不滿高樓價而移民,卻只是說中一部分而已,究竟港人是因為樓價貴才移民,還是因為樓價貴才有資格移民?相信後者的形容更為貼切。移民美加、澳紐這些富裕國家,單靠專業移民資格的申請者不多,更多人選擇的是多樣化的投資移民方法,說到底,就是需要預備一筆不菲的投資金額。

  有一些港人的移民經歷是這樣的,賣掉一層收租的物業,供子女到歐美國家讀書,等到孩子完成學業後,父母已屆退休之齡,那時子女又想留在當地工作和生活,於是父母又賣掉自住的房子,申請移民到外國,陪伴兒女身邊,安享晚年。在香港,不滿教育制度者大有人在,埋怨政治爭拗的人也日益增多,還好他們擁有貴重的房子,今天才有資格談移民。

辣招令成交萎縮 實非德政

  高樓價其實有利有弊,非一面倒只見壞處,奉行自由市場經濟的香港,我們的政府卻是公然與高樓價為敵,並以打倒樓市及遏制成交為施政方針。根據資料顯示,今年上半年住宅成交量為19,900宗,比去年同期的32,300宗少了38%,也比03年「沙士」時期的28,000宗少,然而發展局局長陳茂波卻為此感到自豪。

  陳局長形客買家印花稅(BSD)非常有效,外地客買樓只佔整體成交宗數約2%。筆者認同BSD非常成功地趕走外資,二手市場幾乎已被杜絕,其實在一手市場裡,也沒有外地客肯額外支付15%樓價的BSD,原因是發展商都代他們支付這筆昂貴的費用,市場上才會有2%的外地客買樓。也就是說,BSD的成功,是成功打壓了小業主的賣樓行動,對發展商沒有太大影響。

  以趕走外資、制止成交來達到遏抑樓市的效果,很多人不以為然。成交量萎縮使經濟流動減少,成功置業的人愈來愈少,失業率卻愈來愈升,怎麼說也不是德政。真正的良方是既可穏住樓市,又可讓成交正常,方法不是沒有,為何高薪厚祿的高官們總是想不到呢?

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 同意 2016-07-13 11:29:06
非常同意蔡生的講法,樓價貴港人才有資金移民他國,有好嘅一面.

"香港在上述各方面的確是愈來愈走下坡,但是如果說港人是不滿高樓價而移民,卻只是說中一部分而已,究竟港人是因為樓價貴才移民,還是因為樓價貴才有資格移民?相信後者的形容更為貼切。移民美加、澳紐這些富裕國家,單靠專業移民資格的申請者不多,更多人選擇的是多樣化的投資移民方法,說到底,就是需要預備一筆不菲的投資金額。 "
2. 天天 2016-07-13 11:32:13
波叔: 想樓價跌好容易,就係限制賣出嘅物業價格不能高於購入價,咁樓價就永遠冇得升啦!
3. 同意 2016-07-13 11:37:39
如果蔡生諗到咁好方法,都可以做局長了.成交正常,樓價穩定,相信是有更好嘅方法.

"以趕走外資、制止成交來達到遏抑樓市的效果,很多人不以為然。成交量萎縮使經濟流動減少,成功置業的人愈來愈少,失業率卻愈來愈升,怎麼說也不是德政。真正的良方是既可穏住樓市,又可讓成交正常,方法不是沒有,為何高薪厚祿的高官們總是想不到呢? "
4. 無回鄉証 2016-07-13 11:38:20
有班大學生搞佔中搞到連回鄉証都無咗,
係香港搵唔到工......咪要著草台灣囉!
5. 同意 2016-07-13 11:39:12
如果蔡生諗到咁好方法,都可以做局長了.成交正常,樓價穩定,相信是有更好嘅方法.

"以趕走外資、制止成交來達到遏抑樓市的效果,很多人不以為然。成交量萎縮使經濟流動減少,成功置業的人愈來愈少,失業率卻愈來愈升,怎麼說也不是德政。真正的良方是既可穏住樓市,又可讓成交正常,方法不是沒有,為何高薪厚祿的高官們總是想不到呢? "
6. 向飯民說不 2016-07-13 11:46:47
這兩天白鬼又在一次證明了朋友是用來出賣。亞洲人連狗也不如。

忠心的民進黨又一次被日本爸爸出賣,太平島不是島,台灣的'討海人`以後去到邊捕魚,都被抓。不是被日本爸爸抓就是被菲律賓抓。

今日討論區的台灣人打手,全部收爹,連毒果都冷處理。

內除過賊,中共對異見分子太寬容。
7. Danny 2016-07-13 11:58:19
[既可穏住樓市,又可讓成交正常.] 完全正確,有POINT!蔡生文章好有啟發性!
8. Tony lam 2016-07-13 12:00:02
蔡兄:
以前移民為揾食比家人生活好D、而家係揾到食先諗移民提升生活質素。

樓市有價冇市、地產中介最難捱、從你嘅角度、觀點冇錯 !

政府正因長期低息、而以辣招減低成交量、客觀地保住地產高位運行、參與者少而有實力、有浪唔會成災難。

政府要保住地產高位運行不癲不墜、公營房屋供應量點控制住呢?咁就示民主派以弱、蓄意比佢地拖後腳、慢慢做、口惠而實不至、以免公營房屋大增、真係衝冧房產市場。


9. 天天 2016-07-13 12:01:18
香港有太多呢類嘅故事:

"有一些港人的移民經歷是這樣的,賣掉一層收租的物業,供子女到歐美國家讀書,等到孩子完成學業後,父母已屆退休之齡,那時子女又想留在當地工作和生活,於是父母又賣掉自住的房子,申請移民到外國,陪伴兒女身邊,安享晚年。在香港,不滿教育制度者大有人在,埋怨政治爭拗的人也日益增多,還好他們擁有貴重的房子,今天才有資格談移民。 "
10. 移民配額 2016-07-13 12:08:58
有好大一部份移民 歐美的港人 其實係來自大陸.
佢哋因為配額問題,先至中途落腳香港.
11. 二少 2016-07-13 14:52:34
是樓價貴所以移民京深沪
12. Danny 2016-07-13 15:16:25

現在京深滬樓價亦不便宜,香港人如果不思進取,可能要移局大陸二三線城市,風水真係會輪流轉,大家共同努力,互勵互勉!

13. 北京上海樓價 2016-07-13 15:38:41
10萬蚊人仔一方
14. 窮人思維 2016-07-13 16:09:04
不濟的可以考慮移民廣州.
15. 上車難 2016-07-13 16:25:34
政府辣招這樣辣,樓市都不跌,就是周圍城市樓價都升,銀紙貶值的結果.上車不在新界區上,恐怕好困難.
16. 人在天堂 錢在銀行 2016-07-13 16:27:38
同意

純幻想@@~~~~

香港一般人畢生收入財富, 都主動 或 被迫地 投入樓市, 
樓不只是住的地方, 更係集體種金的地方, 如果一爆, 全民皆死,

但如果個個都種樓金, 上線/先手 就會肥到爆肚, 樓金自然有價值,
只要有樓在手, 換什麼都可以, 何止移民外國? 上火星住都得

香港已經返唔到轉頭, 只有全民買樓, 冇錢要買, 有錢更要買多幾間
金池愈大, 就愈多人買, 只要早買, 多人買, 就算爆煲, 都只是全民還債,
上線 / 先手 都傷唔入肉的。

17. 江河 2016-07-13 16:28:29

好像刀兄移民廣州就差唔多,睇怕幾難返轉頭.

18. 地產人 2016-07-13 17:00:45

好有道理,辣招絕對唔係德政!

[陳局長形客買家印花稅(BSD)非常有效,外地客買樓只佔整體成交宗數約2%。筆者認同BSD非常成功地趕走外資,二手市場幾乎已被杜絕,其實在一手市場裡,也沒有外地客肯額外支付15%樓價的BSD,原因是發展商都代他們支付這筆昂貴的費用,市場上才會有2%的外地客買樓。也就是說,BSD的成功,是成功打壓了小業主的賣樓行動,對發展商沒有太大影響。]

19. 同意TO:16 2016-07-13 17:10:03

16樓人兄:

香港其實仲有公屋及居屋,申請到都係一種福利,嚴格來講係財富來嘅,香港人咁有地位,係因為佢地擁有公屋居屋,已經係大陸嘅中產階層了.

樓價宜家其實唔算太高,香港有得天獨厚嘅地理位置和優越條件,從來樓價都高人一等,目前大陸經濟唔同30年前,樓價快追到香港,香港唔會爆煲了!

 

20. 引刀一快 2016-07-13 17:14:21
傻啦,搵唔到駛用就移居邊度都冇用,你估退休養老咩。
21. 引刀一快 2016-07-13 17:23:30
原因是發展商都代他們支付這筆昂貴的費用,市場上才會有2%的外地客買樓。也就是說,BSD的成功,是成功打壓了小業主的賣樓行動,對發展商沒有太大影響。 ”

點解發展商可以俾,業主唔可以俾?呢D純粹障眼法,令業主賣緊嘅估值偏高,地産商囊括僅存大部份有實力買家。

大陸人賣屋好靈活,樓市上就來一招“實收”價,所有稅項買家負責,所以政府出咩符fit都係果個價。
22. 二少 2016-07-13 17:26:37
今日放榜,唔夠資格係香港升讀都可以考虑下去京深滬……順便一切
23. 引刀一快 2016-07-13 17:27:05
還好他們擁有貴重的房子,今天才有資格談移民。 ”

唔賣又如何鎖定利潤?如何進行計劃?

睇得通師兄日日九十幾個化名,叫人咪出貨,睇怕冇諗過呢種情况。
24. 二少 2016-07-13 17:43:58
咁又係,唔買咪唔使鎖定虧捐囉,所以我地不買樓不認輸.
25. 江河 2016-07-13 17:45:06
從樓上刀兄嘅回應,睇得出刀兄對地產交易同辣招知識了解有限.始終長住廣州會有一點脫節.唉!
26. 二少 2016-07-13 18:05:05
好似有印花稅優惠就無其他優惠,條數計落差唔多,唔知有無理解錯呢?不過唔夠錢買又點使計咁多呢?
27. 二少 2016-07-13 18:15:44
幾間大銀行又減按息,請問各位巴打點解呢?會唔會因為預期美國就快加息,所以減定息等人上咗會再劏呢?仲有舊年美國加息,香港跟咗未?
28. 回16/F 2016-07-13 18:19:58

明白, 所以上線不斷唱好樓市, 希望下線接手, 令這個種金局可以持續下去, 即使不能持續, 爆煲起來他們也有下線做炮灰!

29. 引刀一快 2016-07-13 18:21:59
嘥氣。
30. Danny 2016-07-13 18:34:46
我知點計,BSD買家印花稅是價15%,買新樓時發展商代支付,所以大陸客照買.二手小業主冇可能付呢條數,變相減樓價15%,太重皮,所以冇大陸客買二手樓.
31. 回25樓江河 2016-07-13 19:07:15
刀兄雖然好多嘢都唔明,不過重在參與精神可佳,要支持.
32. 23樓 廣州傻B 2016-07-13 19:26:25
你自己山腰價賣掉港樓,心甘情願去大陸食地溝油撈飯啫,唔等於人地要跟你一樣咁笨賊架。
33. 廣州樓價 2016-07-13 19:28:14
5-8萬人仔一方
34. 回 25及31樓 2016-07-13 20:42:30
你們留意下廣州傻B的留言,有時忽忽得得咁參與其中,對香港樓市、中國經濟脫晒節。不過,繼續由他寫回應,作為讀者的娛樂笑料也未嘗不可!
35. 引刀一快 2016-07-13 20:53:53
如果減價都有話“重皮”的話,即係借爆咗,套現減唔起價囉。


36. 引刀一快 2016-07-13 21:09:27
BSD的成功,是成功打壓了小業主的賣樓行動,對發展商沒有太大影響。 ”

減15%樓價都冇影響的話,咁講即係依傢一手樓利錢好深喎。

大家諗下,如果純利係30%的話,咁代付15%BSD就純利減半喎,咁都摯?

一係就急放,一係就唔夠客囉。

係咪同一個樓盤香港人買就自動減15%呢?如果唔係,可唔可以去平機會投訴㗎?
37. 刀兄粉絲 2016-07-13 22:26:56
偶像,做人最緊要係冇底線.面皮厚則無敵.再次撐你.
38. 遲疑不決 2016-07-13 22:53:37

 

最近陪伴一位沒有樓房的人士睇樓, 想買一間商業寫字樓, 原來,經記介紹說明,商業寫字樓要雙倍印花稅, 此位人士擔心買下商業寫字樓後, 以後再買住宅是否又要給雙倍印花稅??? 遲疑不決,七上八落...辣招擾民...

 

39. 香港土著 2016-07-13 23:19:07
  • 796啦啦隊成員:「同意」、「二少」、「danny」、「天天」
  • 特長:瀨、吹、刷
  • 收費:五毛一回覆
  • 平均智商:85
  • 喜愛歌曲:爛泥
  • 喜愛運動:Cold Call
40. Danny 2016-07-14 00:41:40
TO:36刀兄:
閣下今次講的是正確,發展商送了15%BSD的確係賺少了很多,不過市場只是2%的外地客,減價 的總和加起來的數不會太多,發展商都需要內地客做勢,送部分印花稅當做宣傳 ,也是一件好事!
41. Danny 2016-07-14 00:59:30
至於對本地客是否公平?咁就見仁見智 ,本地客買新樓都有雙倍印花稅送,涉及金額也有樓價8.5%,同時亦有高成數按揭安排,買新樓優惠確實是比較多,發展商利潤會被攤薄.

我同意刀兄看法,樓市難以上升,下半年或者會有5-10%跌幅,新樓會排山倒海推出,這個都是跟蔡生論調,二手樓繼續慘淡.不過,聰明的發展商會於投地時出價審慎,扣除回贈客戶的印花稅來投地.


42. 收皮啦筆者 2016-07-14 01:03:14
講埋d歪理人唔面紅狗都吠啦

安居樂業既有人會想移民?你自己講完出黎自己都唔好意思啦

43. 九十幾少 2016-07-14 01:21:56
留意啲分身字裡行間都流露出某人的影子,硬將自己的歪理當分析,攻擊人的時候說話尖酸刻薄,還自嗚得意,扮我行我素。
44. Danny 2016-07-14 04:44:13
希望刀兄唔係樓上42&43樓相關人士,否則我鄙視你!

大家留言以理服人,唔好只是人身攻擊,講唔出理據.樓市升又好跌又好,都係笑談中,我睇到二少比較瀟灑啲!
45. 引刀一快 2016-07-14 08:12:06
香港土著兄

依傢百物騰貴,可能佢地爭取六毛一帖失敗,所以將勤補拙,猛刷版。
46. 引刀一快 2016-07-14 08:21:32
To 40、41樓 Danny兄

本地客買新樓都有雙倍印花稅送,涉及金額也有樓價8.5%,同時亦有高成數按揭安排

DSD係咪淨係送港客唔送大陸客先?

,不過市場只是2%的外地客,減價 的總和加起來的數不會太多

2%外地客,係果唔係因。
47. 不足為怪 2016-07-14 08:33:15


每一個地方都有: 君子,女子,小人,無聊客,拍馬屁,托客,四九仔出現......不足為怪.何需大驚小怪.你的角色,心水清者都睇得清清楚楚.



48. 空置 2016-07-14 08:44:09

在香港, 好多人大陸都有物業, 有一部份是祖先重建分配花園洋樓...都冇時間返去住,空置住,銀行自動轉賬交管理費...本網絡小人物出現太多了...下九流.



49. 引刀一快 2016-07-14 09:10:37
君子,女子,小人,無聊客,拍馬屁,托客,四九仔出現 ”

犀利喇,咁多款嘅?咁有冇比卡超呀?
50. 九十幾少 2016-07-14 12:08:50
danny, 你都係分身之一,唔好講到係旁觀者咁。二少啲公公呀、串人住喺大陸呀,就係你講嘅所謂瀟灑?
51. 100 少 2016-07-14 12:46:50
"串人住大陸呀"


難道九十幾少都認為住大陸係低人一等,所以俾串?
52. CD ROM 2016-07-14 12:51:21
奇怪奇怪, 照計認為香港樓價貴到無能力買既人, 都唔太合附資格憑自己能力話移民就移民吧..........
53. 掉轉來講 2016-07-14 13:27:13
炒樓就炒樓啦,作到樓價高原來係福利!佢有份種金實話種金發達,有人種金走佬叫移民?

代客支付唔係錢呀?佢如果認為BSD對發展商冇影響,使乜日日叫撤招
54. 皮卡丘 2016-07-14 13:33:26
我喺中國大陸居住,
利申,我同狗仔,貓仔住自己屋。
55. 比卡超 2016-07-14 13:53:25
我喺中國香港住,雖然幫業主供樓但好自由,好開心,隨時可供養第二個,超優悅感,必卡,必卡,必嘉。
56. 2016-07-14 14:54:04

to:樓上 九十幾少:

閣下口口聲聲話人分身術,自己可能至係,其實都冇所謂啦.大家講樓市,都係得啖笑,入市買樓與否是個人決定,冇人左右你.輸贏都係自負盈虧.

係呢度是理性討論,鍾意就加兩句,冇需咁激動,更加唔好人身攻擊.

57. Danny 2016-07-14 15:02:14
我認為刀兄有獨特見解,平心靜氣啲,佢大陸經濟比我們熟悉,香港樓市和大陸購買力息息相關,唔能夠唔作為參考.一句講晒,多聽意見有得著.
58. 二少 2016-07-14 15:43:01
買唔起市區買郊區,買唔起香港買大陸,買唔起京深滬咪買廣州,買唔起現樓咪買海市蜃楼,使乜大驚小怪呢!大不了引dur一切……
59. 二少 2016-07-14 16:00:31
又貓又狗又鳥,莫非住係動物園做真人表演:中國最後一個公公.原來有國家級獸醫特别護理,怪不得有免費醫療啦!
60. 59樓 二少 2016-07-14 16:05:03
廣州公公是特級保護類物種,當然享有與世無爭的『公費醫療』服務啦‧‧‧!你唔恨得咁多架啦‧‧‧‧‧‧!
61. 食阿爺之 『公費醫療』的 緣由始末 2016-07-14 16:37:09
話說;一班鬼佬旅遊到廣州,
問導遊:聽說 廣州人什麼都敢吃? 
導遊:‘’是的。 ‘’ 
鬼佬問:「聽說廣州人孩子也敢吃? 」 
導遊答:「那叫煲仔飯。 」 
鬼佬:‘’有吃大人的嗎? ‘’ 
導遊:那叫老婆餅和盲公餅。 
鬼佬:「還有噁心點的嗎? 」 
導遊答:「人頭飯啊! 」 
鬼佬:「最殘忍點呢,有嗎? 」 
導遊答:「油炸鬼! 」 
嚇得鬼佬目瞪口呆,再問:「聽說機器也吃? 」 
導遊:「那叫艇仔粥和車仔面。 」 ;導遊繼續說:但最慘的是:「食自己。 」 
/大哭 鬼佬最後問:「既然這樣,那廣州人最開心的事? 」 
導遊開心說:「當然是食亞爺啦」 
鬼佬即場暈倒...... !
62. 話柄 2016-07-14 16:53:39

目前,香港樓市處於一個高水位檯台階運行, 同時大跌動力未形成, 沒有實力者難以上位...
在網絡上有很多個性直率...率直的網友, 雙手拿刀的人更為率直...在中國內地居住往返根本是一件平常事...沒有任何可以恥笑的話柄...



63. 向饭民说不 2016-07-14 16:56:28
引刀,这几日又一次证明了你认美国人,日本人为朋友,但是人地当你废材。你当美,日是朋友,所以两胁插刀。但是他们就对你背后插两刀。

有时间就google下太平岛,和冲之岛,从这两个岛的定义,台湾人完全的被美国,日本出卖了礁,但是冲之岛却是岛,台湾人去冲之岛捕鱼,会被日本人抓,但是太平岛变礁,台湾渔民仲可以去边度捕鱼。

引刀,你又点看法
64. 向饭民说不 2016-07-14 17:25:03
引刀,查下冲之岛之后,在看新闻,日本人霸住冲之岛,其周围面积竟然超过日本国土。在一次正面拳头才是真理,什么法治根本就是白鬼用来绑你地班on9港璨,等你永不超生。

位於日本最南端的無人島(礁)沖之鳥周圍約有10公里珊瑚礁。由於海浪侵蝕,漲潮時沖之鳥島的面積據稱僅有約4平方米。其周圍的EEZ約有40萬平方公里,超過日本國土面積,若被認定為「岩礁」,對日本的打擊之大不可估量。
65. 引刀一快 2016-07-14 18:21:36
To 61樓

車仔麵係香港地道嘢,唔係廣州㗎。
66. 引刀一快 2016-07-14 18:27:12
To 52樓 CD ROM兄

香港人移民不一定係投資移民,可以係技術移民,我以前嘅同學操兵出去就係利用呢個名堂。
因爲頂唔住樓太貴而出走嘅人,就係香港嘅技術人材。因爲樓值錢而有得出走嘅,反而類型不一定,可以係白手興家,可以係祖蔭。
67. 引刀一快 2016-07-14 18:43:27
向飯

我幾時認日本仔係朋友?我確實認爲中國呢幾年應該韜光養晦,咪搞咁多嘢。同美國嘅關係根本就係暗交,你慢慢睇落去就知。國與國之間向來利益掛帥,何來兩肋插刀?

呢鋪好呀,呢個仲裁俾咗中國機會發火騒肌肉,未打已經俾機會好多國民舒一口悶氣。

但係我依傢最擔心就係,一旦人家大番你,你點應對?

國內大部份人有個共識,中國陸空已經夠强大可以同美國一戰,唯獨海軍未夠力,我就認爲陸軍可以一戰,空軍危危乎,海加空未到位,南海最好咪擦槍走火。


乜都係假,臺灣收番先最緊要。呢鋪俾全臺灣嘅人一個好明確嘅啓示,話唔定係契機。
68. 引刀一快 2016-07-14 18:46:30
To 62樓 兄台

同意,大陸有好多好嘢係香港冇嘅,香港人可以自由兩邊走,點解唔享盡兩個地方嘅優點呢!
69. 引刀一快 2016-07-14 18:53:01
To 50樓 九十幾少兄

你心水清呀!佢地就算唔係現場坐埋一枱,起碼係一個組群活動嘅人。
70. 引刀一快 2016-07-14 18:55:30
56樓 無名氏

你咪又係打手之一,負責睇水,企喺度叫人咪做架樑,真係搞笑,哈哈哈哈哈哈哈