地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:44555    回應:19
敢說亮話

現在買樓是最冇膽的人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年8月6日

  有前輩問我有冇膽,我話膽生毛,前輩唔同意,因為現在有咁多人以創新高價買樓,都唔見我買,點樣可以話膽生毛,前輩咁講我絕對同意,就算話我冇膽我都承認,我的確現在冇膽買二手細價樓,用創新高價買就更加唔會,但我又唔同意現在買二手細價樓的人很大膽,嚴格來說,他們是最冇膽的人,在過去幾年,有咁多好機會都唔買樓,到現在才買,如果有膽量,早幾年就已經買咗樓,不過,就一定有人不同意,他們認為在過去幾年,經濟未明朗,而大多數評論員都預測樓市有下行風險,所以,暫時未買樓亦是非常正常,唔可以話當時冇買樓,而現在買樓的人冇膽,這點我同意,但亦有補充。

  現在經濟雖然比較明朗,但亦只是當時經濟學家所擔心的事,逐漸浮現出來,利息在經過7年低息期之後,將會向上調整,供應量唔使我多講,否則,地產商都不會以同區二手樓買樓,我講的是細價樓,中型單位以及豪宅,依然有兩成以上溢價,從DSC執笠,新報結業事件,大家亦睇到經濟轉壞,雖然有人認為今日買樓的人很有膽量,但我認為他們只是慷慨,正所謂慷慨赴死易,從容就義難,昔日大環境可以從容買樓就推三推四,今日就有如此膽量,其實,勝負早已出現,如果昔日買樓的人都變成輸家,今日買樓的人會怎樣,我又唔敢想。

  有人話剛剛儲夠錢上車,如果是這樣的話,我只能嘆一句時不與那些人,既然如此,何不再等一會,待市況比較明朗才作決定,如果市況轉壞,樓價一定會下跌,到時才考慮仍未遲,這亦是物業投資者三字訣「等,忍,狠」中之忍,夠錢買樓而唔買就要忍,唔夠錢就要等,至於狠,一定要夠膽才可以,當日,有能力而沒有買樓的人,他們只能怪自己當時唔夠狠,千祈唔好賴那些經濟學家,他們大多數都是租樓住,點會鼓勵其他人買樓。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 旺絲 2015-08-06 09:11:20
博士請問要忍到幾時先可以狠?
忍同狠好似有D矛盾!
2. hifi 2015-08-06 09:13:53

依家先致買樓D人,只有一句QE+低息全賴有你。

3. 只怪當初不夠狠的80後 2015-08-06 09:26:30
TO 1樓, 博士之前的文章有說, 等多一兩年, 明年底左右~
等的真的很累, 忍的也很辛苦, 最怕跌只跌個10%, 那也真是意思不大
4. alan288 2015-08-06 09:27:07
When we can buy flat?
5. 小妹 2015-08-06 09:31:25
想買多個物業保值,一於聽博士話,等等等。
6. 貴公子 2015-08-06 10:16:52
物業投資者三字訣「等,忍,狠」, 其實都可以放係股票上!
7. 朗晴 2015-08-06 10:45:14
DSC執笠並無指標性,因為啲傢私款式停留係八九十年代,有朝一日如果連姨媽傢私都話做唔掂咁就真正大鑊.
8. 投資者格言?? 2015-08-06 11:42:00
成功的投資者:快狠準
失敗的投資者:等忍狠

9. 路人甲 2015-08-06 11:57:03
香港可能真係差左啦, 尤其無左大媽落來之後.
但係, 我地現代人的生活模式其實亦已轉變了不少.

大的電器店倒閉, 有好多原因, 租金貴係主因之一.
買電器來講, 多數去X澤, 百X匯等連鎖店買, 都幾乎被佢壟斷晒咁濟. 我們無乜CHOICE.

至於新報, 太不合時宜了. 
以前有' 天天日報', '新報' '成報' 都係主流報紙. 
果陣, 邊有咁容易上網搵到資料, 讀書最叻就係去library搵料. 
真係既唔updated, 又難找到.

人又講習慣性, 仍然買報紙的, 會鍾意睇生果報或東方等, 比較多人買.
年輕人連免費報紙都唔多睇, 主要上網, 或者睇下電視就算. 
上網都係打機或者面書, INSTAGRAM等.

我咁老餅, 都已經愛上網購, AMAZON, EBAY, 淘寶,etc...
不知幾方便, 鍾意歐洲野, 網購以paypal付又得,credit card都得. 
毫無難度. 隔幾日就寄到嚟啦.

報紙以實物來睇, 我們現在, 好像經濟日報也好, 信報都好, 甚至免費報紙, 都可以網上面看到. 打開電腦能知天下事. 連博士的文章也可以天天看到, 您說, 新報怎麼唔執笠吖?!

10. 維廉 2015-08-06 13:23:36
同意9/f 路人甲兄嘅意見,報紙我會上網睇,但係而家日日都仲會買返份報紙,主要係支持吓,其次係睇吓廣告。成報同新報呢啲非主流報紙,儲唔到讀者,我當然唔會買,又唔係鐘luen辯嘅親生仔,冇條大水喉射住,佢哋執,係正常不過噃
11. 歷史長河 2015-08-06 14:19:58
小弟讀書吾多,看完該文,感覺博士的例子中冇膽是因為過去幾年該買而未買。如理解力有錯,請指正。

嚴格來說,他們是最冇膽的人,在過去幾年,有咁多好機會都唔買樓,到現在才買,如果有膽量,早幾年就已經買咗樓」
12. tweetyho 2015-08-06 15:48:33
我覺得博士係指有胆輸冇胆赢
13. 引刀一快 2015-08-06 17:53:31
To 9樓 路人甲兄

新報呢份報紙嘅價值遠超你想像。
14. 等爆 2015-08-06 18:00:05
咁而家買地個D係咪又最無膽呀?

【on.cc 東網專訊】西鐵元朗站項目代理人港鐵(00066)公布,元朗站物業發展由新地(00016)以93.2億元投得。以項目總樓面約148.5萬方呎計算,每方呎樓面地價約6,275元,較市場估值上限大幅高出約25%。


資料顯示,元朗站項目將興建6幢分層住宅,提供不少於1,876個單位,當中7成單位為面積不多於538方呎的中小型單位,項目預計於2022年落成。


15. 十郎 2015-08-06 18:06:33


      係冇胆等,  冇胆等到跌.


16. 銀行人 2015-08-06 21:08:21

博士

 

有幾個觀點不知你有沒有考慮

 

1) DSC不代表香港經濟

請不要介意, DSC根本就完全沒有市場價價. 生意模式只是靠量從供應商取低價及長數期. 當年泰林倒閉已證明這生意模式不行. 消費力稍高一點都會去IKEA. 我身邊真係一個朋友都無去DSC. 況且, 如果真的要便宜, 回大陸就更便宜如果IKEA都要關門我就認同你的說法. 就算實惠都在轉型做細單位傢俬

 

如果我是DSC BANKER, SORRY, 一蚊都唔會借俾佢

 

2)商場化

 

香港人越來越少行地鋪. 好簡單, 行街已經係一個家庭日. 去商場又有餐廳, 又有遊樂場, 又有冷氣, 方便好多. 行地鋪, 又熱, 又下雨, 冬天冷, 夏天熱. 你睇下HYSAN, RECURRING PROFIT/REVENUE 都係年年升 http://www.hysan.com.hk/wp-content/uploads/2015/08/2015-Interim-Results_FINAL.pdf

 

我肯定HYANRESULTS 2015都一定升

 

博士, 唔好介意, 以前一鋪養三代已越來越難. 鋪位的歷史任務已差不多完成

 

3) 網上化

 

有人話話的士難做, 點解會有UBER 搵大錢? YAHOO 盈警, GOOGLE盈利新高. 電話難做, APPLECASH多到USD 200BILLION (超過一萬五千億港元)

 

有人話, 酒店入住率下降, 我真的笑了出來? 他們都不知道AIR BnB都搶他們的市場?

 

網上購物已是不可改的事實.

 

博士, 你物業的策略有在與時共進嗎?

 

3) 香港經濟真的差了嗎

http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/sp250.jsp?tableID=030&ID=0&productType=8

 

數字是不會說謊的

 

 

17. 銀行人 2015-08-06 21:55:58

博士

 

有幾個觀點不知你有沒有考慮

 

1) DSC不代表香港經濟

請不要介意, DSC根本就完全沒有市場價價. 生意模式只是靠量從供應商取低價及長數期. 當年泰林倒閉已證明這生意模式不行. 消費力稍高一點都會去IKEA. 我身邊真係一個朋友都無去DSC. 況且, 如果真的要便宜, 回大陸就更便宜如果IKEA都要關門我就認同你的說法. 就算實惠都在轉型做細單位傢俬

 

如果我是DSC BANKER, SORRY, 一蚊都唔會借俾佢

 

2)商場化

 

香港人越來越少行地鋪. 好簡單, 行街已經係一個家庭日. 去商場又有餐廳, 又有遊樂場, 又有冷氣, 方便好多. 行地鋪, 又熱, 又下雨, 冬天冷, 夏天熱. 你睇下HYSAN, RECURRING PROFIT/REVENUE 都係年年升 http://www.hysan.com.hk/wp-content/uploads/2015/08/2015-Interim-Results_FINAL.pdf

 

我肯定HYANRESULTS 2015都一定升

 

博士, 唔好介意, 以前一鋪養三代已越來越難. 鋪位的歷史任務已差不多完成

 

3) 網上化

 

有人話話的士難做, 點解會有UBER 搵大錢? YAHOO 盈警, GOOGLE盈利新高. 電話難做, APPLECASH多到USD 200BILLION (超過一萬五千億港元)

 

有人話, 酒店入住率下降, 我真的笑了出來? 他們都不知道AIR BnB都搶他們的市場?

 

網上購物已是不可改的事實.

 

博士, 你物業的策略有在與時共進嗎?

 

3) 香港經濟真的差了嗎

http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/sp250.jsp?tableID=030&ID=0&productType=8

 

數字是不會說謊的

 

 

 

 

18. 按居 2015-08-07 01:56:09
博士,您好!

似乎經濟好不好各有論調。
我只是小市民。我只留意星期天去飲茶搵位難唔難。我發覺如果唔訂枱的話可能要去麥記。

本人愚見是食肆生意應該係其中一項最 flexible & sensitive marker of economy. 例如我覺得開資大或收入不穩,我第一個action 最快最易調節就係eating out 方面控制。

本人並非想駁咀,只是想真心接受指教。謝博士!
19. 引刀一快 2015-08-07 07:21:03
To 17樓 銀行人  BankPeople

數字是不會說謊的 ”

當然同意!通常都係“人”在說謊。

有“人”話香港“空置率”歷史低位,長租都咁貴,咁airbnb點搶賓館酒店生意呀?

至于街鋪,栧位跌而靚位升,2、3綫影響大而1綫繼續好,因爲品牌要有街鋪。
商場鋪再好,都只能夠用嚟做生意,冇得豎大招牌,商場關門就冇人見,你開車可以見到商場鋪門面咩?大陸D經紀知道你鋪位靚,都係好似你呢鋪講法,因爲可以顯品牌地位嘅靚位越來越珍貴,水人地放盤,佢就肥。

講到DSC,話你知大陸係冇佢便宜,我諗你梗係番得大陸少,佢執笠都幾令人驚訝,以前百老匯就係咁上下嘅模式,薄利多銷,做到成爲一個小霸主,ikea同佢係兩回事,商品、規模完全唔同,點解攞嚟比?然而北歐品味唔代表無敵,諾基亞咁好嘅手機品牌一樣會沉。