地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:7150    回應:0
文亮語

布林肯在中國最尷尬的事

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月28日

  昨晚去皇室堡食平民化燒肉,不過又唔錯,除了牛肉牛舌好食之外,沙律亦非常好,最開心見到皇室堡人流唔錯,所有商舖都有開門營業,執笠關注組的人應該唔係幾開心。

  食飯時,老婆問布林肯去中國,究竟中美有冇得著,套用股票市場術語,中美關係止跌回穩,已經唔錯,不過,布林肯在中國遇上一件非常尷尬的事,就是在上海見到美國旅客,在布林肯心目中,中國應該很少美國旅客,因為美國將中國,香港,澳門的旅遊指數列為第三類,冇必要就唔好去,而北韓,伊朗,古巴等就列為第四類,千祈唔好去,在中國見到美國旅客,代表美國人都唔聽政府勸告,布林肯點會唔尷尬。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼