地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:55240    回應:70
文亮言

二奶迫大婆攤牌(地產版本)

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年4月9日

  我以前寫過一篇文章,叫「大婆趕絕二奶戰術」,當然是講地產,但我已經唔記得內容,兩年之後,竟然時移世易,今次大婆不但沒有趕絕二奶,甚至默認二奶存在,但二奶唔肯,竟然迫大婆攤牌,做現代齊人原來都唔容易做,今次做齊人的就是各位小業主,如果有銀行承做首按,銀行當然是大婆,如果有問財務公司借錢,財務公司就是二奶,以往,大婆根本默許二奶存在,因為很多時二奶沒有登記,雙方秋毫無犯,直至政府要嚴格執行一夫一妻制,二奶開始發難,迫大婆攤牌,今次做小業主就慘了,如果沒有人幫忙,小業主最後都被迫投向二奶懷抱,在苛索過度之下,精盡人亡,我不是危言聳聽,故事正在上演。

  財務公司很喜歡借錢給小業主,毋需入息證明,是否有工作,亦不會問借錢的用途,最新發展的就是連申請表都唔使填,只要俾個名,他們便查到申請人有沒有物業,如果有,財務公司立刻送上申請者所需款項,雙方只簽一份貸款合約,並向申請者表示,這份合約是不會登記,只是備用,在銀行方面,由於貸款沒有登記,就知知為不知,沒有對小業主採取任何行動,包括要他清還財務公司貸款,其實,三方面都知道各方存在,只要小業主按時供款,付息,他們的關係可以永遠維持下去,誰不知,金管局下令銀行要確認小業主除了銀行貸款之外,並沒有向其他金融機構借錢,當大家認為小業主左右為難的時候,做二奶的財務公司首先發難,將貸款合約以二按登記,迫小業主作出抉擇,小業主能夠清還財務公司貸款雖然不錯,但最好是小業主將銀行的按揭搬至財務公司,我估計,將會有不少小業主不能清還財務公司貸款,被迫要向財務公司做按揭,利息當然是貴了很多,在不久將來,小業主的物業將會被財務公司沒收,變成銀主盤,我知道會有人媽到我飛起,但事實勝於雄辯,媽我都冇用。另外,房協的喜盈,喜韻合共有260個單位,在最近半個月,竟然有54個單位有二按登記,超過總數20%,可以說非常驚人。

  許多登記二按,財務公司其實早已借了錢給那些小業主,在金管局新例下,他們不能夠不登記貸款合約,財務公司亦知道,那些小業主九成沒有能力還款,如果小業主不能夠解除二按,銀行是會拍賣他們的物業,所以,小業主唯一途徑就是投向財務公司懷抱,將整個物業轉到財務公司做按揭,至此,我的「細價樓爆煲論」開始實現,大家小心。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大婆趕絕二奶戰術 2015-04-09 08:40:14
娥姐果篇?
2. 望東樓 2015-04-09 08:44:49
As Doctor seem also read my post yesterday. Here is another interesting observation.
天晉II4座住宅樓宇組成,合共提供784個單位。完工日期為20149月,管理費實用每呎3.43.5元。
3. Oscar Lam 2015-04-09 08:57:06

上海樓市

前幾天去了上海,順便陪朋友去看當地住宅。我朋友計劃乘現在政府放寬樓市時將自住樓賣掉,換一個更大面積的新樓。我朋友以市價高一些的價格出售自住樓,叫價6m,我在上海的幾天,每天都有好幾組人看房,現在上海的樓市可謂熱火朝天。我朋友說,只要他肯以市價賣樓,相信很快賣出。

前二天我們去參觀了閔行區的一個新樓盤,豪宅定位,面積大多數在200平方或以上,定價人民幣每平方40000左右。另外,我們也參觀了虹橋區的一個新盤,定位為大型物宛,面積95-240平方,注重管理和配套設施,像太古城,定價每平方38000左右。在下去年底去上海時,也參觀了一些二手樓,包括香港人喜歡的位於上海新天地的二手樓,價格在100000每平方左右,最貴的是黃埔江邊豪宅,價格在10萬至14萬每平方之間。據我朋友介紹,以上這些樓盤已經是那個區最貴的樓盤了,它們的價格相差那麼大是由於位置不同,和發展成熟度不同而已。以虹橋區的那個新盤為例,虹橋區屬於國家級的開發區,全部已規劃好,是未來的高鐵和機場交通樞紐和第二個陸家嘴規模的金融區,為何只賣38000每平方?只因現在發展還未成熟,可能需時三、五年才能發展成熟。

在上海看完樓盤,我總希望將它們代入香港,用香港的思維去考慮,這些樓盤如果在香港應該是類似哪個區哪個盤呢?後來我發覺這個想法是行不通的,沒法比較。在上海我找不到觸角和感覺,可能是真的需要時間了解。我只能將我自己的一些感覺告訴大家,供大家參考:

1.上海地方很大,有很多區,每個區有自己的定位和生活社區,沒有說那個區較好,關鍵在於你喜歡那個區。
2.上海住宅的出租回報率不高,一般在2%或以下。因此,很多新樓買家特別是豪宅買家乾脆不出租,寧願空置等升值。如果你要買樓並出租物業,就要選擇已經成熟的大型物宛,並且近地鐵,近國際學校,近商業社區,例如上海新天地附近的住宅。
3.如果你要高回報租金的,可以選擇買寫字樓,租金回報率大約在4-5%左右。但寫字樓涉及金額較大,出售較困難。
4.港人在上海買住宅,要有上海注冊的公司出據証明,証明你在上海有工作超過一個期限。這一點地代可以協助解決。
5.港人在上海買住宅可以找外資行按揭,最多借7成,借港幣或美金,年息3.8-4%左右。
6.港人限購,一個家庭,即二夫妻,最多只能買一套住宅,除非你用公司買。

好了,今天先寫到這裡。希望大家如果熟悉國內房產的能在這裡多分享經驗,謝謝!

4. TO: Oscar Lam 2015-04-09 09:17:03
 謝謝分享
5. 湯碗亮 2015-04-09 09:23:32
DLLM....發展商提供嘅二按又話小業主借出面財仔錢!!!  呢間係"房協"呀!!!  仲首兩年免供免息....其實等同房協十多年前的首置計劃, 協助業主置業其中一樣貸款計劃! 咁都比你又講到去變成銀主盤, 真係費話連篇!  係要變銀主盤嘅, 借六七成按揭都會啦!! 
6. yy 2015-04-09 09:23:46
湯生二月九日預言三個月內細價樓爆煲,餘下的最後一個月了,是神機妙算還是判斷錯誤快見真章,祇有祝湯生好運了,望黑天鵝真的出現,但財仔手上沒有一萬二千宗二按物業已是鐵一般的事實。
7. My God! 2015-04-09 09:28:08
五樓,駛唔駛插得咁應呀?會撕裂嫁!
8. 支持博士 2015-04-09 09:28:57
大跌在即,你準備好味?
9. 二手購買力消失? 2015-04-09 09:34:41

市場消息稱,西半山慧豪閣1座高層單位,實用面積611方呎,以1,337萬元售出,三年內帳面僅升值約4%,平均實用呎價約2.19萬元,原業主料有機會蝕使費離場。

係業主三年前買貴左定係市場開始無承接力?

11. 笑看人生 2015-04-09 09:46:32
錢害了眾生,可憐可憐。
12. 大寶二寶 2015-04-09 10:02:24
謝謝 Oscar 兄的分享!
13. 惜緣 2015-04-09 10:03:47
前生修來今生受,今生所作來世報。

共修之,阿彌陀佛!
14. 望東樓 2015-04-09 10:06:14
Ah, that seems making more sense. Thanks.
15. 亮劍 2015-04-09 10:34:32
9楼……講起真係傷心欲絕,又要贴呢篇回應!!!
亮劍 2014-06-09 08:55:15

現在呢个打房政策,最受打擊的範疇係果D千零万嘅物業!

呢D楼要付富豪才应俾的呎價同税率,但享用的面積係公屋居民嘅呎数,或係舊到要進行大维修的楼龄!

兩三年前在西半山入嘅楼,要麼呢幾年楼價無升过,要麼續约冇得加租!因為幾年前西半山有大量舊楼被拆卸,那批受影響嘅小业主,因此一窩蜂搶高附近物業價格,有些个案唔使一年升足4-5成!

呢个世界有咁耐風流,就有咁耐折墮,嗰陣高追嘅业主全部扮蟹坐艇,看見新界ABC升到爸爸声,自己果D就不升反跌惨被屈机,真的眼淚心中流!
16. 好人兄 2015-04-09 10:47:02
博士膠論日日新,今日博士話"在金管局新例下,他們不能夠不登記貸款合約,財務公司亦知道,那些小業主九成沒有能力還款,如果小業主不能夠解除二按,銀行是會拍賣他們....."

竟然話金管局新例財仔要登記合約,竟然連財仔不受金管局管理都唔知?
博士呢篇文仲有個膠論,唔知大家睇唔睇到?
17. 路人甲 2015-04-09 10:48:12

大婆迫二奶攤牌 -(二) - 延續篇

家有惡妻之故!!

幻想下: 老公身形係新馬仔, 老婆係譚蘭馨!

試想想,如果屋企裡面個衰婆肯對自己好D(借錢來俾我買), 我又為何要去搵2奶(財務)呢?
係邊個教到我老婆咁惡對我?
咪又係政府(岳母乸)囉!!
教到現在, 返左去唐朝咁, 女權高漲,老公CHEAP到日日跪玻璃認錯!

但係岳母乸又唔關心下個女婿, 成日以為做男人好好做!?!!
奀挑鬼命,面無3兩肉, 仲要擔起重担挑, 揹住頭家, 
岳母乸不單止唔幫手諗下計仔(早早起多D樓,搵多D供應),
現在反而仲要坐埋上嚟係個担挑度, 搬埋嚟住. 個女又撓埋雙手, 一於唔幫! 
咁吃力! 有乜辦法唔出去搵女吖? 又溫柔又嬌肖, 仲曉得同您按摩, 醒你兩下(計平D)---
 (所有2奶, 剛開始時, 都係溫柔嫻秀,賢良淑德架?!!!!)
結果? 
有目共睹! 日子久了, 原來搵蚊挖砂都無, 仲唔走去搵第2個傻佬照顧下咩?

不單止毒殺親夫(哎吔的) , 仲要攞埋佢副身家!! 哈哈!
又一淪常家庭悲劇(地產版)!


18. 占士 2015-04-09 10:52:00

Oscar , 謝謝您上海樓市的分享!

19. law student 2015-04-09 11:15:36

to 15. 亮劍兄,

真心問.

小弟而家睇緊樓, 做緊功課, 而家西半山係咪入得過呢? 前景如何? 請指教.

20. 支持博士 2015-04-09 11:56:34
仲買咩樓,大跌在即
21. 舍神 2015-04-09 12:02:26
能夠"精盡人亡", "樂死了", 倒也不錯!真傳神,真抵死! 哈哈!
22. 沽港樓,買內房,發達快線 2015-04-09 12:16:51

新政刺激下北京住宅成交量暴涨 房价将涨15%

《证券日报》记者从上海易居房地产研究院获悉,在清明节三天中,一线城市成交1492套新建商品住宅,同比涨43.46%,其中,北京楼市成交量同比上涨222%

“新政叠加效应已经显现。”亚豪机构称,“3.30”新政颁布后首周,北京楼市新建商品住宅成交量开始小幅反弹,现已连续上涨4周。

值得注意的是,清明节一直是楼市营销的传统“淡季”,开发商对这个节点的销售兴致并不浓,但《证券日报》记者从上海易居房地产研究院获悉,在清明节三天中,“京沪广深”四大一线城市成交了1492套新建商品住宅,同比上涨43.46%,其中,除上海成交量同比下滑外,其他三大城市均全线上涨,北京更是同比暴涨222%。

对此,亚豪机构市场总监郭毅向记者表示,借助利好政策的释放,开发商前期已推货量的消化速度加快。而对于购房者来说,新政刺激了房价上涨预期以及楼市“抄底”情绪的扩张,刚需、刚改性需求积极入市,成为在清明节三天中北京楼市销量创新高的重要因素。

此外,据美联物业全国研究中心判断,今年二季度,一线城市住宅市场房价将在一季度基础上上升15%-20%。

23. what goes up must go down 2015-04-09 12:22:04
【明報專訊】雖然近期一手豪宅暢旺,不過部分二手豪宅業主連使費計後需蝕讓離場。其中大圍嘉御山一個複式單位,新近以約2800萬元售出,原業主持貨4年半,連使費計後勁蝕近700萬元,為金管局收緊按揭後最大宗蝕讓成交

 

24. To 23/F 2015-04-09 12:59:58
你意思是豪宅會爆煲?
25. 亮劍 2015-04-09 13:34:51
law student ……
如果你是初次買楼,咁小弟並不贊成閣下在西半山首置。
除非你家人在呢度居住緊;你呢一排在股票及其衍生工具市場執好多;或父母輩好有唔旨在。
首置應買有升值潛力的楼,而不是你想要的楼。

希望你了解。
26. Jon 2015-04-09 13:38:57

回三楼:

上海以内中外还有外环外, 相信你应该了解过... 地段来说一般内环最值钱.。。

区域方面:

浦西: 静安 / 长宁 / 徐汇 / 古北 (日本人韩国人多)

浦东: 陆家嘴 / 世纪公园 , 碧云 那块比较好!

我也刚从上海回来。上海未来一定会会是龙头。。。深圳广州根本没法比!北京气候太差!

我在上海 (5年)/ 北京 (半年)/ 广州 (目前)都 住过。。。上海的活力 / 人才的吸引力 / 国际化的程度目前来说已比香港好。

但这次去的感觉没以前好,人(包括老外)都不像以前友善了。。。跟香港一样太挤了。

27. 村長 2015-04-09 13:55:13

真係比博士講中, 連陳志雲都將自住單位 N 按變現 (跟據博士 definition, 轉按變現 = +1按), 去買 2200 萬細價新盤!!  冇實力就唔好買啦, 左按右按 1開2 真係好危, 除時火燒連環船 


http://news.mingpao.com/ins/%E9%99%B3%E5%BF%97%E9%9B%B2%E3%80%8C%E5%86%8D%E6%8C%89%E3%80%8D%E8%B1%AA%E5%AE%85%E8%B2%B7%E6%96%B0%E7%9B%A4%20%E6%8A%BC%E9%87%8D%E6%B3%A8%E5%BE%8C%E5%B8%82/web_tc/article/20150407/s00002/1428410351847

2015年4月7日 星期二

本報發現,商台首席智囊陳志雲將手上的何文田亞皆老街豪宅「雅麗居」複式單位,再按揭予匯豐銀行套取資金。陳志雲接受記者電話查詢時表示,套出資金,是用來支付剛購買的天后新盤「柏傲山」的首期。他稱,「我不是炒樓呀」,我若賣了舊樓,絕對可以換購入這個新樓單位。至於再按樓套出多少資金?陳表示,這是我的私隱呀,不能說呀,總之是付新樓首期。

陳志雲剛以2210.1萬元購入天后新盤柏傲山3座高層單位,實用面積716方呎,實呎逾3萬元。陳表示﹕「我原本是陪朋友睇柏傲山,但最終自己買了」他稱﹕「我不需要再住咁大的屋,我現時舊樓建築面積2320方呎,實用面積1900方呎,我遲點多數會搬往天后新盤,舊屋租出去也好,賣出去也好,到時才算,要來畀首期」陳坦言,我是大樓換細樓,但其實我亦好鍾意現時何文田的單位。

陳志雲亞皆老街的現居,是2001年以1200萬元購入,現時市值逾3000萬元。

被問及對樓市的看法?陳志雲﹕「中長期我都看好香港樓市,縱然經過97至03的低潮,香港樓盤若然位置好,優質,而且負擔得好,係可以買」陳表示﹕「香港樓宇的供應不會夠,一定不會夠」

被問及會否繼續入市?他表示﹕「久不久我都會去睇樓,舊樓我都鍾意」若有足夠資金及能夠負擔得起,會考慮再入市,其實不只住宅,有餘錢買工商物業更好,因為不受3年額外印花稅規管,他重申,香港樓市供應始終不足夠。

28. 請教亮劍 2015-04-09 14:01:46
請教亮劍

那裡最合上車?

淘大可以吗?

謝謝
滿記
29. 請教亮劍 2015-04-09 14:01:51
請教亮劍

那裡最合上車?

淘大可以吗?

謝謝
滿記
30. 講故 2015-04-09 14:10:21


      又來講股,  同地產有點擦邊球,  希望不至大離題.

      小弟1970年衝入股壇,  40餘載已,  偶爾在電視見訪問股票行,  見那裡白髮先生,奶奶,  俱老曹所謂股壇 "麥克阿瑟 ",  股壇老兵也.  小弟徐經歷1973年,  歷史大股災外,  大小戰場,  一一親歷其境.  有進取的股民,  多數有做 " Margin "(中文唔知點譯 ),  藍薵50%,  股仔30%,  即係藍薵50萬本,  買100萬,  股仔70萬本買100萬.  股災幾次大跌市(三次以上),  都超愈60%以上,  好多人一舖清袋.

      觀乎樓市,  其操作近乎期貨及股市,  都係 " Margin ",  30萬買100萬樓,  其中當然有不同,  樓宇有租收.  樓災在記憶上,  無咁多,  最著名是1997年,  號稱十萬負資產( 記錯請指正),  如果有正常供樓,  可以安然渡過,  於今18年,  甩難矣.  如果此情發生在股場,  老早斬倉離場兼追數.  何得有安然?

      此所以雲兄言 : 在股市賺錢,  方顯英雄本色.

      有朋友及評論員,  認為中國美金太多,  死喇死喇,  美金眨值,  損失大矣.  我不太擔心,  中南海吃飯的謀士,  何止車載斗量,  我介小民能察覺到的,  他們都應該早作準備,  早年澳洲鐵砂,  每年加價一倍,  好多人為中國唔抵,  中國照買,  要洩洪呀,  唔通在似愛人般,  狂攬美金?  在貨幣戰爭中,  佢地一定有通盤策略.

      樓市難免一跌,  炒得太高,  過咗龍喇,  現在才入市的,  希望想舐埋最後幾個%,  提防得不償失,  小心!  小心!
31. law student 2015-04-09 14:14:26

to 25. 亮劍

謝賜教.

32. Oscar Lam 2015-04-09 14:27:48
回26 Jon 兄,

謝謝 Jon 兄的資訊。小弟去年開始留意上海房地產市場,去過上海幾次,對上海的認識只能算是十分初步。

兄台說:"上海的活力 / 人才的吸引力 / 国际化的程度目前来说已比香港好。" 本人十分讚同!這也是令人傷感之處。

兄台熟知大陸情況,希望以後能夠多留言。使我們這裡的網友有所警惕,並多一些了解中國這個巨大的市場,使我們在香港房產以外有多一個選擇。
33. 亮劍 2015-04-09 14:56:18
28 楼……
政府起動九龍東,有人鋪橋搭路,又有就業機會,你揀得寶及淘大正路,但如果呢度無盤,咁選擇將軍澳亦可,呢度打後大把新盤,應該用貼市價推。
34. Gordy 2015-04-09 14:58:25
謝謝分享!
35. Jonathan 2015-04-09 15:14:20
Oscar 兄,我之前有提过開個位分享下大陸海外樓,但引刀話呢度d人唔好大陸樓。大陸中介講嘅嘢不要盡信。如要貸款最好有熟人介紹銀行,除非你D料齊。大陸樓嘅holding cost 較香港樓低,只有買入賣出的稅較高,管理費又平。租金差不多全部穩袋。所以唔好比表面回報嚇到。我土生土長嘅香港人,返大陸工作十幾年,見到香港咁我真係好心痛。
36. Jonathan 2015-04-09 15:16:04
引刀兄,你南方好似熟d,分享下呀!
37. abc 2015-04-09 15:46:20
樓市升了咁多年,終於輪到股市.
遲些股市繼續爆升,財富效應,從股市贏了錢之後,資金將會流入樓市,跟住再推樓價上高峰.
今次中國QE,大家一齊發達啦!
38. 80 後求生隊長 2015-04-09 16:57:50

父幹新常態


最近網絡不停出現一些成功需父幹的報導,包括之前講話月入8000買林保堅尼之類,到有贊神呢個令人響往的人物,以致今日係萍果出現的四位靠父幹上車的仔女,當中由好耐之前的論調,即係死廢青條命生得好,去到最近有老豆幫手係一件美事,睇黎呢種葡萄的心態可能會被改造,也許有一日大家都可能會認命,因為有時真係好醜命生成,投唔到注好人家真係無辦法。


有父幹同無父幹,講真真係無得分好與壞。有時我都想係有個李嘉誠咁样的老豆,不過這些機會不屬於我,但隊長的家庭都叫做小康,已經其實很不錯。反過黎睇,成長係香港,其實好多時大家都習慣左一套的拉關係的方式,當然香港講的關係同大陸果隻係好唔同,但好多時我地生活都離唔開"識人",例如你去買演唱會識人買飛;飲茶識人攞位;買野識人有折咁,都係一D講拉關係的野,大家都司空見慣。但推多一步,岩岩出黎的時候搵工,可能都係靠親朋戚友,以致屋企人老豆老母去幫手介紹,亦大有人在。而父母幫的,何止係由你搵錢果一刻,睇下呢家的怪獸家長,由play ground開始,到爭入幼稚園,小學中學,動用金錢陪養能力,用人脈打通學額,父幹或母幹,從來都存在,問題只係你有無受惠而已,而沒有的當然會感到"唔公平"


公唔公平呢個咁高道德精神就係另一回事,番番黎講年青人上車以致樓市,大家爭逐已經歸邊的樓盤房源,扭盡六壬已經成為新常態。當你仲係度計緊自已月入儲幾多錢先夠首期,政府又有無機會幫到你,以致幾時加息同埋大市幾時冧的時候,市場同時有一批人只係諗緊點样可以係現有框框下上車,理L得你講咩嘥氣都好,目標設定得好清晣就係要計掂條數而已。而係殘酷的現實社會,如同你小時候爭學位,排隊撘車一样,總之你能夠達成目標就係成功,話之你咩公平唔公平,我住到係間屋有個竇先慢慢再傾,呢個就係今日的香港社會,你可以唔認同,甚至隊長都未必認同,但係呢個現象每一日都發生緊,if you can't beat it, then join it,無計。


其實樓價高企以及供應少係一個現實,大家係上車路上各施各法已經好明顯,但以一己之力,即以一個人,仲要係一個年青人的收入去同個世界競爭,呢件事何止係難,直情係無可能。所以好多人,要不就搵個伴侶,要不就靠屋企,合二人以及全家人甚致兩家人的能力去買一層樓。如果你唔意識到呢句說話有幾powerful的話,咁你就只係浪費你自已的時間以及精神去白控訴個世界,因為你永遠都放自已係一個劣勢。


你可能只係最近三兩年先特別多聽到父幹的例子,也許係時代變了,又或者其實係一個新的勢頭。不過隊長的理解係如果你係2011/2012年前諗買樓的,其實你要用一個人的能力去買去諗,又肯接受現實唔係一步到位買間豪宅的話,其實絕對唔難。但去到今日,由於樓價又再上升,呢家要買層樓受到政府出招影響,個情況已經係發展到要買層差D的樓都可能好難,當然仲有人靠到自已上車,但更多人因為跌出左上車網,所以就要多左屋企人幫手,呢個係因為價錢上升而引發出黎的效果,而當大家仲係到想營造負面型象之時,其實對於普遍的父母又開始變得容易接受,特別係睇見人地個仔都係朋友幫手搞掂,但自已個仔仲係為層樓而愁,特別係幾年的婚事都看似會受影響,父母有能力的都好樂意挺身而出,而當然如果你屋企無呢個能力的,就只能葡萄而己。


不過隊長認為更加要留意的係呢個成功需父幹的趨勢成風之後個樓市,因為樓價去到今日係真係超出左一個年青人可負擔範圍,所以我認為如果你係今天畢業而只計自已的學生,到你真係做野3-5年后,如果樓市沒有被隊冧,以后上車的機會係接近零。呢個唔係你能力的問題,因為今天開始接下來的社會,係傾向以下面的equation而訂價:


人工 + 儲蓄 + 屋企人 + (男友/女友)


但很抱歉,成個equation最大比重果part,就算你個人唔係,但對於市場其他人黎講,最大果份仍然會係屋企人果舊,亦即係所謂的父幹。當呢個新趨勢成為新常態之時,樓價就一定會脫離人工,而再用咩家庭收入中位數去計樓市,只係不設實際,因為你無法去計算一家人可以攞到幾錢出黎幫個仔上車。之但係如果人人都係要靠父幹上車,係今日盤源怠盡的情況下,好快就會由一個optional的事,變成fundamental,到時無父幹的人,好大機會真係唔駛旨意上車。


所以唔好睇少呢個父幹的精神,更加唔好著眼於被人標簽為廢青,當然你可以搏樓市冧,但如果唔冧的話,下一個五年,香港好大機會係上車靠父幹的地方,而呢样受鍚子女的心,睇下今日7080后的怪獸家長,你就知起碼仲可以玩多20年。

39. Peter Paker 2015-04-09 17:27:19

To 6/F yy


就算財仔有1萬單又點,居屋加私人樓已超過150萬伙,1萬單算D咩?況且好似你咁講,財仔有排都未夠1萬單

40. cinda 2015-04-09 18:02:52
我正是2按財仔受害者之一
與前夫共同擁有居屋一間,一心諗住鬥長命留給女兒
但佢就拎左去財仔2按,3按,3按仲係一個騙局
當然錢係佢借,我唔會上身,但亦清楚佢根本還唔到,
所以立即斬倉,因為之前其實已辦過準賣證,不過唔見左,所以只係幾小時就可以立即拎妥準賣證及2日內趁市場仲係火紅之時賣出分錢

而當機立斷係因為我係行內人,亦見到唔少同類個案,越拖,成本越貴(利息18厘以上,甚至30厘)


41. CD ROM 2015-04-09 18:17:54
亮劍兄, 非常同意你那句, 首置應買有升值潛力的楼,而不是你想要的楼~~~~ 可惜的是, 首置上車既朋友, 包括當年的小弟, 都係聽完都入唔到耳..........  
 
近年, 眼見身邊朋友都係咁 重覆犯錯    ........

我同一D比較早上車既朋友力勸, 都無功而還, 現處半放棄狀態...........
42. CD ROM 2015-04-09 18:26:58
Oscar兄, 小弟都幾經常往來大陸, 上海係我覺得最對辨既地方, 感覺好好. 亦如Jon兄所言, 佢既好, 好到令我非常擔心香港既處境............

但係大陸買樓投資, 如你所講, 投資回報好低. 我覺得同中國人既心態好有關系, 就係買磚頭既心態太熱烈.只買不租!!!........... 但問題來啦, 如果投資只賺價而不賺息, 如自斷一手, 又值唔值得呢???
43. 7人7頭 2015-04-09 18:28:39
老TOM,又話爆,,,你個菊花都未爆叫樓點爆
44. 笑看人生 2015-04-09 18:53:15
回43樓

你諗咁多嘢,個腦遲早爆,保重保重。
45. 肥婆四 2015-04-09 19:28:50
 我以前寫過一篇文章,叫「大婆趕絕二奶戰術」,當然是講地產,但我已經唔記得內容,兩年之後,竟然時移世易,今次大婆不但沒有趕絕二奶,甚至默認二奶存在,但二奶唔肯,竟然迫大婆攤牌,做現代齊人原來都唔容易做,今次做齊人的就是各位小業主,如果有銀行承做首按,銀行當然是大婆,如果有問財務公司借錢,財務公司就是二奶,以往,大婆根本默許二奶存在,因為很多時二奶沒有登記,雙方秋毫無犯,直至政府要嚴格執行一夫一妻制,二奶開始發難,迫大婆攤牌,今次做小業主就慘了,如果沒有人幫忙,小業主最後都被迫投向二奶懷抱,在苛索過度之下,精盡人亡,我不是危言聳聽,故事正在上演。
         做亞媽間接攪到女婿頂唔順,精盡而亡,悲哀!亞媽太狠心害埋個女無餐飽,大婆等乜咁,邊度會重有耐心?唔向外發展有鬼啦,到時唔知攪出啲乜野事無人知,呢啲危機唔知亞媽有冇諗過,祝佢好運喇。

46. 在水的另一方 2015-04-09 19:55:18
Oscar 兄,我猜你看的應該是仁恒西郊。我和仁恒的Sales談地區的好處和長遠的升值空間。Sales 講的重點和Oscar兄的看法差不多,國家重點發展和以後的配套。這幾點真的好吸引。我問對面街的房子(好像別墅)是乜屋。Sales的回答是搬遷房。政府收地後建築去安置這些農民。還有右手面的一塊很大的地也是要建搬遷房!但Sales同我講政策很快會改,這些會投標賣出。最後都是不敢買,因為前景不明朗。

仁恒還有二個盤在浦東。我個人覺得東郊花園不錯,近自貿區,保稅區和張江高科技園區。中央317文檔對自主研發應該對國內高科技公司有正面影響。另外川沙的Disney比較近。師兄下次有機會去看看。現在均價42000一坪。
47. 在水的另一方 2015-04-09 20:20:09
Oscar兄,

請教貸款的問題。我同中國匯豐問過,回答是不做外國人的貸款。請問有那間外資銀行會做美元或港元的貸款?F

48. Oscar Lam 2015-04-09 20:23:19
回42CD ROM 兄,

聽我朋友說,上海政府未來追趕的目標是倫敦、紐約這二個國際金融中心,已經沒有再提香港了。聽到這裏,我心理很不舒服。

投資上海房地產要有耐性,不要期望樓價在短期內大幅上升,要長期持有。另外,丟空物業𣎴出租,特別是豪宅物業在上海十分普遍,我們要接受現實、入鄉隨俗。
49. Oscar Lam 2015-04-09 20:38:32
回46師兄,

是仁恒西效沒錯!師兄對於上海房地產非常熟悉,請多多指教!在下認為這個樓盤前景秀麗,價格便宜,只是有一點,該區發展成熟可能需時三、五年,如果作為自住沒有問題,可以邊住邊等樓價升值,但如果想在短期內出租單位可能較難,因周邊配套未能配合。

按揭之事可以找代理協助,他們有網絡,為了生意,他們有辦法。
51. Jonathan 2015-04-09 22:32:28
仁恆品質不錯,小區管理維護也好。較出名有仁恆濱江,仁恆河濱城等等。但老實說,小弟較細膽,只會買中環以內的地段。因為上海中心跟本沒地賣了。相反外環(包括有兄台説的川沙)大把地。40000幾蚊你不如加多一點買中山公園或成煌廟嘅"次新房"。容易出租!防守強!你要衝嘅就買大虹橋如你説的仁恆西效,或外高橋附近的也有自貿區概念。大陸樓一般保養較差(住戶質素問題),仁恆已算管理得好好,一些國企如越秀就管得好差,換貨要較香港樓密些。。。
52. 局外人 2015-04-10 00:04:06
DLLM....發展商提供嘅二按又話小業主借出面財仔錢!!!  呢間係"房協"呀!!!  仲首兩年免供免息....其實等同房協十多年前的首置計劃, 協助業主置業其中一樣貸款計劃! 咁都比你又講到去變成銀主盤, 真係費話連篇!  係要變銀主盤嘅, 借六七成按揭都會啦!! 
而家開始好多人都覺得博士在亂咁講嘢,唔好再講財務公司啦

53. 支持博士 2015-04-10 00:05:20
用盡所有方法唱哀唱淡摟市
54. 局外人 2015-04-10 00:05:38
湯生二月九日預言三個月內細價樓爆煲,餘下的最後一個月了,是神機妙算還是判斷錯誤快見真章,祇有祝湯生好運了,望黑天鵝真的出現,但財仔手上沒有一萬二千宗二按物業已是鐵一般的事實。
55. 公屋戶 2015-04-10 00:08:00
56. 局外人 2015-04-10 00:09:18
博士膠論日日新,今日博士話"在金管局新例下,他們不能夠不登記貸款合約,財務公司亦知道,那些小業主九成沒有能力還款,如果小業主不能夠解除二按,銀行是會拍賣他們....."

竟然話金管局新例財仔要登記合約,竟然連財仔不受金管局管理都唔知?
博士呢篇文仲有個膠論,唔知大家睇唔睇到?
57. BBB 2015-04-10 00:35:31
To:CD Rom兄,Oscar兄

香港嘅定位係大陸同外國接觸嘅橋樑
司法,立法,執法沿用英國舊制配合基本法實行,政治環境穩定,完美嘅資本主義
大陸,一黨專政,黨治維穩嘅司法制度,視人權如無物,所有政府機關,金融市場黑箱作業,中央說一句有新法案,上正指數就可以由六千三百點跌到千八點,哈

港幣嘅定位係人民幣同外𣿬對換嘅橋樑
不難想像,人民幣全面流通後三五年,就會好似宜家盧布同巴西幤咁比美國打殘,除非亞投行能起作用

外資大部分只是在上海插旗,而不是大手投資,因大陸政局不穩,沒有合理嘅司法制度

雖然系港共政權管治下嘅香港已一步一步,步向死亡,但只要司法制度不改,或人民幣不能自由兌換,上海要在2047年前要超越香港?只是說笑(=゚ω゚)ノ
58. 引刀一快 2015-04-10 00:38:25
To 30l樓 講故兄

Margin 叫融資融券

中南海吃飯的謀士,  何止車載斗量,  ”

兩個問題,1,財技唔及猶太人係現實。
2,權術問題,係民族發展一大窒礙!
59. 引刀一快 2015-04-10 00:45:49
To 36樓 Jonathan兄

中國南方嘅定義,應為黃河以南,Oscar Lam兄今次去去上海,乜都update兼到肉過我啦。
60. 引刀一快 2015-04-10 00:47:46
Oscar Lam兄

身在張家界,今晚飲到pair pair full,返黎搵你指教。
61. Pp 2015-04-10 01:51:19
To 6/F YY
湯生個賭局一早已認左輸,不過湯生都話左情願自己輸也不希望見到樓市屍橫片野。而且政府已經出左手預防佢爆,所以輸中有嬴,大家都是贏家。
樓市只調整左3-5%就向番上走,十分健康。
62. Oscar Lam 2015-04-10 07:29:30
回刀兄,

期待你回來互相交流,並祝旅途愉快!
63. 講故 2015-04-10 08:25:59


      To : 58 引刀兄

      多謝指教 !  至於謀士之說,  我是想說明中國是有準備的,  并不在財投上,  一較高下.  


64. 講故 2015-04-10 08:49:58


      To : 38 隊長

      閣下文中內容,  是強調父幹的重要性及必須性.  現今社會,  很難再有白手興家,  如果沒有第一注入場的賭本,  除了打工,  別無選擇.

      觀此長文后,  嚇咗一跳,  此長文能出自80后之手?  思路清晰,  流暢,  沒有的的麼麼,  佩服!  佩服!


65. 肥姐姐 2015-04-10 09:45:39
To:58/F 引刀兄弟

講起財技唔及猶太人就真係令我深有感慨,我又講過真故事比大家聽聽。

話說多年前我到一猶太客人家拜訪,獲殷勤款待,飯後和他們一家三口閒話家常,猶太人夫婦有一個兩歲多點的小孩,很可愛的小不點,當我想抱他起來,這小孩馬上走開,還表露出一面小心戒備的樣子,哈,這可讓我有點兒意外了,要知道,肥姐姐我的親和力是很高的,無論大中老小我都有辦法和他們做朋友,這個小孩可有點特別!

猶太人父親看見我搞不定他兒子,一笑,張開雙手說『過來,讓爸爸抱抱』,跟住奇怪的事發生了,小孩就是搖頭,不肯過去, 這時,猶太人父親才滿意的轉頭對我說『你是不是覺得很奇怪,孩子對所有人都抱有防備戒心,這其實就是猶太人財技教育的一部分,如果,孩子走過來讓我抱,我會馬上放手,讓他跌在地上的』。

和猶太人做生意,要切記一樣事情,無論他們表面怎樣友善,基本上,他們是不會信任你的,連親生父親都要抱有戒備心,就更不要說是一個生意夥伴了。


66. 亮劍 2015-04-10 10:01:56
猶太人做生意最叻,玩財技最醒,又有尋根問底的 DNA,但他們有樣嘢係第二D人無嘅,就是乜都有個價,為求利益乜都可以出賣!!

猶太人雖然操控咗世界經濟,但因為猶太裔所佔的人口比例,相對其他民族係小数,所以歷來他們都要依附強者才能得到最大利益。

你歐洲有米路,佢哋去歐洲;
你中東有錢揾,他們去中東;
你美國夠強大,佢哋去美國。

因此小弟相信,要是中國呢個亞投行及一帶一路搅得有聲有色,咁不排除以色列會進行雙邊押注。


67. 吹水黃屍 2015-04-10 11:23:37
80後隊長只係一個黃屍支持者,有樓都一定係吹水,篇文只係為黃屍提供失敗既借口,80後淨係識反政府,邊有60後咁有見地有能力?
68. 我都想開賭局 2015-04-10 11:27:07
如果赢就是神人,輸就是偉人。跟屁蟲又真夠無知。
69. 元朗人 2015-04-11 23:26:42
Oscar 兄

上海之行很開心呢,謝謝分享!

香港雖然最近樣衰衰咁,但爛船有幾斤釘,大家繼續跳舞先啦,將來天曉得。
70. 引刀一快 2015-04-13 13:38:07
To 63樓 講故兄

準備係有,但係變數加內患亦不少呢。
71. 引刀一快 2015-04-13 14:25:44
To 65樓 肥姐姐

妳嘅見聞,令我諗起少年時代一本書,叫【離離原上草】。

唔同嘅民族,對孩兒嘅教育,往往都有一種對應地理環境、風土嘅民族共同理念,猶太人如是、日本人如是,有共同嘅小兒教育方向、理念,國家管治發展就更有導向性。
我記得睇過一部紀錄片,係某地非洲民族,成人禮係親手扭斷自己隻狗嘅頭頸,可能係出于對克服困難嘅堅决,同面對社會不以感情為先。講真,好可怕。

反觀我地嘅國家民族,孩提教育完全各司各法,但係管治又要求社會理念一致,此為一大敗筆。
72. 打工仔 Andy 2015-04-13 14:35:08

Oscar Lam兄

多謝分享!