地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:5545    回應:1
文亮言

內銷與外銷的品質是不同的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月28日

  今早準備跑步時,見到一個在內地工作老友,攞住一袋二袋,好似搬家咁樣,老友話趁回港幾日,買必需日用品返內地,我話咁奇怪,現在香港人排隊上內地買嘢,點解老友反其道而行。

  同樣物品,如果是由內地製造的話,內銷與外銷是有分別,外銷的質素會比內銷的好得多,所以,老友唔明白香港人點解要北上買次貨,或者,現在內銷的水平已經提高,但長居內地的香港人都會買香港貨,甚至在香港工作的優才專才,返屋企時都會買一大堆香港貨作為手信,尤其是藥物。

  並不是只有中國內銷比外銷差,最近發現做假數據的正露丸,出事的是用作內銷,出咗事只要鞠躬便可以解決問題,如果外銷出事,可能要付出巨額賠償。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-04-28 14:49:23
最大問題唔係外銷貨有冇靚啲,係最怕俾香港都變埋俾內銷貨。