地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:35326    回应:5
敢说亮话

茶餐厅乱话(1)从来男人都是负心人

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年10月24日

  星期日早上在跑马地马场跑完步,行过去跑马地区内一间明星茶餐厅食早餐,伙计问我要不要坐暗格,我话又唔系什么大明星,毋需要坐暗格,谁不知伙计话,近日我的「听楼市」言论得罪了不少人,唔觉意被其他雇客泼水就唔好意思,我话少担心,去得那一间茶餐厅的人,教育水准都有咁上下,这些事我唔担心会发生。

  跑马地那间茶餐厅点解会被称为明星茶餐厅,除了出品水准不俗之外,因为跑马地有很多艺人居住,那间茶餐厅有一个暗格,让那些唔想被人见到真面目的艺人坐,其实,他们担心都是多余,未化妆,就算见到都认唔到,他们自己心理作祟。

  伙计送杯咖啡埋嚟,顺便闲话几句,问我点睇莫少聪,洪欣单嘢,两个加埋都接近一百岁,分左手又已经咁多年,现在又互数对方是负心人,平时伙记问楼市,我就很容易答,问我八卦新闻,都唔知点答,所以,我用常理来答,答案很简单,但亦非常肯定,毋需讨论,从来负心的都是男人,我有一个朋友,离婚之后猛数他的前妻不是,他的朋友听到闷,不知不觉在鄙视他,离开了他,有一日,他另外一位朋友对他说,从来负心的都是男人,离婚后应该对人讲前妻的好说话,而非坏话,离婚只不过他没有福份,这样讲男人听到之后就会接受,女人就会同情,伙计听到之后话绝对同意,叫我得闲写平日我们在茶餐厅的谈话,我话考虑一下,谁不知伙计继续话梁启超都有饮冰室文集,我点解唔敢写,我话唔系唔敢,反问伙计点知道梁启超有饮冰室文集咁劲,佢话同梁启超系同乡。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2016-10-24 09:37:58
香港D艺人,真系摸埋都年近半百,一唔系就年近花甲,咁严重嘅青黄不接,点解特区政府唔早早对演艺界进行催谷,冇咗港星,香港仲点“特”?
2. Tony lam 2016-10-24 12:55:41
男人老9分手最好不再提前度、内心更要望佢有更好嘅生活 !

对老婆/女友/屋企唔好嘅人、多数出街又喜欢同人称兄道弟、呢D友仔千祈要同佢保持距离、更冇做得合作营生、佢地通常系极不负责任、更喜诿过於人。
3. 引刀一快 2016-10-24 15:08:33
契弟琳琳


扮乜春风度吖,明明系自己走数,都夹硬冤枉人俾假货,你自己咪就系“诿过於人”嘅人办罗。
4. Tony lam 2016-10-24 22:08:33
儍刀    对不起 !  可怜你匿埋深山老林、旱咗咁耐、难得以为装到个老衬、呃多少使费湿湿口、点知遇着牛林咁粗暴、队爆你之后又唔领当、怪你自己冇春用啦!但点都要多谢你咁趣怪令到我好胶兴。
5. 引刀一快 2016-10-24 23:08:18
契弟琳琳


唔使装喇,真系以为你有钱俾咩,平心而论,唔系你话“加五”就绝对唔会追你数,因为收少个崩都益咗你,呢类笋嘢唔系你D小家种有机会掂嘅。