地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:44554    回应:19
敢说亮话

现在买楼是最冇胆的人

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2015年8月6日

  有前辈问我有冇胆,我话胆生毛,前辈唔同意,因为现在有咁多人以创新高价买楼,都唔见我买,点样可以话胆生毛,前辈咁讲我绝对同意,就算话我冇胆我都承认,我的确现在冇胆买二手细价楼,用创新高价买就更加唔会,但我又唔同意现在买二手细价楼的人很大胆,严格来说,他们是最冇胆的人,在过去几年,有咁多好机会都唔买楼,到现在才买,如果有胆量,早几年就已经买咗楼,不过,就一定有人不同意,他们认为在过去几年,经济未明朗,而大多数评论员都预测楼市有下行风险,所以,暂时未买楼亦是非常正常,唔可以话当时冇买楼,而现在买楼的人冇胆,这点我同意,但亦有补充。

  现在经济虽然比较明朗,但亦只是当时经济学家所担心的事,逐渐浮现出来,利息在经过7年低息期之后,将会向上调整,供应量唔使我多讲,否则,地产商都不会以同区二手楼买楼,我讲的是细价楼,中型单位以及豪宅,依然有两成以上溢价,从DSC执笠,新报结业事件,大家亦睇到经济转坏,虽然有人认为今日买楼的人很有胆量,但我认为他们只是慷慨,正所谓慷慨赴死易,从容就义难,昔日大环境可以从容买楼就推三推四,今日就有如此胆量,其实,胜负早已出现,如果昔日买楼的人都变成输家,今日买楼的人会怎样,我又唔敢想。

  有人话刚刚储够钱上车,如果是这样的话,我只能叹一句时不与那些人,既然如此,何不再等一会,待市况比较明朗才作决定,如果市况转坏,楼价一定会下跌,到时才考虑仍未迟,这亦是物业投资者三字诀「等,忍,狠」中之忍,够钱买楼而唔买就要忍,唔够钱就要等,至於狠,一定要够胆才可以,当日,有能力而没有买楼的人,他们只能怪自己当时唔够狠,千祈唔好赖那些经济学家,他们大多数都是租楼住,点会鼓励其他人买楼。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 旺丝 2015-08-06 09:11:20
博士请问要忍到几时先可以狠?
忍同狠好似有D矛盾!
2. hifi 2015-08-06 09:13:53

依家先致买楼D人,只有一句QE+低息全赖有你。

3. 只怪当初不够狠的80后 2015-08-06 09:26:30
TO 1楼, 博士之前的文章有说, 等多一两年, 明年底左右~
等的真的很累, 忍的也很辛苦, 最怕跌只跌个10%, 那也真是意思不大
4. alan288 2015-08-06 09:27:07
When we can buy flat?
5. 小妹 2015-08-06 09:31:25
想买多个物业保值,一於听博士话,等等等。
6. 贵公子 2015-08-06 10:16:52
物业投资者三字诀「等,忍,狠」, 其实都可以放系股票上!
7. 朗晴 2015-08-06 10:45:14
DSC执笠并无指标性,因为啲家私款式停留系八九十年代,有朝一日如果连姨妈家私都话做唔掂咁就真正大镬.
8. 投资者格言?? 2015-08-06 11:42:00
成功的投资者:快狠准
失败的投资者:等忍狠

9. 路人甲 2015-08-06 11:57:03
香港可能真系差左啦, 尤其无左大妈落来之后.
但系, 我地现代人的生活模式其实亦已转变了不少.

大的电器店倒闭, 有好多原因, 租金贵系主因之一.
买电器来讲, 多数去X泽, 百X汇等连锁店买, 都几乎被佢垄断晒咁济. 我们无乜CHOICE.

至於新报, 太不合时宜了. 
以前有' 天天日报', '新报' '成报' 都系主流报纸. 
果阵, 边有咁容易上网搵到资料, 读书最叻就系去library搵料. 
真系既唔updated, 又难找到.

人又讲习惯性, 仍然买报纸的, 会钟意睇生果报或东方等, 比较多人买.
年轻人连免费报纸都唔多睇, 主要上网, 或者睇下电视就算. 
上网都系打机或者面书, INSTAGRAM等.

我咁老饼, 都已经爱上网购, AMAZON, EBAY, 淘宝,etc...
不知几方便, 钟意欧洲野, 网购以paypal付又得,credit card都得. 
毫无难度. 隔几日就寄到嚟啦.

报纸以实物来睇, 我们现在, 好像经济日报也好, 信报都好, 甚至免费报纸, 都可以网上面看到. 打开电脑能知天下事. 连博士的文章也可以天天看到, 您说, 新报怎么唔执笠吖?!

10. 维廉 2015-08-06 13:23:36
同意9/f 路人甲兄嘅意见,报纸我会上网睇,但系而家日日都仲会买返份报纸,主要系支持吓,其次系睇吓广告。成报同新报呢啲非主流报纸,储唔到读者,我当然唔会买,又唔系钟luen辩嘅亲生仔,冇条大水喉射住,佢哋执,系正常不过噃
11. 历史长河 2015-08-06 14:19:58
小弟读书吾多,看完该文,感觉博士的例子中冇胆是因为过去几年该买而未买。如理解力有错,请指正。

严格来说,他们是最冇胆的人,在过去几年,有咁多好机会都唔买楼,到现在才买,如果有胆量,早几年就已经买咗楼」
12. tweetyho 2015-08-06 15:48:33
我觉得博士系指有胆输冇胆赢
13. 引刀一快 2015-08-06 17:53:31
To 9楼 路人甲兄

新报呢份报纸嘅价值远超你想像。
14. 等爆 2015-08-06 18:00:05
咁而家买地个D系咪又最无胆呀?

【on.cc 东网专讯】西铁元朗站项目代理人港铁(00066)公布,元朗站物业发展由新地(00016)以93.2亿元投得。以项目总楼面约148.5万方尺计算,每方尺楼面地价约6,275元,较市场估值上限大幅高出约25%。


资料显示,元朗站项目将兴建6幢分层住宅,提供不少於1,876个单位,当中7成单位为面积不多於538方尺的中小型单位,项目预计於2022年落成。


15. 十郎 2015-08-06 18:06:33


      系冇胆等,  冇胆等到跌.


16. 银行人 2015-08-06 21:08:21

博士

 

有几个观点不知你有没有考虑

 

1) DSC不代表香港经济

请不要介意, DSC根本就完全没有市场价价. 生意模式只是靠量从供应商取低价及长数期. 当年泰林倒闭已证明这生意模式不行. 消费力稍高一点都会去IKEA. 我身边真系一个朋友都无去DSC. 况且, 如果真的要便宜, 回大陆就更便宜如果IKEA都要关门我就认同你的说法. 就算实惠都在转型做细单位家俬

 

如果我是DSC BANKER, SORRY, 一蚊都唔会借俾佢

 

2)商场化

 

香港人越来越少行地铺. 好简单, 行街已经系一个家庭日. 去商场又有餐厅, 又有游乐场, 又有冷气, 方便好多. 行地铺, 又热, 又下雨, 冬天冷, 夏天热. 你睇下HYSAN, RECURRING PROFIT/REVENUE 都系年年升 http://www.hysan.com.hk/wp-content/uploads/2015/08/2015-Interim-Results_FINAL.pdf

 

我肯定HYANRESULTS 2015都一定升

 

博士, 唔好介意, 以前一铺养三代已越来越难. 铺位的历史任务已差不多完成

 

3) 网上化

 

有人话话的士难做, 点解会有UBER 搵大钱? YAHOO 盈警, GOOGLE盈利新高. 电话难做, APPLECASH多到USD 200BILLION (超过一万五千亿港元)

 

有人话, 酒店入住率下降, 我真的笑了出来? 他们都不知道AIR BnB都抢他们的市场?

 

网上购物已是不可改的事实.

 

博士, 你物业的策略有在与时共进吗?

 

3) 香港经济真的差了吗

http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/sp250.jsp?tableID=030&ID=0&productType=8

 

数字是不会说谎的

 

 

17. 银行人 2015-08-06 21:55:58

博士

 

有几个观点不知你有没有考虑

 

1) DSC不代表香港经济

请不要介意, DSC根本就完全没有市场价价. 生意模式只是靠量从供应商取低价及长数期. 当年泰林倒闭已证明这生意模式不行. 消费力稍高一点都会去IKEA. 我身边真系一个朋友都无去DSC. 况且, 如果真的要便宜, 回大陆就更便宜如果IKEA都要关门我就认同你的说法. 就算实惠都在转型做细单位家俬

 

如果我是DSC BANKER, SORRY, 一蚊都唔会借俾佢

 

2)商场化

 

香港人越来越少行地铺. 好简单, 行街已经系一个家庭日. 去商场又有餐厅, 又有游乐场, 又有冷气, 方便好多. 行地铺, 又热, 又下雨, 冬天冷, 夏天热. 你睇下HYSAN, RECURRING PROFIT/REVENUE 都系年年升 http://www.hysan.com.hk/wp-content/uploads/2015/08/2015-Interim-Results_FINAL.pdf

 

我肯定HYANRESULTS 2015都一定升

 

博士, 唔好介意, 以前一铺养三代已越来越难. 铺位的历史任务已差不多完成

 

3) 网上化

 

有人话话的士难做, 点解会有UBER 搵大钱? YAHOO 盈警, GOOGLE盈利新高. 电话难做, APPLECASH多到USD 200BILLION (超过一万五千亿港元)

 

有人话, 酒店入住率下降, 我真的笑了出来? 他们都不知道AIR BnB都抢他们的市场?

 

网上购物已是不可改的事实.

 

博士, 你物业的策略有在与时共进吗?

 

3) 香港经济真的差了吗

http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/sp250.jsp?tableID=030&ID=0&productType=8

 

数字是不会说谎的

 

 

 

 

18. 按居 2015-08-07 01:56:09
博士,您好!

似乎经济好不好各有论调。
我只是小市民。我只留意星期天去饮茶搵位难唔难。我发觉如果唔订枱的话可能要去麦记。

本人愚见是食肆生意应该系其中一项最 flexible & sensitive marker of economy. 例如我觉得开资大或收入不稳,我第一个action 最快最易调节就系eating out 方面控制。

本人并非想驳咀,只是想真心接受指教。谢博士!
19. 引刀一快 2015-08-07 07:21:03
To 17楼 银行人  BankPeople

数字是不会说谎的 ”

当然同意!通常都系“人”在说谎。

有“人”话香港“空置率”历史低位,长租都咁贵,咁airbnb点抢宾馆酒店生意呀?

至于街铺,栧位跌而靓位升,2、3綫影响大而1綫继续好,因爲品牌要有街铺。
商场铺再好,都只能够用嚟做生意,冇得竖大招牌,商场关门就冇人见,你开车可以见到商场铺门面咩?大陆D经纪知道你铺位靓,都系好似你呢铺讲法,因爲可以显品牌地位嘅靓位越来越珍贵,水人地放盘,佢就肥。

讲到DSC,话你知大陆系冇佢便宜,我谂你梗系番得大陆少,佢执笠都几令人惊讶,以前百老汇就系咁上下嘅模式,薄利多销,做到成爲一个小霸主,ikea同佢系两回事,商品、规模完全唔同,点解攞嚟比?然而北欧品味唔代表无敌,诺基亚咁好嘅手机品牌一样会沉。