地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:38128    回应:83
文亮言

银行公会是否存在

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年4月6日

  有老友同我讲,在农历新年之后,他与银行家聚会,十次有八次被银行家要求向金管局反映,现在对於商业贷款要求甚严,尤其是那些有物业的商人,经过一轮计算之后,比冇物业的更难借钱,我老友绝对明白,因为他也受到影响,但佢更加不明白,点解银行家要求他向金管局反映,他有一条问题唔敢问,恐怕得罪银行家,以后就很难借钱,於是问我,银行公会是否存在,如果银行业经营有困难,应该由银行公会出头向金管局或者政府反映,冇理由是由客户向金管局反映,万一金管局问银行家经营是否有困难,而银行家答不是,只是客户经营不善,财政出现问题,银行当然不会借钱俾一些有问题客户,咁样,走去金管局的人就大碌,他其实是知道银行公会是存在,而且由各大发钞银行轮流担任主席,他其实是想问,银行公会是否只是联谊性质,不会为会员争取权益,这条问题的确难答,而且又会得罪很多人,我都是不表态。

  在争取放宽逆周期措施这件事,我已经做了丑人,在金管局推出逆周期措施初期,我已经同物业代理讲,如果按揭成数收得太紧,有物业的人很难借钱买楼,他们会损失很多生意,他们回答是我很难借钱,其他人没有问题,是我个人问题,当时我想,如果我难借钱,有99%的人比我更艰难,物业代理没有危机感,我亦不便表态,立刻逢三退一,将一些表现不太理想的物业出售,准备过寒冬。

  银行从来不会为逆周期措施担心,收紧按揭绝对不会影响他们的生意,因为就算不能直接借钱给按揭客户,可以借给财务公司,而由他们再借钱俾银行客户,甚至用相同的物业作抵押,更加可以收取高利息,点解要投诉,金管局收唔到正确讯息,认为逆周期措施力度不够,於是由逆一推到逆七,直至唔准银行俾财务公司,效果立见,银行要减息争生意,大家就明白。银行公会当然明白,不过,他们不敢向金管局反映,否则,总裁问主席点解唔一早讲,搞到金管局要出到逆七,主席一於知知为不知就最好。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 40G. 2016-04-06 09:25:37
Good
2. 望东楼 2016-04-06 09:51:19
代理哥话最大镬系要提交入息证明。有钱哥最识系搵钱、最唔识系纳税。你话点搞?
3. 自我陶醉 2016-04-06 09:51:27
银行不愿放贷是全球性问题,不是香港独有,资产价值被货币政策扭曲,风险比回报大,银行自然不愿借,欧洲现在负利率银行也不愿放水,何况香港。现在香港评级展望被下调,他们更加不敢乱来。

其实,银行要绕过金管局的贷款上限不是没办法,只要在物业估值上动动脑筋便可,所以癫市时大部份物业的估价都是估凸的,只要借款人能过压便可以,何须惊动金管局。

4. 萧峰 2016-04-06 10:05:33
笑死!

银行依家系被政府捆绑,不知几想放债。请问美国加息后hk银行跟左没?依家系银行水浸,东亚已经退出H+1.6抢客了!

狮子银行一向用戴德梁行估价,你叫戴德梁行估多d啦!


5. 自我陶醉 2016-04-06 10:09:35
唔知有咩咁好笑呢?

银行有钱,只想借畀佢想借嘅人,但住住嗰啲系最唔想借嗰啲。

如果你去叫人估高啲,人哋梗系会当你傻㗎喇,仲洗问!  哈哈哈!
6. 打工仔 Andy 2016-04-06 10:14:14
我地持有物业, 以为自已身家丰厚, 但银行角度, 每一个按揭都是对银行的债项, 即使借好少成数!
7. 自我陶醉 2016-04-06 10:16:08
物业抵押贷款正正系最稳阵的贷款? 

笑死! 睇下几时喇!


8. 萧峰 2016-04-06 10:19:03
啱啱相反,银行正是将钱轮转才能生钱的生意,如果唔放贷,点生钱?而物业抵押贷款正正系最稳阵的贷款之一,因为一般小业主唔到山穷水尽,系唔系放弃物业既。



9. 萧峰 2016-04-06 10:21:31
「银行要绕过金管局的贷款上限不是没办法,只要在物业估值上动动脑筋便可」

系你话系估值上动脑筋哦,我话你听呢条路行唔通哦!

11. 枼孤城 2016-04-06 10:48:41
有物业的, 比没有物业的更难借钱, 生意难做。
12. 西门吹雪 2016-04-06 13:23:00
箫大侠同自醉兄所讲既野其实冇乜大contradiction, 点解讲到好似对立咁。XDDD
13. 自我陶醉 2016-04-06 13:53:03
西门兄

咪系罗! 所以我都唔明有咩好笑。 嘿嘿!
14. Ann 2016-04-06 13:58:41
有实力嘅商业客比条clean line佢都得,利息都无规定,唔超过法定利率上限就得,可能系银行唔想伤你老友个心,咪咁同佢讲,叫佢问金管局。
15. 惜缘 2016-04-06 14:02:13
以前有句说话,登天难,求人更难;
现在应改写为,求人难,按揭更难。
16. 引刀一快 2016-04-06 14:04:21
一讲曹操,曹操就到!
17. 引刀一快 2016-04-06 14:07:27
原来汤先生呢段时间逢三退一,唔知我屋企个老板几时批准我卖屋呢,叫佢睇睇呢篇博文先!
18. 萧峰 2016-04-06 14:57:19
西门兄,

陶醉兄讲紧「银行不愿放贷」,我讲紧银行好想放贷哦!

19. CD ROM 2016-04-06 15:27:09
刀兄, 博士退一系发生系 "在金管局推出逆周期措施初期" , 你唔好搅错左宜家先来退wor
20. 西门吹雪 2016-04-06 18:08:38
萧兄。银行多钱,很想放贷比没风险的人是对的(例如自住又过到压测的人),银行不想放贷给高风险的投资亦是对的(例如有很多物业,而且有财务困难的人)。当中没有矛盾
21. 萧峰 2016-04-06 18:52:35
西门兄,

并不是银行不愿放贷,而是港府逆周期措施令他们可放贷的人少左好多。但呢d人系未真系冇能力供楼?又未必哦,首期争半成都争好远喔!点解依家一手卖的好,二手就麻麻,就因为发展商提供多d按揭,帮人上车嘛!

22. 西门吹雪 2016-04-06 19:05:16
萧大侠,你21说的是对的。但同20亦冇矛盾

你留心看看自醉兄所说,佢无话银行吾想借比有实力又过到压测既人。佢系话银行不愿借给风险比回报大的客人。佢亦有话银行估大d借多d比供楼既人,这暗示了银行很喜欢借给有实力既业主,只是受措施所限不能借得多,而有实力既业主亦未必会借多而已。
23. 萧峰 2016-04-06 19:25:42
西门兄,

也许是我理解错误,我再读原文(变成阅读理解d争论),佢开宗名义话「银行不愿放贷是全球性问题」,我只想讲,最少hk银行系水浸,只是碍於金管局逆周期借唔出啫。

24. CDROM 2016-04-06 21:25:01
西门兄, 自醉兄今次立论以偏盖全概念模糊好难帮佢兜wor...
"银行不愿放贷是全球性问题" <- 呢句可以话对亦都可以话错
首先银行放贷业务应该有3大范筹:按揭,商业贷款,个人贷款
从自醉兄既回应,我既理解系佢只针对按揭放贷业务,你觉得系咪先?
系的话佢既言论同萧大侠确系矛盾的,自醉兄认为银行一来不愿借按揭,二来即使能够绕过金管局政策都不愿借按揭。在下认为2样都错了。
现在世界主要城市都有类似金管局既政策限制银行按揭放贷。点解?因为唔限制既话银行多多都借!
请代入银行放数既角色,点解银行多多都借?因为自住楼系优质抵押(点都唔会跌至零,自醉兄请问仲有边样抵押品比楼更优质呢?),出租楼收入比搞生意既收入更有保证。
假设一个优质既中小企公司商业贷款同一个过唔到3%压测既普通上车客按揭贷款申请,而银行又有辨法绕过金管局政策去放数,你估银行想放俾边个多D?

就算自醉兄系泛指"按揭,商业贷款,个人贷款","银行不愿放贷是全球性问题"都系错。
因为正确来说银行只系不愿放商业贷款,全世界银行都系咁。商业贷款风险不嬲都高尤其经济不景之下,除左百年老号如长实之外银行血本无回归既机会相当高,
就算肯借利息都会提高以cover 个 risk。
呢样野系令全部印银纸既国家都头痕既地方,因为实体经济极需要商业贷款,放咁多水俾银行佢都唔借钱俾实体经济咁个经济恶性循环下只会越来越差, 所以d人话印银纸救唔到经济就系呢度吊诡...

25. 历史长河 2016-04-06 22:44:34
物业抵押贷款当然喺最优质贷款,如果银行唔想借,又何须劳驾金管局连出7轮逆周期措施来规管?如果不是最低风险贷款,为何可以如此低息?又为何可以一借30年?

这也正是物业做为优质资产的特性之一。

不过我唔知借钱炒 Margin 息率几多,期限如何。
26. 自我陶醉 2016-04-06 23:24:29
CDROM兄

银行贷款主要分两类:有抵押贷款,同冇抵押贷款,按揭属於有抵押贷款的一种,可以是企业,亦可以是个人贷款,银行借贷与否,以有抵押贷款来说,视乎抵押品价值、质素、风险,以及个人、企业的财务状况,还款能力。

边样抵押品比物业更优质?
我用美国国债,投资级别债券,大型保险公司的保证回报投资产品全都可做抵押,条件绝对唔差过物业按揭。  以我最近做的为例,一份保证回报三厘半以上的投资保险产品,银行为我提供投资额七成的备用信贷额,以年息一厘九借回七成,按日计息。

如果你系银行,你又认为港楼安全,定系美国国债安全?


27. CDROM 2016-04-07 00:22:27
自醉兄,美国国债都系优质抵押品,小弟唔系专业银行家唔识比较两者 :-(

不过由於小弟都系楼市塔利班故此俾著我系银行的话我既判断系港楼比美国国债安全, haha
美国债务违约唔系不可能的,视乎佢再借几多钱同埋会唔会自杀式加息...其实以现今美国国债规模正常要还本利还清已不可能,争在佢几时连息都还唔起时会唔会发烂渣全部债务唔认帐.....咁到时就美国国债变成废纸而港楼都仲有价值了。


28. 萧峰 2016-04-07 00:53:44
「一份保证回报三厘半以上的投资保险产品,银行为我提供投资额七成的备用信贷额,以年息一厘九借回七成,按日计息。」

请问可以借期几耐?银行会否借30年期?

狮子银行成日寄d广告俾我,唔洗抵押都有xx万应钱,都系1.9%年息,周转咋嘛。

29. 西门吹雪 2016-04-07 06:41:33
回24cd兄
我见箫兄同自醉兄好像很对立似的,所以想打个圆埸啫。哈哈
30. 自我陶醉 2016-04-07 07:34:42
原来有人连咩系备用信贷额同一般定额还款嘅私人贷款都唔识分!  无言。呵呵!

31. 自我陶醉 2016-04-07 07:45:58
CDROM兄

美元系任佢自己印,印几多都得。美国爆煲,唔系冇钱畀息咁简单,系美元将会变成废纸。

如果你都觉得美债有违约风险,你更应该将港元同港元资产换成外币,否则都一样等变废纸,除非脱鈎。到时利息亦都会升到冇可能负担嘅水平。楼价又会点?

32. 萧峰 2016-04-07 08:02:55
我只是话你知,连冇抵押个人贷款,依家都可以做到年息1.9%。



33. 自我陶醉 2016-04-07 08:28:06
系? 咁一两千万借唔借到? 可唔可以还息唔还本? 有钱又可唔可以提早还唔洗畀息?  还完又可唔可以随时再借?
34. 负利率 2016-04-07 08:47:32
北欧宜家玩利率, 住宅 艺术品 样样都炒到天价......
35. CDROM 2016-04-07 09:33:34
回31楼自醉兄
暂时为止美国印银纸都系跟买债规模,当然唔排除佢以后乜都唔跟狂印令美元变废纸,呢个都好有可能系美元既终局,不过呢件事既发生对债仔应该系好事wor。
历史上一个乱印银纸既货币保守估计会眨100甚至过万倍,当佢最少100倍,到时原来一万蚊既市价租金变成一百万一个月,不过按揭额系不变,咁可能一两个月就还得晒本金la wor...
恶性通涨跟随既高息我就唔知大约几高,估佢去到100%啦,2mil 既按揭一年利息2mil, 一个月还20万左右。
到时大家既人工都应该系原来既100倍,原本2皮到时就2mil 一个月,应该该顶到有余啦,顶到2个月仲full paid 埋层楼添。 
所以有楼者在美元变废纸时仍然系赢家。
有楼者会输既应该系发生战争既时候了,人口大减有楼冇人租,或者俾人没收资产,我谂地主最怕呢味野
36. 自我陶醉 2016-04-07 10:23:19
CDROM兄果然系楼市塔利班,哈哈! 到时有几多银行、公司要倒闭? 有几多人交唔起租? 仲未计你租楼死约未完,仲收紧旧租,但还钱系用新利率。 你都识讲,借钱嗰个着数哂,你估有冇银行借钱畀人买楼,唔追你还都已经执到喇! 就算层楼值十亿废纸又如何? 到时你保得住份两mil嘅工先算喇!
37. 萧峰 2016-04-07 10:38:45
通胀系慢慢发生既,都唔会系一个月内发生,又点会突然间利率暴升100倍?

btw,都话左你未买过楼啦,果然,再俾多小小tpis你,依家按揭利率系有ceiling 架!even突然通涨100倍,业主按揭利率已经锁定啦!哈哈!

38. LYC 粉丝 2016-04-07 10:47:04
回大侠

我们不应再使用“论太监”之道理了。

39. LYC 2016-04-07 10:47:29
个短炒王边有能力同银行借钱买楼,晒气,9成9短炒输到连首期都冇啦。楼都未买过就乱吹买楼会冇命,说3道4,想其他本来买得起楼的人陪葬,唉,你咁做,到老个时咪仲多人同你争住霸好位。捐人害己啊!
40. CDROM 2016-04-07 10:58:19
自醉兄小弟经常胡思乱想各种极端情况下如何自处, 其实呢个情境(一个月内银纸眨值100倍)都有想象过...
当时死约在身又唔想违法其实好简单, 咪照合约赔偿lor.
当佢咁黑仔眨值前签左一年生一年死约租金1万啦, 一个月后银纸眨值100倍, 我赔足12个月12万.
下个月收番市价100万咁一个月我都净赚88万啦.我谂到时唔会有业主真系硬食12个月死约挂?
之后签既约当然唔可以有死约啦, 全生约每个月review 一次租金 :-)
租客失业都系一个问题, 不过查番google 德国一战后著名既恶性通涨 - 马克5年内眨值5000亿倍, 情况最坏时失业率都系不足30%. 咁代表左你既租客有7成机会仲有工做交到租, 其实几稳阵的...

萧大侠其实H plan 个ceiling 系跟个P, 而P 系一个变数.
当P 去到100时 H/P plan 既实际利率都差唔多到100%的
41. 珍惜香港 2016-04-07 11:51:08
珍惜香港

银行想唔想放贷?当然想啦!最好有几多,放几多。印咗嘅钱,借唔到出去,喺因为政府、央行嘅政策,而唔喺银行唔想放。

所以,全球性问题,唔喺银行唔愿意放贷,而喺政府、央行,又要印钱,又唔俾银行放出去实体经济度。呢个矛盾,喺嚟自环球经济新常态,政府为咗「埋单」放水,而唔喺为咗「发展」放水

放贷,喺银行嘅核心业务。保险、投资,只喺因为放贷生意,又薄利,又唔俾多销,咁就惟有抢埋嚟做。但呢啲嘢,唔喺银行独有,而喺要同保险公司、证券行竞争,於是,银行就为保险、投资,提供高成数、低息借贷,吸引客户之余,又可以放多啲水出去,帮助经营困难嘅核心业务,可谓一举两得。

保险、投资,可以提供到高成数、低息借贷,唔喺因为呢啲嘢隐阵,而喺因为监管较松啫

从银行嘅角度睇,究竟边样抵押品,隐阵啲?其实,银行,都只喺商业机构,政府、央行政策之下,就喺商业决定。所以呢样嘢,只要问一个问题就知:如果冇监管嘅话,银行会点?
42. 引刀一快 2016-04-07 12:19:36
银行当然唔会喺任何时候都想借钱喇,讲银行几时都想借钱岀嚟,先至系以偏概全,依家大陆楼市嘅情况就系明显例子,楼市好就猛批按揭,楼市危险就唔批,国家要去库存都不一定松口,之前仲出现过批咗都唔放水。
43. 珍惜香港 2016-04-08 02:46:28
珍惜香港TO:42/F 引刀一快

我谂要分清楚,喺银行唔想批,定喺国家唔俾批

内地银行放贷嘅做法,可能要引刀兄多作分享啦!

至於香港,我喺过来人,97 前后、金融风暴、沙士,我都有入货,无论楼市升定喺跌,银行对按揭生意,都一样咁进取,全无分别。我多次提及,N 间银行做九成按揭,就算最差嘅沙士果阵,都一样喺常态。当时,我喺负资产,但仍然可以九成按揭买楼。银行嘅态度喺,你有冇其他物业,佢唔想知,亦叫你唔好话佢知

就算近呢半年,楼价回调,全城唱淡,讲到好似沙士重临咁,啲银行,咪一样照打按揭战,斗低息抢客!
44. 自我陶醉 2016-04-08 08:56:51
珍兄真厉害,97前后都会N间银行借九成你买楼,你又知唔知,95年11月香港已经正式立例银行只能借7成? 不如睇睇任志刚09年呢篇7成按揭嘅文章先:

http://www.hkma.gov.hk/chi/publications-and-research/reference-materials/viewpoint/20090604.shtml


从QE之后,全世界政府(包括欧美中)都在担心银行体系嘅钱无办法入到实体经济,竟然变成政府唔畀啲钱入实体经济?

http://www.cnbc.com/2013/11/11/the-problem-with-fed-qe-banks-just-arent-lending.html

净系中国都唔知讲过N万次要将银行嘅钱引进实体经济视为重要目标。
 



45. 珍惜香港 2016-04-09 00:50:57
珍惜香港TO:44/F 自我陶醉

另外两成点借出,使唔使讲到明?唔通喺财仔?仲有,唔好唔记得,果阵喺未有正面信贷资料库

陶醉兄,你话厉害,真喺太言重。对果段时间入过货嘅人,呢啲喺常识,个个都识,就算唔识,地代都会教你,银行都会教你。我自己唔喺间间去借九成,不过当时,唔少人都好狼死。

讲到 QE,你又信啲官腔?银行,唔喺善堂,冇政策配合,咪即喺唔俾罗!我讲嘅嘢,喺嚟自亲身经历,以及同银行之间嘅生意来往、交流,唔只喺睇啲媒体、评论、公布。你睇呢啲嘢,都要留意一下,人地有冇既定立场,有冇乜嘢目的,尤其喺啲鬼佬言论。就好似穆迪咁,锄香港评级、机管局评级、港铁评级、汇丰评级,都喺为咗要影响市场,为市场注入佢地想要嘅元素,而我地作为投资者,点可以俾呢啲人乱咁舞?

大如耶伦,咪又喺咁!个市上得急,就吹下加息,个市回番,又话要迟啲,仲话要再 QE 喎!你估佢边句真?

归根究底,政府喺为咗「埋单」放水,而唔喺为咗「发展」放水,呢个因,已经奠定咗个结果。担心啲钱入唔到实体经济度?引进实体经济为重要目标?讲就好听,做呢?有冇政策配合?俾到银行乜嘢诱因?

冇,喺正常嘅!单都未埋,讲乜发展?

BY THE WAY,香港嘅金融市场,又有新搞作。俾著以前,我会称之为,金融扭曲第六波。不过早排,我已经讲过,弹弓呢味嘢,扭下扭下,就成常态,已经唔可以再视之为扭曲。

或者可以话:尾班车,就快开啦!
46. 自我陶醉 2016-04-09 09:52:22
珍兄实在唔了解小弟了,小弟唔喜欢凭空想像,亦唔会道听途说,我每日睇嘅资讯同分析多到你唔信,听所有嘢都一定会隔隔渣,包括传媒、政商同喺呢度嘅留言,其实,个个人讲嘢都会有自己目的㗎喇,有边个冇? 实不相瞒,小弟同太太都曾在外资银行任职,而我哋嘅同事有派到其他国家工作的,转职的也往往系过隔离银行,所以对不同银行嘅内部运作都算略知一二,在本地和regional层面认识嘅人都唔少㗎。

唔知方唔方便问下同阁下打交道,有往来嘅银行职员系咩层面呢?系咪都主要系啲销售部门? 其实我觉得只从销售那里攞消息,同听LYC讲楼市行情都应该不相伯仲, 一样系 standard script。 记得当年入银行时,第一项工作就系改革sales incentive, 同建立sales oriented culture。  因此,我对银行销售运作,都会知道些少。 

其实,你作为大客户,有印象银行好想借钱出去,系好正常,因为sales嘅工作就系要搵生意,loan, UT, deposit,insurance, 样样都有incentive, 试问有边瓣啲sales唔想做呀? 至於啲贷款过唔过到监管,过唔过到Credit嗰关,当然另作别论。至於你当年用咩银行,用咩手段避开七成按揭,我都唔想知,不过相信我自己以前啲同事唔会教客做呢啲嘢。如果有发现,肯定系豉椒炒鱿。

其实如果你同银行咁熟,我就有啲奇怪,冇理由你到上年十一月尾,都仲未收到风,香港同环球经济开始出问题,为何你还会有以下这段留言:

明明香港嘅经济,冇乜大碍,点解要搞到个社会气氛,好似沙士重临咁?

至於你话尾班车就快开,我就有啲唔明,莫非你讲嘅系楼市? 唔通班车又系去火星?  你同我都唔同路,你搭嗰班车肯定唔啱我,千祈唔好等我。哈哈哈!

47. 回46陶兄 2016-04-09 10:14:06
多谢分享

你是银行的守门员,会考虑各层面的风险,但可恨的事,揾大钱的就是球场的前锋,因此你会是楼市淡友,这里的前锋就是好友了。
48. 历史长河 2016-04-09 11:24:50
47楼朋友,

点解话别人揾到钱喺可恨的事?请指教。
49. 萧峰 2016-04-09 12:07:39
陶醉兄,

我相信你「每日睇嘅资讯同分析多到人地唔信」,但正如你讲「所有嘢都一定会隔隔渣」,我觉得你渣隔完后做出d结论系有问题。

比如,明明cpi仲升紧,你话系通缩,明明银行水浸话依家全球银行都唔想借贷,做出呢d结论,要based on factual data, not just on your imaged data. 
 

50. 十郎 2016-04-09 12:45:18


      水浸唔代表可以乱借,资金不到实体经济,亦发生在美国,这样就解释咗,为甚么QE咗咁多钱,大经济都没有起色。

      做银行唔系一种稳赚的生意,有呆账及坏账,有留意股市,都知道内银被唱衰,起码两年,就是因为预期坏账超大。近身的,有汇丰同渣打,唔好咁老定。




51. 回48河兄 2016-04-09 12:52:14
很高兴能在这里看到每日的二、三事。
52. LYC 2016-04-09 13:21:39
都唔知楼上啲淡友是否生活在香港。银行现在减按息去争最稳阵的按揭生意,每日系人都收几百个银行电话哀求客人借钱。淡友究竟讲紧乜,银行唔想借钱出去!?
唔通幻想楼市跌想到傻咗?
53. 历史长河 2016-04-09 13:32:08
今日看到下面一段话,也许能解释点解大家对同一事物,同一消息有不同解读。

大雨过后,有两种人,一种人抬头看天,看到的是蔚蓝与美丽;一种人低头看地,看到的是淤泥与绝望。
 
心里有阳光,雨天也是一种浪漫; 心里下著雨,晴天也是一种遭罪。」 

当你等到艳阳高照,鲜花遍地时,这世界还有你的机会吗?
54. 引刀一快 2016-04-09 13:37:04
To  43楼 珍惜香港兄

大陆嘅银行系唔会批9成按揭嘅,就算楼市几好都唔会批九成,除非国家队扠住佢条颈逼佢吐水,更唔会咩市道都一样手松,反过嚟,好多人系睇银行放水态度做风向标。

其实道理系非常简单,银行系爲咗盈利,点会咩时势都一种态度呢?连阿爷管治嘅银行都以利益为前提,点解你话香港嘅银行会爲国爲民舍身成仁?
55. 十郎 2016-04-09 13:37:37


      这里,我提供一些稳赚的公司,两灯同两巴,港铁。


56. 引刀一快 2016-04-09 13:42:04
To 53楼 长河san

呢种系咪叫做“长河体”?呵呵呵

好奇怪,我晴天雨天看天看地都系一种心情,而且看得远,天和地通常在同一视綫之内。
57. 引刀一快 2016-04-09 13:49:35
To 47楼 兄台

简拿华路、卡洛斯、马斯查兰奴、沙治奥,搵钱唔少喎,若球队冇龙门,有MSN都死。

再者,龙门一样可以射门、射12码,前锋俾唔俾用手掂波先?
58. 历史长河 2016-04-09 13:49:56
弓刁兄一向高瞻远瞩,令人羡慕。
59. 引刀一快 2016-04-09 13:53:02
弓刁兄,仲有成班表弟,引刁、引力、弓力等等,都同引刀一样咁高瞻远瞩。

仲有冇失散多年嘅表兄弟?长河san可以介绍下。
60. 回57刀兄 2016-04-09 14:06:40
你要用极端例子,你应见过上帝之手,仲值钱。
61. 珍惜香港 2016-04-09 23:43:08
珍惜香港TO:46/F 自我陶醉

其实,呢啲往事,好多物业投资者都知,而我亦唔想写得太详细。总之,无论大小银行,今时今日,都未必跟足哂指引做,就算跟,亦会为客户谂方法「解决」呢啲问题。至於银行高层,当然唔会唔知,只不过只眼开、只眼闭啫!到有事果阵,咪搵人出嚟祭旗罗!依家都喺咁,何况当年?

金管局,会定期巡查全港各银行,要佢地提供指定客户类别嘅资料,同审查银行有冇对呢啲客户,作违规交易。有嘅话,就会赋予限期,要银行修正,又或作出惩处。如果发现灰色地带,或涉及非个别违规情况、趋势,就会出公告予所有银行,并修订相关指引。所以话,银行嘅 CEO,真喺唔易做,一方面,要同董事会交代业绩,另一方面呢,又唔知几时,失惊无神会俾金管局,召咗去叹咖啡

2015 年头发生嘅,金融扭曲第三波,就喺典型嘅事件,当时都唔知几多银行 CEO,叹过金管局嘅咖啡。呢个第三波,衍生咗连锁因果效应,令银行更趋向转战羊群,结果触发 2015 下半年嘅 CALL LOAN 潮。呢单嘢,就正正喺我早前提及过,果两个大浪。虽然我唔喺银行中人,但基於自己嘅投资业务性质,响整件事情里面,我直头就好似一个现场观众咁。

关於你问,我接触嘅银行层面,正面交过手嘅,下至前线销售、行政人员,上至 CEO 对下一把交椅;至於 CEO,亦有通过唔同层次做桥梁,间接交过手。我可以讲嘅,就只喺咁多。

其实,就算银行本身,对香港及环球经济嘅前景,都喺好模糊,而佢地生意难做,亦唔喺今年嘅事。银行内部,虽然有经济研究部门,但俾出嘅结果,只喺资料性居多,而唔喺结论性。边个够胆教自己老细做嘢?所以银行,反而会同我地呢啲客户收风,问下个前景。

我话,香港嘅经济,冇乜大碍,亦好过沙士多多声,的确喺我嘅真实睇法。沙士,喺讲紧十几年前,当时好多嘢,都冇依家咁富足,保障制度,亦喺冇得比。今日,有最低工资,但沙士果阵喺冇喎!咁又见唔见有声音,话要将呢啲嘢还原?冇嘅话,讲乜沙士重临?讲乜衰过沙士?

至於,尾班车之说,自醉兄千祈唔好误会,我喺话,香港嘅金融市场,唔喺话楼市。不过用「新搞作」嚟形容,又似乎唔太贴切。ANYWAY,依家仲未喺时候解释,但唔喺话啲乜嘢秘密、内幕,只喺媒体冇大肆报导,芳间亦冇乜人留意。呢度喺公开网站,全地球都睇到,亦唔排除有人,留意紧我嘅言论。反正行内人,都已经收到风,收唔到风嘅,亦唔好关佢地事

应该咁话,我提出,只喺为未来嘅文章铺路,唔喺要想将件事放大,影响到敏感嘅市场。我嘅原则喺,如果要影响市场,就应该响市场度做嘢,同其他参与者交手,而唔喺以一个,繁体字人身份,通过公开言论,兴风作浪。

所以,尾班车之说,响涟漪过后,自有交代
62. 引刀一快 2016-04-10 04:16:19
To 60楼 

咁你又有冇睇过希基逹果招蝎子摆尾呀?哈哈哈哈
63. 自我陶醉 2016-04-10 10:32:54
61楼 珍港兄

银行唔想借,正正就系对实体经济不信任,正如你所讲银行薄利多销,借10单,衰1单都冇着数,当然唔肯借,用欧洲嘅例子系最明显,欧央行行负利率就系要迫银行将钱借出去,但银行点解宁愿罸息都唔借?  就系风险大过罸息。上年净系油企钢企银行都蚀唔少,加上当时美国垃圾债违约率不断上升,美国收水,唔事前做定功夫收紧风险贷款,只会死更多人,所以我一直都叫大家唔好太投机,上年一定要去杠杆。

64. 自我陶醉 2016-04-10 10:41:51
49楼 萧兄

我几时讲过现在通缩,唔该你搵出嚟畀我睇睇,无谓拗。
65. LYC 2016-04-10 11:04:27
仲好意思死撑,2年前已经评击博士好叫人买楼,话预期通缩,唔知缩咗去边呢,2年前买都收了2年租或赚住了2年啦,loan都已还唔少啦!?
自己冇本事买楼就叫人唔好买,仲叫人卖楼tim,何必要咁做呢,捐人不利己啊!
66. 萧峰 2016-04-10 11:07:14
145. 自我陶醉2016-03-26 11:25:04
收租日日赚,楼价冇得跌,咁都仲唔入市? 系咪傻㗎?今日终於有人同你一枱,系咪好开心呢?

盲好果然系盲,呵呵! 听过愉景新城未? 仲洗唔洗再数? 做投资唔可以咁懒㗎,自己做吓research喇! 

原来通缩买楼好过揸cash, 真系冇得顶!  咁嘅质素,怪唔得要平均买入。今年入咗市未? 未。 到底系冇吉士定系之前入多咗,现在有心无力呀?  唔怪之得对太监之苦咁在行喇! 哈哈哈!



自己讲过d野,你都好快唔记得。
67. 自我陶醉 2016-04-10 11:18:26
真系几好笑,我嘅留言系回应长河兄话97-03通缩,竟然会被你演绎成现在通缩!  哈哈哈!
68. 萧峰 2016-04-10 11:53:10
估到你咁讲,有兴趣翻出个篇文,睇下上下文啦!
69. 自我陶醉 2016-04-10 11:57:50
原来估到,咁睇嚟系刻意扭曲,唔系意外喎! 仲以为因为你钟意睇我写嘢多啲,所以睇唔到佢留言㖭! 真系失望:(

你咁得闲,不如你番喇! 哈哈哈!


70. 引刀一快 2016-04-10 12:00:13
青楼老举想唔想做生意?   ---想

青楼老举想唔想好生意?   ---梗系想

成街都系麻疯佬点算呀?   ---审查严谨D,宁愿做少D生意

伊波拉大爆发!             ---白交租都要暂停营业喇!
71. 引刀一快 2016-04-10 12:05:09
LYC兄

你话人家“自己冇本事买楼就叫人唔好买”,呢点只有喺你身上讲得通。

成条天桥,点买呀?哈哈哈哈
72. 历史长河 2016-04-10 12:14:54
其实有争议的喺香港银行对物业抵押贷款的态度这一块。陶醉兄试图以银行对个人贷款进取及对商业贷款保守来反驳似乎未中point. 对於后者,大家也大都持有近似观点。

陶醉兄如果不能切中议题,似乎为拗而拗。
73. LYC 2016-04-10 12:21:09
短炒王肯定有讲过预期通缩,所以一定唔好买楼,否则会冇命喎,现在见冇可能有通缩,就死撑话冇讲过,咁自欺欺人又有乜意思呢!
刀兄越来越无聊,越来越冇points,咁你啲粉丝点算呀,老来要同你争霸桥底靓位啊!
74. 引刀一快 2016-04-10 12:33:41
LYC

你D point呢?

日日好似贴挥春咁,呢度一句升升升,果度一句冇得跌,成个论坛都知道你系乜人。

我嘅point,其它人睇到就够喇,你咪继续升升升罗,几时整招庐山升龙霸嚟睇下?

我对你呢种托市嘅人嚟讲,系督眼督鼻架喇,但系以你又未够料赶我走吖,你吹呀?呵呵呵
75. 自我陶醉 2016-04-10 12:36:37
长河兄,

第一,我三楼嘅留言只系表达我个人意见,冇打算,亦唔系同紧任何人拗,为拗而拗唔知系咩意思呢?

第二,我做分析,同呢度各位“专家”唔同,因为我嘅分析从来都系先由宏观睇起,我唔会只用放大镜,甚至唔会用。

76. 自我陶醉 2016-04-10 13:42:27
引刀兄, 今次楼上个超人有point, 叻番次喇! 我虽然冇话依家通缩,唔代表我觉得嚟紧唔会通缩㗎!
77. 萧峰 2016-04-10 14:27:14
算罢啦,明明讲过「依家买楼等於叫人跳楼」,转头唔认都冇法。

都系个句,好奇怪,既然系股市日日赚1000%,又睇唔上眼楼市3-5%年回报,但又日日上来吹水哦,乐此不疲,真系有时间。

78. 历史长河 2016-04-10 14:32:37
回75楼陶醉兄,

咁即喺你所谓「全球银行不愿放水」只是宏观现象,至於香港银行喺点,你唔会用放大镜去睇?

不过我想这里大家更关心香港银行的取态吧?赞比亚银行点做与我等何干?
79. 引刀一快 2016-04-10 14:55:05
To 76楼 自我陶醉兄

到通缩出现嘅时候, 呢个超人就变身龟仙人,个头同通货一齐缩架嘞!
80. 引刀一快 2016-04-10 15:00:40
长河san

赞比亚对你嚟讲就系全世界?原来你钟意食豉油鸡!

所谓全球,亦即大气候,如果你有香港可以恒久反潮流嘅理据,你又可以讲下咯。
81. 读得书少 2016-04-10 15:45:27
日日都话楼价租金跌跌跌,今期差饷估值比上季又调高咗,一季高过一季超那么!系政府掠我水定系淡淡酸葡萄扼我?
82. 自我陶醉 2016-04-10 17:36:57
引刀兄, 

人哋觉得只要自己井底气候唔变,就算外面世界冰河时期都唔关佢事,你吹得佢胀咩!   哈哈哈!

83. 引刀一快 2016-04-10 17:47:29
自我陶醉兄

咁又系喎,井里面冬暖夏凉,好多人都以爲可以叹一世架,不过有少少地理常识嘅人都知,如果附近地下水污染、枯竭,井里面一样陪埋变质、干水。
84. 历史长河 2016-04-10 19:33:49
陶醉兄,可能我哋真喺唔在同一井里。哈哈