地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:27908    回应:1
敢说亮话

茶餐厅乱话(20)赔订重售即是业主挞订

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年11月20日

  今早跑完步,唔知点解,又走到去相熟茶餐厅饮咖啡,伙计叫我食早餐,甚至午餐都可以,因为已经有人话会埋单,我记得,大约一个多月前,当我食早餐的时候,有另外一位熟客坐埋嚟话,佢已经卖走一个收租物业,价钱都唔错,不过,物业代理话个市上紧,可以考虑赔订重售,赔给对方5%订金,兼付双方各1%佣金,我话千祈唔好,就算重售可以卖贵10%,业主只得3%落袋,既然已经卖走,就应该卖仔莫摸头,除非赔订不卖,否则,就唔好搞咁多嘢,倘若市况逆转,连现在的售价也不到,这样就损失惨重,那位人兄没有什么表示,讲一声多谢就离开,当时我以为他不会理我的说话,一定赔订重售。

  今日,那位人兄请我食早餐,我估计他没有赔订重售,现在楼价正在向下调整,最保守估计,他一年内可以以八折买回相若的单位,茶餐厅伙计话我料事如神,其实,这些是基本功,大多数人买或卖物业,都是一个重大决定,必定深思熟虑,迫不得已都唔会挞订,做业主都希望完成交易,唔喜欢杀订,如果赔订重售,即是业主挞订,所以,我叫那位仁兄唔好赔订重售,即是叫佢唔好挞订,绝对是正常做法,根本唔需要考虑,既然有人请食早餐,就郤之不恭。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2016-11-20 10:54:04
大陆楼市就真系好多咁嘅人,以前试过好多次有相熟地代打电话嚟,十万火急,咩事?俾“笋盘”你罗!
七八年前遇过一个,签约交大订之前一两个钟头,仲会积极搵买家原90万卖93,赔两万订金,计埋得一万,只要你过数3万,果边就即挞。地代话好抵㗎,楼下都卖95呀!之后陆陆续续见过好多次,有同一地代,亦有其他地代撩客,最低愿为5000蚊挞订都见过。

点解地代90万嘅时候唔俾我先?一路倾一路反价又系呢D人,两公婆玩双截棍又系呢D人,从来唔落疉,周街都系楼,最紧要买得开开心心。