地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:15640    回应:2
敢说亮话

茶餐厅手记(#153)去Chanel买嘢,讲Channel 都冇问题

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2023年6月2日

  今早去到茶餐厅,有客人话佢老婆同佢讲,Channel 用400万月租在铜锣湾租了一个地铺连一楼,客人话最初不明白,最后搞清楚,原来佢老婆的意思是Chanel,客人觉得很奇怪,佢老婆经常去Chanel买嘢,点解啲sales冇纠正佢。

  老板话,去到名店,客人就是神,去Chanel买嘢,讲Channel 都冇问题,sales背后亦唔会笑那位客人,万一客人投诉,冇咗份工,咁就大件事,有部份名店sales收入好过特首,最低限度都好过空姐很多,而事实上有不少名店sales是由空姐转职,而名店第一戒条就是不能取笑客人,讲客人坏话及私隐,不少名店sales 随时飞上枝头变凤凰,变成阔太。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2023-06-02 21:50:04
呢个老公真系唔够贴心,纠正咗老婆之后,老婆仲好唔好意思再去“Channel”呢?
2. 自我陶醉 2023-06-03 12:04:11
如果呢啲行为在客人面前做,绝对系炒一百次都应该。 不过,如果几个服务员私下讲笑,笑客人低能,笑客人cheap都唔得, 俾人偷录,仲要放上网公审,要执包袱。  咁全世界九成半服务员,都要收工了,我又唔多信博士从来未做过喎!!!  

又如果一间公司,将职员私下埋怨老板,笑老板又孤寒,又低能嘅内容,都一一畀人静静鸡偷录,然后就话要炒鱿鱼,我谂全世界公司,有一半人都要炒。或者博士日日都俾人笑紧,只系你自己唔知呢!咁小器,不如考虑下喺公司装多啲偷听器,请多几个卧底日日行必,写小报告喇!

如果咁怕人笑,不如换晒做机械人啦笨,又唔会埋怨,又唔会讲笑,又唔使发泄工作情绪,仲肯定唔会叫你加薪,唔会罢工,真系几好㗎! 无谓再嘥时间四围去抢人才啦! 哈哈哈!