地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:18984    回应:2
敢说亮话

茶餐厅手记(#037)台湾人唔钟意香港可以唔嚟

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2023年2月6日

  今日中午去到茶餐厅,台湾客人带了一个台湾朋友到茶餐厅食午餐,与老板倾开去旅行,老板话不少香港人好钟意去台湾,甚至移民都会拣台湾,台湾客人的朋友话台湾则掉转,有很多台湾人唔钟意香港,台湾有一个讨论旅游论坛,什么地方去一次就唔想再去,原来香港排榜首,好彩巴黎亦榜上有名,其实,唔钟意可以唔嚟,唔使嚟完又闹。

  老板话同去我Facebook 的人差不多,唔钟意可以唔去,唔使去完又闹,其实做人要有多少口德,冇利益闹人都费事,如果有人问我点睇台湾,我话什么都好,食物人又好,人物又好,做生意又容易赚钱,不过,我在台湾啲钱转唔到返香港,这是最美中不足。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. KingKing 2023-02-06 16:17:22
讲到尾,系因为呆湾人穷
2. 元 2023-02-06 17:42:21
某程度上,台湾是日奴。

应该很多去日本食

!!“别人口水愁尸”。