今早去到茶餐厅,有物业代理游说一个熟客卖楼,熟客话卖楼之后要租楼,所付出租金比供楼还要多,点解要卖楼,物业代理话自己一片好心,绝无恶意,熟客话并不是恶意问题,而是无缘无故点解要卖楼。 物业代理走了之后,老板问熟客点解咁不近人情,只是放盘,又唔系真的要卖走,熟客话佢都唔想咁绝情,几个月前,亦有物业代理叫佢放盘,之后有不知几多人睇楼,而且在朋友圈仲传佢财困,所以要卖楼,熟客俾佢老婆闹了一身,所以,唔会再无端端放盘卖楼。
上一则:
下一则:
Javascript must be enabled to use this form.
敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。