今早去到茶餐厅,有客人问老板有冇试过唔记得交咭数,老板话很久之前试过,后来改用了自动转帐就没有问题,客人话他也是用自动转账交咭数,但唔明白前特首太太点解唔用自动转账,又唔理追数信,搞到咭公司要入禀法
院追数,而且数目很细,只有区区几万元。
这些事一定有一些特别原因,但无论如何,一定要先交咭数,就算被人冒签都要交咗先,如果唔使交咗先,只是咭公司俾人情,否则,入禀法院亦是无可厚非,但如果咭公司不是入禀法院,而是拉横额追数,咁样就唔可以交,否则,以后债主追数,业主追租都唔会用合法程序,一招拉横额便可以,严格来说,拉横额追数追租与在网上散播谣言都是一样,警方应该严肃处理。