地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:18353    回应:2
文亮语

我已经冇搭国泰好耐,不置评

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2023年5月24日

  今日返工在落车时被人截住做访问,问我对国泰炒了三个空姐意见,支唔支持空姐罢工,我话已经好耐冇搭国泰,不置评,对方又问,唔搭国泰是否因为政治或者服务问题,我话两样都唔系,日常生活不应该与政治扯上关系,否则食都冇得食,由於我坐商务客位,服务质素唔错,经济客位我相信比较差一些,但我好耐冇坐经济客位,所以不置评。

  对方死缠烂打,於是实话实说,我最担心就是国泰空姐失惊无神又搞罢工,在疫情之前经常罢,就算去年底,在局部通关之下,空姐又要求罢工,除非我买定两套票,否则唔敢搭国泰,至於今次会不会支持空姐罢工,我话支持都冇用,我相信空姐唔敢罢,对方冇乜瘾,头也不回走了。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
2. 引刀一快 2023-05-25 05:39:21
有时啲嘢要睇两面,冇特出贡献就唔会有底气去罢工,咁大个仔我未听过麦当劳罢工。
因为付出,因为有荣誉感,先至会为工作而罢工。
呢啲嘢,可以视为拳头产品,亦可以视为糟粕。
4. 元 2023-05-25 09:01:35
车公大元帅真灵。

!!威人威威人不是威。

香港应该去奴化。鹰文威威不是威。