地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:20615    回应:4
文亮言

业主是否应该要租客搵担保人

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年4月16日

  我在第一次买楼时,银行要求我老板做担保人,并且话已经得到他的同意,我话老板同意,我唔同意,点解要欠老板人情,我又同老板讲,佢要签担保,代表我的人工不够,应该加我人工,最后,银行不用担保人。

  不少业主担心租客冇租交,要求租客在签约时搵一个担保人,现在香港人在英国租楼,已经是必备条件,我从来不需要,有租客问我点解,我话唔想他们欠别人人情,钱债易还,人情债难还,所以,我们的物业出租率不错,如果我要租客搵担保人,最少多一成空置率。

  搵人做担保,欠了一个唔知点还人情,我听过有两个朋友争执,最后不合理的一方话,如果不是当日替对方签担保,他连楼都买唔成,争吵的另一方语哑,所以,做业主有做业主风度,唔想租就唔想租,唔好叫对方搵担保人。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2022-04-16 10:28:45
大湾区租楼唔使保人,俾两按一租就OK,业主收楼,易过香港好多。
2. 有疑问 2022-04-16 10:41:31
真心想问,咁大湾区做租客是否较没有保障?业主随时都可以好容易去收楼?
3. . 2022-04-16 14:18:09
1楼
大湾区唔错,真正执行合约精神,冇拖冇欠。

4. 引刀一快 2022-04-16 17:05:59
一般嚟讲,个个月准时交租,系冇问题嘅,所有嘢租之前讲清楚,一个求财一个求宿。

具体要留意嘅嘢,我得闲啲出篇文慢慢讲。