昨日下午周街行的时候,见到一个在两个月前卖了自住楼的业主,他当时非常开心,仲话我唔卖楼,都唔知道个死字点写,但今日那人话非常担心,因为卖完楼之后去睇楼,觉得自己卖得太平,而且所睇的单位的质素愈来愈差,现在政府开放0+3,又打算放宽非港人买楼辣招,楼价一定会上升,佢唔明白当日佢卖楼,我点解大赞佢犀利过神。 条友唔明白,我几时有赞佢,在圣女贞德歌剧里,有一句台词,神虽然犀利,但仍然敌不过愚蠢,明知如果楼市下跌,政府会取消辣招税及放宽逆周期措施,楼市就算唔升都唔会下跌,只有愚蠢才可以犀利过神。
上一则:
下一则:
Javascript must be enabled to use this form.
敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。