美研究機構指搜房變「炒房」

新聞資訊 > 樓盤網熱潮 返回
瀏覽人次 : 24448
樓盤網熱潮
美研究機構指搜房變「炒房」
(東方) 2013年4月18日
最近,絲絲喺網上見到美國研究機構Glaucus Research(格勞克斯研究)嘅報告點名批評紐交所上市嘅中國房產訊息網站搜房網(SFUN),話搜房已經變咗「炒房」!

格勞克斯研究喺報告入面,話搜房網近年嚟喺華爾街、曼哈頓同埋海南三度分別買咗辦公室、豪宅同埋酒店,質疑搜房網真正目的係用上市公司嘅資金炒樓!

絲絲睇過份報告,提出對搜房網嘅三大指控。第一就係搜房網喺一一年嗰陣,用咗超過6,000萬美元,買咗華爾街72號嘅AIG大樓!公司就話呢一棟大樓,係要用嚟做員工培訓。不過格勞克斯研究就話,搜房網只不過係一間中國嘅互聯網公司,點解係7,000英里以外嘅地方,起一個員工培訓中心呢?何況搜房買大樓至今已經20個月仲係空置喺度!

搜房:買樓培訓員工

第二個指控就係,一一年搜房網仲喺曼哈頓近郊買咗一棟別墅,價值650萬美元。搜房網主席兩公婆透過其成立嘅一個慈善基金買入,但奇就奇在咁大筆數目,竟然無喺公司嘅帳目度出現。格勞克斯研究仲查到,呢個慈善基金成立到依家,都好似無做過慈善項目呀!

而最後一個指控就係搜房網唔單止喺美國買樓買地,仲係海南島收購咗間酒店呀!加埋喺美國嘅投資,搜房網已經用咗超過8,000萬美元,但係公司好似仲未夠咁,仲打算係上海、北京等地繼續買樓買地喎!搜房網就話,咁樣做係因為需要地方用嚟做員工培訓喎!

誰是誰非依家都仲未知,但係搜房網就回應話雖然報告嘅資訊冇準確咁反映事實,但都好歡迎外界意見喎!