地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:15765    回應:0
絲絲細語

地產無力反彈

 

左丁山

2018年12月5日

  地產市道近來看似甚為疲弱,成交量大跌,細價樓成交價動輒從高峯價下滑十幾二十巴仙。早已上岸嘅代理P屬於元老級人物,到馬場捧自己隻馬,在沙圈上面又碰到左丁山,順口問佢隻馬有冇機會,佢話:「練馬師話志在輕舒步頭,開吓氣先,跑多兩場就有WQ機會。」於是買四重彩時拖腳冇拖佢隻馬,點知好慘情,佢隻馬最後五十米衝得好勁,啱啱跑第四,殺咗左丁山條四重彩。

  於是在大看台地下捉住地產P哭馬喪,地產P冇表情咁畀左丁山睇佢張飛:六隻互串四連環,就係冇自己隻馬。佢素來精於計數,絕不浪費注碼嘅,如果唔係,點會咁多年來,鳳凰無寶不落,買樓致富吖。

  輸馬乃小意思,大件事係樓市,地產P話加息陰影,中美貿易戰陰魂不散,經濟增長放緩係表面因素,直接影響因素係資助居屋以五二折出售,比較以前嘅七折,即係政府居屋帶頭劈價18個百分點,立即打擊可轉手公屋、居屋嘅售價,之後禍延細價樓上車盤。還有一個長遠心理因素,就係大規模填海,莫講明日大嶼有1700公頃,即以發展局局長最近不斷強調交椅洲填海1000公頃計,未來土地供應大增,點都會壓抑地產商累積土地儲備嘅意欲,而且同時急於在填海地推出市場之前(2030年左右),將手頭上嘅新界農地盡量加快發展,即係意味未來十幾年房屋供應有增無減。

  講講吓,又有老友出馬。要走番去沙圈,地產P加多一句:「或者純屬巧合,今次跌市,CCL指數連跌9個星期,在10月10日施政報告發表之前開始下跌,你話是否湊巧!」哦,實屬巧合啩。究竟香港人喜歡樓價升,還是喜歡樓價跌呢?狂升之時,不少評論大罵土地霸權,辣招無用。現在樓價下滑嘞,又有評論叫人寧買當頭起,跌市時不可入市。樓價升六成影響梁振英任內民望,假若林鄭任內,樓價跌四成,林鄭民望是否會急升,有利2022年連任?呢個問題都幾深奧,唔識答。

  地產P跑多一場立即揸車(有粵港牌)去珠海,佢話前星期第一次去,揸車好爽神,大路任佢行,沿途只見到巴士,少見私家車,更不見貨櫃車,係令佢覺得擁有粵港牌私家車最威風時刻,臨行佢幽左丁山一默:「等到你都可以揸車上橋去珠海,我就唔去趁熱鬧咯!」即係話,港珠澳大橋非常方便,但回本遙遙無期。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼