地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17331    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1285)如何解僱一個主力伙記

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年4月2日

  今早去到茶餐廳,有兩個客人爭拗,一個客人話如果延期一年選特首,到時候林鄭自己話唔選,應該是一個最好的結局,另一個客人話唔得,選特首唔准延期,中央搵另一個人出嚟選,林鄭只是陪跑,而他的意見亦是主流意見。

  老闆問我,我話好少炒人,就算要炒,都會俾一段過渡時間,當中伙記如常工作,到時候伙記自動離職,我都算是做三行,拜魯班,好似泥水佬做門口,過得人過得自己,況且一年又不是太久,疫情搞得嚟已經差不多一年。

  現在中央與香港的抗疫模式明顯不同,如果唔准林鄭延任一年,萬一香港模式成功,而中央又跟隨香港模式,豈不是炒錯人,如果香港模式唔成功,隻鑊由新特首去孭,似乎又唔係咁公道,等多一年又沒有什麼大不了,凡事當留餘地。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 向饭民说不 2022-04-02 10:43:10
中央应该用香港玩群体免疫,然后在此过程中,睇下有咩改善,然后在大陆慢慢推广。大陆好难在玩清零,吾通真系要日日做检测咩,日日准备禁足,玩一次就好惨,如果玩几次,肯定乱。现在深圳虽然清零,但是几个月后又来过。

其实睇返大陆的死亡率,根本已经具备群体免疫的条件。以香港为例,3岁到12岁的打齐疫苗,而60岁和长期病患者都打第三针。这只病毒就同流感差唔多。
2. 有對等資訊的人 2022-04-02 14:32:57
一樓真涼薄,要用香港人做試驗場,香港人命不值錢嗎?