地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18294    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1390)國泰CEO應該辭職

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年1月1日

  今早去到茶餐廳,有生面口客人問老闆茶餐廳內是否全部已打針,老闆話一年前已經執行,所有客人已打針,否則寧願唔做他們生意,所以,今次政府谷針,對茶餐廳生意沒有影響。

  有客人話,今次國泰搞到全城一鑊粥,不但唔可以開關,甚至要禁止堂食,回復家居隔離,據聞國泰主席及CEO被林鄭照肺,老實說,如果我是國泰CEO,一定會主動辭職,國泰攞了政府300多億援助,叫員工三日家居隔離都做唔到,既然冇辦法管理員工,唯有自己辭職,如果得過且過,下一次國泰又發生事,應該是林鄭辭職,不過,今次出事亦有好處,就是政府要求全香港人裝安心出行是正確,而且,順便可以谷針,當Omicron 出現時,我曾經撰文話Omicron 傳染力強,但殺傷力弱,不過,最緊要打針。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 應該辭職 2022-01-01 15:32:54
除CEO應該辭職外.還應該有人要負責嗎?