地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19981    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(981)印度人賣花姑娘插竹葉

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年5月9日

    我有一個朋友開花店,在母親節當日揀了一大扎最貴最靚的花送給阿媽,誰不知佢阿媽嬲咗幾日,於是問阿媽點解嬲,阿媽話賣得起價錢商品點解要自己用,朋友唔明白什麼是賣花姑娘插竹葉。

  今早去到茶餐廳,有客人問老闆,點解印度是製藥大國,為各國製造疫苗,但點解新冠病毒在印度反彈,而只有2%印度人接種疫苗,唔通好似香港人一樣,凡是政府贊成的,市民一定反對。

  老闆話,印度人除了甘地之外,是不大講政治,什麼印巴分治,孟加拉獨立,都是由外國替他們設計,印度人寧願去英國做勞工,今次只有2%印度人接種疫苗,心態就是賣花姑娘插竹葉,印度在生產疫苗角色只不過是代加工廠,賺取微薄代加工費,做一個月都唔夠俾錢打疫苗,所以寧願確診都唔打疫苗,況且確診後能夠康復的機會亦非常之高,但想唔到病毒變種,才搞到每日有超過40萬人確診咁大鑊,莫迪都會話這個世界有早知,冇乞兒,早知咁大鑊就強迫國民打疫苗,現在講什麼也沒有用。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-05-09 09:32:18
呢鋪賣花姑娘發麻風,三千幾隻變種,希望唔好出啲超級嘢,阿彌陀佛。
2. WWSG 2021-05-09 12:02:55
印度是超大培養器皿,新冠病毒變種的溫床。
3. 元朗湾区人 2021-05-09 15:18:56
天朝着火,三個月。

西鬼,三哥拍哂手等睇“民主,新闻自由”,跳加官抗疫。

然後,isa,星星之火已变火焰山。烧咗半年,

isa裤浪早着火,卻拍緊手笑他人。 玩抹黑,

!!!玩“自由咒,吞火球;民主符,病毒不入。

三哥,做緊乜?帮isa趁疫情,打天朝。帮西鬼,做疫苗。 接由天朝转去的定单。然後

!!牛尿抗疫,苦行轮回

!!宗教,自由,民主政治將害死数亿人。 

民主疆屍,一人一票。神聖的義和團。
4. King 2021-05-09 19:44:40
到咗呢個時候,賣乜都無用~~~