地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:21406    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(958)日本政府令台灣人抬不起頭

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月15日

  日本排核廢水落海,我估計最後都唔會,但由此可見一個國家之強弱,如果一個國家連指責日本都唔敢,試問國民又如何抬起頭。

  今日去到茶餐廳,台灣客人話民進黨政府對於日本倒核廢水落海,至今仍然未表示反對,令他非常失望,覺得民進黨政府比核廢水還要癈,要知道,今次日本排核廢水落海,時間長達30年,受影響最大的就是台灣,因為台灣漁業收入佔國民生產總值的百分比非常高,如果台灣沒有漁業收入,我真的不敢想像,但如果台灣唔出聲,美日就會話,受影響最大的都唔出聲,香港人點解要出聲反對,其實,台灣民進黨政府不是不想反對,而是不敢反對,否則,美國連二手戰機都唔賣比台灣,今次唯有硬食。

  客人講了一大堆話,老闆問客人現在台灣人的心態,客人話抬不起頭,所以今日他先數民進黨,費事比人問,其實,今次事件有利兩岸統一,理由很簡單,大家都希望做一個抬得起頭的國民。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-04-15 10:12:15
呆仔/刀刀一擔擔、都係~8公~本性、主人質食C都要搖頭擺尾…甘之如飴、尤其是獻身做咗爛頭卒、保家睇少眼…都心驚肉跳、仲點敢咁多聲氣…逆意多咀揀飲擇食…
3. 引刀一快 2021-04-15 14:16:52
放心,楓葉冇輻射,唔使怕。