地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16817    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(883)能夠忍受歧視才可以移民

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月18日

  今日去到茶餐廳,有一個客人話香港已經變成一國一制,冇前途,冇自由,佢已經準備移民去英國,連屋都賣走,略帶歧視的眼光望住其他客人,冇人回應,大家都明白,移民屬於私人的事,政府並没有阻止香港人移民,點解話冇自由,如果為了前途才去移民,相信會很失望。

  老闆話,全部客人都可以立刻移民,而且仲唔需要賣樓,如果要賣樓移民,不如唔好移,大家不移民最大理由,就是唔想被人歧視,不少已經移了民的人知道,從入境的一刻,就要睇海關面口,這亦難怪,移民是去他們的國家,搶他們的工作,在入境之後,面對無數歧視眼光及語言,但那些移民沒有話說,條路是自己揀,唯一可以做又會令到自己開心,就是歧視那些未移民的人,那位客人聽完沒有回應,立刻埋單走人。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 廢老 2021-01-18 12:17:04
如果有個印度人大大聲在香港茶樓講印度話,又打尖,又放飛劍,周圍疴尿,你估會唔會比人歧視?
3. Carson 2021-01-18 12:32:16
如果有個西人喺香港酒吧講英文,又打尖,又放飛劍,又周圍屙尿,你估你會唔會歧視所有西人?
疫情前嘅老蘭就係咁,但無人歧視西人。呢個就係被殖民者嘅心態。
4. 十一哥 2021-01-18 12:47:51
2樓  老表踎下鬧冇文化、白鬼攤座樓梯就覺有型、都係粗口/喧嘩…聽到英文明唔明都順耳…廣東話就要掩耳、自卑入骨。

6. Hongkonger 2021-01-19 10:46:27
唯一可以做又會令到自己開心,就是歧視那些未移民的人。 哈哈,精句!!
7. 就是歧視那些未移民的人 2021-01-19 15:19:48
油尖旺的個案就黎比美小英國了, 去油尖旺等於去左英國。