地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:15810    回應:8
文亮語

大殺傷力武器與攻台論

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年11月12日

  有台灣老友話,美國國務卿布林肯表示,如果大陸攻台,將會聯合盟友採取必要行動,應該是派兵協助台灣防守,今次台灣大局已定,可以放心在台灣投資。

  老友可能唔知道,林布肯的行動並不是派兵協助台灣防守,這隨時會引致兩國衝突,行動的意思是賣武器給台灣,而台灣明年用於國防預算,將會接近全國生產總值一半,台灣儲備很快就會被揸光,至於布林肯點解會咁講,就是他知道中國宣布,制裁蘇貞昌三人後,三五年內都唔會武統台灣,既然知道結果,點解唔攞個尾彩,仲可以同蔡英文講,中國大陸怕了美國,不敢武統台灣,武器加價蔡小姐都唔敢say no。

  如果布林肯知道中國大陸會武統台灣,一定唔會咁講,就好似他的前輩,前美國國務卿鮑威爾,明知伊拉克沒有大殺傷力武器,就話伊拉克有大殺傷力武器進入伊拉克,如果伊拉克真的是有大殺傷力武器,美國就會要求聯合國組團調查,不會貿貿然派兵進入伊拉克,所以,中國政府不會即時武統台灣,並不是美國等國家功勞,而是蘇貞昌三人功勞。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2021-11-12 11:54:19


      美國最新話 , 台灣買武器可以賒數 , 美國借錢給台灣買武器 , 就快乾了。

2. 十一哥 2021-11-12 12:37:16
有個大佬叫玩嘢、喺襯家門口牙擦擦、條得到個承諾…放心…有乜依郁背後大佬一定有嘢頂住、結果呢頭比襯家濕咗鑊金、果頭見大佬扎扎跳帶馬巡迴…打哂查查同儭家開枱…4466好似為攞公道、當然冇資格埋枱…傾咗乜冇知、但傾完就見雙方㩜頭㩜頭…識英雄重英雄…笑口噬噬…帶點義氣氛圍行出門口、聯合公佈…乾歌肉白…乜事都冇…
3. mayigotogo 2021-11-12 13:07:11
台灣 GDP 大約 689 USD Billion, 國防預算大約 10500 USD Million,
佔 GDP 大約 1.5%, 距離 "接近全國生產總值一半" 仲好遠, 可能作者計錯了

我同意台灣儲備遲早被美國揸光, 不過應該冇咁快, 起碼十年八年吧

不如作者估下中國點樣統一台灣, 我估唔會武統, 但又諗唔到可以點, 應該唔會台灣政府自願併入大陸吧
4. 元 2021-11-12 13:21:30
當年鄧麗君有首“安平随想曲”,故事大概

1.荷兰船医骗了金氏女,生了个女。

2.之後渺無音讯

3.这個女人就终生呆等

西鬼的浪漫故事骗了多少无知少女。但最好笑,台湾人作了首歌,去追忆“伊是荷兰的船医”。

逻辑一样,不过船医是

!!民主婆罗门
5. 十一哥 2021-11-12 16:40:58
3樓 GDP 6千幾億…但關鍵係分咗去邊、軍費今年~預算~150幾億、就面數計都多過2%、一扎馬就會此消彼長、老表唔幫趁呆灣GDP肯定腰斬….因為唔幫趁會再加一腳…頂爛市、扎馬就要杭架撑…軍費就冇得預算、美癈窮到發矛…兩兄弟打交…去庫存天賜良機、乜Q架撑…洗唔洗得…都會冧哂比呆灣。
6. 向饭民说不 2021-11-12 17:42:02
3楼,自从黑暴之后,基本上以断了和平统一之路啦,现在台湾要做美国马前卒,无论是民族主义,或者是国家安全,都必须将台湾打下. 

就像普京警告欧洲,如果乌克兰加入欧盟,俄罗斯就会马上开战. 

其实对台湾来说,应该是保持中立,不要得罪大陆,但是台湾全部都做了. 原本还可以说中国人不打中国人,问题是现在台湾人不当自己是中国人,,所以武统台湾,并没有违背中国人不打中国人的原则.
7. 十一哥 2021-11-13 13:00:38
白痴都睇得出…外夷就係千方百計撩阿爺武打、如果用3姑6婆7咀8舌嘅技倆撩得㷫阿爺…老共點可能走到今日…點可能成個地球都酸土豪、人生最冇㽼就係人地睇你唔到、而家阿爺戰略係活得比你如…到咁上下就會排隊上門求修好。
8. 引刀一快 2021-11-14 00:53:01
最酸土豪果個咪就係十一仔囉,日日話大陸雞棚山旮旯。