地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:22333    回應:4
文亮語

瓜分與制衡

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年5月15日

  有老友話,今次G7開會,好似八國聯軍一樣,商量怎樣對待中國,我話時移勢易,今次G7與當日八國聯軍不同,當日八國是商量怎樣瓜分中國,正是埋到堆都有餅仔分,有實力的國家踴躍參加,事實亦證明那些國家的決定是正確的,但今次不同,美國國務卿布林肯話G7是商量怎樣制衡中國,換句話說,是要打交,就算唔開戰,都會出現貿易制裁,經濟上是會有所損失,大家都見到澳洲這個情況,除了英美之外,其他國家最好都話事不關己,無謂攞苦嚟辛。

  其實,以美國咁大,不用搵其他國家幫拖,單以一國之力,就可以制衡中國,現在叫G7幫手,不但抬高中國,而且仲有失大佬身份,如果瓜分又唔同,橫掂中國咁大,多個人多雙筷而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-05-15 11:28:16
多個人多雙筷子,快快做準備,一開關就上大灣區睇樓,一線邊二線頂,橫掂大灣區咁大,香港年輕人應該過返啲好日子。
2. 十一哥 2021-05-15 13:09:32
刀刀 一早食孖Q…再加一雙有冇咁大容量呀 ? 香港後生仔如果冇嘢撈有父幹…去一線邊二線頂…過下原生態生活…都係一種體驗鍛鍊嘅…

3. 元朗湾区人 2021-05-15 15:33:06
g7海贼。

一帮土匪。
4. 引刀一快 2021-05-15 18:30:37
十一仔,二線頂都贏你啲溢價貨幾條街,原生態走地雞真係食唔少,遲啲去湘西食草豬。