地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16777    回應:0
文亮語

蓬佩奧不懂得人未走,茶已涼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月14日

  美國國務卿蓬佩奧先生雖然肥肥躉躉,估計舞技不錯,打算在離任前跳最後的探弋,自己去歐洲訪問,派美國駐聯合國大使去台灣搞局,蔡小姐多得佢唔少,點知去唔成,他的解釋是國務院要準備美國總統交接安排,他身為國務卿,一定要坐陣國務院,唯有出告示所有主要官員在總統交接期間不准離開美國,包括美國駐聯合國大使,蔡小姐放下心頭大石,暫時不用擔心殲20在台北上空飛翔。

  蓬佩奧的探弋跳唔成,原來冇人肯陪佢跳,大國當然唔會陪佢癲,連小國盧森堡以及比利時都表明不會安排任何官員與蓬佩奧見面,今次真係攞架嚟丟,蓬佩奧不明白人走茶涼道理,或者他以為自己未走,茶仍未涼,其實,人未走茶已涼,特朗普競選失敗當日,他已經不是國務卿,反之布林肯仍未上任,他已經可以有國務卿的招待。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼