地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:8381    回應:0
文亮語

訂咗位唔嚟,令餐廳失哂預算

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月25日

  有開餐廳老友話近日很頭痕,有不少訂了位的客人最後並沒有出現,甚至連電話都唔聽,所以,營業額不升反降,仲浪費很多食材,我話有冇搞錯,應該學日本餐廳,在訂位的時候已經過妥數,唔嚟就殺訂,如果唔係咁做,始終有一日訂滿位,但餐廳就晒蓆。

  其實唔止餐廳有這個情況,移民亦出現這個問題,英國剛剛發表最新BNO申請,截至今年9月底,英國批出了15萬份申請,批出了14.5萬份,但英國政府沒有講有幾多申請人已經進入英國,但小道消息指大約只有2.8萬人用BNO進入英國,但我認為唔止,不過就算雙倍此數,亦只不過是5.6萬人,還有接近10萬人仍未去英國,唔知道英國政府會不會設一個期限,如果不會,我相信更加多人申請以BNO身份進入英國,但我相信英國是不會設限制,因為這有違英國推出BNO的目的。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼