地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13317    回應:1
文亮語

恒指好耐未試過升1000點

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年10月6日

  在重陽節之前,已經傳出瑞信有事,在不少分析員發文叫人賣走手上香港股票,我話港股已經跌了咁多,下跌空間不大,不過亦睇唔清前景,保守一點就是叫人唔好買股票,如果叫人賣走手上港股,並不是更加保守,而是非常進取,萬一在重陽節之後大升,都唔知點樣同fans交待。

  今次真係好嘅唔靈醜嘅靈,美股連升兩晚,每晚升800點,總共升了1600點,港股應該跟著升,問題是會不會升1000點,畢竟港股很久都未試過升超過1000點,玩港股的人有膽輸冇膽贏,升幾百點已經走夾唔抖,今次我又錯,港股升千點,叫人賣股票的人唯有寄望股市快些下跌。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 劍聖 2022-10-07 18:23:55
十月份全球股票會見今年新低,請放心吧!本人在二萬點己沽清股票了。