地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18555    回應:2
文亮語

離開易,回流難

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年7月2日

  英國推出BNO之後,香港人要移民話都冇咁易,有不少人坐言起行,三兩個星期就可以出發,在出發之前就意氣風發,講什麼今日唔走就以後都冇得走,那些移民離開的人有一個幻想,就是公司冇了他們唔得,倘若不適應可以立刻回流,舊老闆亦話虛位以待,其實,舊老闆心地不好,知道下屬話移民就立刻贊成,虛位以待只不過是希望下屬快啲走,如果下屬話回流,舊老闆就會話生意難做,老實說,生意人所講的說話都好信。

  那些移民離開的人有一個怪毛病,就是比仍然在公司工作的人更加關心公司,但又見唔到公司有問題,不少離開的人在英國無所事事,少不免考慮回流,到那時候他們才會領略到李後主那句「別時容易見時難」,現實是離開易,回流難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-07-02 18:59:45
想離開容易回流又方便,可以先移去大灣區,啲家當雜物全部放嗮喺大灣區啲平價屋,想回流就返嚟大灣區住,慢慢揾嘢做,進可攻退可守。
2. NB 2022-07-08 14:46:35
準!身邊正在發生緊,人去左英國仲要向舊公司R勞,不能同意更多。