地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17691    回應:0
文亮言

如果確診測量師有用安心出行,政府未必會禁堂食

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年1月7日

  有老友問政府點解咁倉猝禁堂食,唔理飲食界反對,我話飲食界沒有反對,亦唔敢反對,因為出現源頭不明個案,政府立刻用溶斷機制,即時收緊限聚令,禁止晚上堂食,如果沒有出現源頭不明個案,政府亦未必會在年尾流流禁晚上堂食。

  有一個住在屯門的測量師與已受到感染的國泰空姐阿媽同在天后一間餐廳食早餐,唔知點解,那間餐廳唔需要測量師嘟安心出行,防疫中心冇辦法追尋到源頭,唯有啓動溶斷機制,禁止晚上堂食,後來從八達通知道那位測量師與確診者在同一時間,同一地點食早餐,源頭搵到出嚟,但政府已經啓動溶斷機制,晚上禁止堂食,飲食界都唔為自己著想,這件事又可以怪誰,今次都算那位測量師贏了,點都唔肯嘟安心出行,但全香港輸了。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼