地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:15793    回应:6
丝丝细语

填海无公关

 

左丁山

2018年10月22日

  到上海总会与朋友吃午饭,本以为系倾闲偈,点知一讲就系东大屿填海呢个热门话题,逃不了。跟住隔篱枱又系熟人,走过嚟讲Hello啫,听见我哋讲东大屿,就企在旁边发表意见,讲到唔停口。几位仁兄都系中环成功上岸人士,或正在上位之有前途人士,冇一个会上街游行抗议嘅,但讲起呢个话题,无论支持或唔支持,都认为林郑操之过急,毫无公关筹划可言,令人怀疑林郑团队是否完全唔理会公关作业。

  退休会计师以前系「碧科」合伙人,佢事业有成,一向支持政府,现在搞投资基金,连咭片都用埋简体字,但对林郑颇有微言:「点解唔开发大屿山而要填海呢?大屿山咁多地,移山便宜好多啫。」年青分析师答:「郊野公园地段嘛!开发绿色地段,反对声音更大。」会计师讲:「乜都有人反对嘅啦!要讲埋银纸成本效益先至得㗎,移山便宜好多㗎!」中年外滙专家话:「点解唔发展棕地,听讲话有千几公顷噃!」分析师话:「我对此有少少研究,本想全新界逐幅棕地点算清楚,做一张细明表,配埋google上空地图,放上网畀公众人士了解,但因为太多,我做咗百几块地就因为冇人手、冇时间,於是放弃唔做,其实政府发展局应该做一张全港棕地laundry list,巨细无遗咁放上网,让公众评评道理。」公众可以因此知道乜呀?

  分析师话:「我睇过几百幅google地图,知道有不少棕地位於荒野,出入不便,或三尖八角,好难起楼;或地面上有不少货柜车,建筑材料,要搵安置办法,讲发展棕地就易,实际上有好多棕地得物无所用,还有好多经济活动要觅地搬迁,去边度搵吉地安置呀?技术上有好大问题,要搞好多年!」咪系罗,为免大家误会,发展局真系要为咗公关作用,制作一张详细棕地分布表,以释众虑。

  大家都一致同意,填海系一个好强嘅选项,但林郑为何要跳过土地供应专责小组,提早公布填海?东大屿系二三十年嘅大型项目,等多三个月,明年初先至公布又有何不可,为何急在一时?林郑不设新闻统筹专员,摆明唔要政治公关,唔知有乜理由。会计师话:「我哋班老鬼未必唔赞成填海,但林郑话嚟就嚟,使乜咁急呀?」呢点大家都唔知,会计师似乎老马有火,代佢个阶级发声:「如果拆咗粉岭球场,徵收石澳球会,香港仲有乜乐趣,我临老都要移民呀!」好彩香港会系私家物业啫,佢唔使惊,对佢哋嚟讲,清拆粉岭高尔夫球场,就好似睇到「情迷夏湾拿」套戏,1958年秋冬季嘅情景,古巴上流社会还在纸醉金迷,不知卡斯特罗就快入城,没收资产阶级资产!

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十一哥 2018-10-22 11:25:34
D地散收收 ?  乜嘢叫开垦 ? 乜嘢系整合组织  ? 点都实际过~平过~快过~填海啦!咁都唔识…仲学人扮上流专业  ?   如果片片净土…香港使乜扮冇地、土地收回条例…平民生息之地…知你地玩唔起…就唔怕覆核  ?  大钱袋哂太阳嘅地…就吹大覆核嘅威力 ! 

冇上水club就冇人生乐趣  ? 咁闭翳移民啦!悭番个位、老奉贵族就可以攞上水着数㗎 !


2. 笑咗 2018-10-22 16:31:59
冇咗个golf场就要移民(喂,放眼大湾区大把场打到手烂都得,作者系唔系想话俾我哋听,有呢一班人唔支持大湾区发展?),班友仲大小姐过港女,不过,呢个论调系新奇嘅,我就真系想睇吓收番个场,导致几多人移民。
3. 引刀一快 2018-10-22 22:48:24
香港何止有农地棕地?可以飞地嘛,一飞过去,三年内有楼俾人住,驶要等十几年兼使钱驶到家空物净?
4. morgan 2018-10-23 00:00:53
刘德华 : 200万港人多谢你 !
来源:香港网 www123.hkw.com
公屋申请30万,居屋申请26.5万,4人家庭计共有200万港人等上楼,200万基层市民正租住劏房!他们受尽地产霸权的压榨,地产霸权捐钱给所谓环保人士,以虚假的保护环境为理由,反对填海,反对收回粉岭高尔夫球场、反对收回棕地、反对开发郊野公园,无视香港人住屋的迫切需求,无视香港人的悲惨现况,想港人世世代代,子子孙孙为奴,为地产商打一世工。

是你刘德华,站出来为200万等上楼港人发声! 为香港基层市名纳喊! 香港网代表200万等上楼港人多谢你! 700多万香港人支持你! 全球16亿华人支持你! 你住豪宅,关心200万租住劏房香港基层市民,你顶住地产霸权雇用的打手对你的围攻,你才是真正的香港人! 你是香港的骄傲 !

回望10月14日反对填海游行,组织者收了地产商的巨额捐款,充当地产商打手,炮灰,只有5800人上街游行,相对200万等上楼的港人,反对者只占少数,微不足道。

东大屿填海5千亿元,土地收益1万亿,填海后可卖地,收回相当於成本几倍的收入!明日大屿不止可以增大储备,同时还可以解决100万香港永久居民的居住问题,可以建成新中环( New Central ) ,新的金融中心,社会效益5万亿!同时,香港具有一百多年的填海经验,维港两岸的摩天大厦,都是填海填出来的,技术上也没有太大的困难。


香港网呼吁香港政府 : 为了香港的利益,为了香港人的将来,勇敢地做出果断的决定大规模填海,收回粉岭高尔夫球场、收回棕地、开发郊野公园建屋 !
5. 引刀一快 2018-10-23 03:55:00
To 4楼

呢200万人心急否?

心急就一定系支持飞地,三年上嗮楼,有咩好得过佢?
刘先生话嘅填海,200万人等死咗100万个,佢地真系“冥”感五内。
6. 引刀一快 2018-10-23 03:57:50
To 2楼

人地就系想移民南沙珠海中山增城惠州肇庆,住高球场隔离。