地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:20975    回应:2
丝丝细语

预早宣布2047年后所有农地不获续约?

 

左丁山

2018年10月20日

  中午饭局,见到几个月冇出现嘅公子L在座,对佢讲:「以为你还在欧洲游玩食靓嘢,咁快返到嚟?」公子L话:「返咗嚟一排咯,不过接连飞去台中台北听音乐会,冇上嚟食饭之嘛。」公子L今年退休后,立即周围飞,享受人生至爱,美食与听音乐会,去台中就系要听华格纳歌剧《尼伯龙根的指环之二部曲女武神》,由西班牙剧团导演卡卢斯帕德利萨导演,台湾知名指挥家吕绍嘉率领国家交响乐团演奏……在台中国家歌剧院上演,公子L於去年到台中睇一部曲《莱茵的黄金》,今年梗系要睇埋二部曲啦。按计划,《尼伯龙根的指环》全本分四年在台中演出,明年后年陆续有来。香港虽然号称盛事之都,但演出场地奇缺,西九龙剧院迟迟未能完工,晒足二十年太阳,台湾一个小城市台中就将香港压倒晒,真惭愧!公子L话台中胜在够近,坐一个钟头飞机就到,当然香港如果有魄力组织《指环》在香港上演,更可促进香港对亚洲高档游客嘅吸引力。

  久别香港,公子L话一返到嚟就见到游行上街反对东大屿填海,问究竟发生乜嘢事。讲到填海就意见纷纭,人人有不同意见,不知从何说起。有老友话:「有关注组员质疑政府为何不祭起尚方宝剑,向新界农地徵收,一於动用土地收回条例,收番晒嚟起公屋,快过填海造地噃。」

  呢个观点有不少人讲,尤其是一啲本土关注组,公子L系港大毕业律师,之后转往地产集团工作多年,对此说不以为然。公子L话:「徵收私人土地唔系想像中咁容易,要有overriding public interest为前提,收地起公屋算唔算系呢?上到法庭就有排讲。土地业主一定申请司法覆核,打官司随时去到终审庭。如果唔系,收得一幅就收得第二幅,咁,在新界拥有最多农地嘅新地与恒基,咪眼光光损失利益,唔申请司法覆核点对得住上市公司股东呀?一啲人讲嘢口轻轻,似乎太过学术化噃!」有经验人士都系谂得较为贴地及现实啲,前地政总署署长刘励超在电台亦系咁讲,刘先生认为尚方宝剑不能轻易动用,一祭出尚方宝剑就许胜不许败,万一政府打输咗官司,宝剑以后就变成废铁,吓唔到人。刘先生话,一动用土地收回条例,九成九会在法庭相见,律政司并无必胜把握。至於前规划署高官伍华强提出:预早宣布2047年后所有农地不获续约,直情系一个核子弹选项,所有香港土地业主都心理上惊埋一份,乃强权独裁政府所为也。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2018-10-20 15:54:03
唔使唔续约,到时所有农地续期系一定要俾钱嘅,到时好可能连边境都撤咗,继续喺香港城做农务系罗。

飞地先系真正惠民嘅做法,做吓好心,俾D屈喺笼屋嘅大叔老伯,有个舒坦D嘅地方终老喇,俾一半钱可以住大几倍。
2. JJ 2018-10-21 02:48:02
使乜惊大地产商司法覆核?就算去到终审法庭输咗都唔使惊,仲有人大释法!必胜!有心做一定做到!